Vespa-Ciao.NL
:: Frame opknappen

Home Forums Techniek Framedelen Frame opknappen

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 maanden geleden door Wim.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Snelheidd
    Topic starter

Hallo,

Ik ga over een maandje mijn fram opknappen. Daarna wil ik gaan kijken wat ik evt wil gaan doen qua opvoeren, maar eerst het uiterlijk maar. 😀
      Ik weet dat het het geld misschien niet waard is, maar wil het alsnog graag doen. Ik wil mijn ciao echt helemaal onder handen nemen en iets unieks ervan maken.

Ik heb tot nu toe al: Banden, Binnenbanden, Ventieldoppen, Remsegment voor, voorspatbord, Voorvork, Balhoofdset, Kopervet, Koplamp oor set, Citta koplamp, Lampje, Koplamp spoiler, Koplamp rooster, Stuur, Gashendel, Rem hendelset, Decompressie hendel, Kabelset 4 delig, Voetplank, Zijkappen, Middenbok, Achterspatbord, Kenteken houder, Achterlicht, Spiegels, Tankstickers, Sponsorkit, Voetstepjes, Tank roest verwijderaar, Primer, Lak, Blanke lak.

Mis ik nog iets waar ik het uiterlijk mooi mee kan aanpassen? Of heeft er iemand misschien nog mooie inspiratie voor mijn ciao? Laat maar gerust weten! Ook vroeg ik mij af, ik heb de ebr telescoop voorvork gezien. Passen hier de 28mm koplamp oor set op ipv. deze veren? Of hoe kan ik hier een koplamp aan monteren?

Mvg, Fabian

brammie4x4
      Bijdrager

Waar ga je dat kopervet opsmeren dan!?

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door brammie4x4.

Snelheidd
        Topic starter

Ik dacht op de balhoofdset, of is dit niet nodig?

ampie1979
          Bijdrager

Balhoofd gebruik ik altijd kogellager vet  van kroon

1

Snelheidd
            Topic starter

Heb nu een gaaf idee gevonden voor een tussenstang. kan ik m er soms mooi tussenuit en erop zetten. Tussenstang idee

Wie zou mij kunnen helpen met een beetje dit idee vorm te geven via woorden, wil t namelijk bij een lasbedrijf dan die houdertjes laten maken. Ook zat ik er aan te denken om dr n extra tank op te zetten (8 liter) Zou dit kunnen of heb ik dan echt de kracht nodig die ik heb als ik de stang op het frame maak ipv houders. Kan ik af en toe als cafe racer rijden, en af en toe normaal.

Mvg,

Fabian

Wim
              Bijdrager

=Ducati vakwerk frame achtig.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.