Hallo,
Ik ga over een maandje mijn fram opknappen. Daarna wil ik gaan kijken wat ik evt wil gaan doen qua opvoeren, maar eerst het uiterlijk maar. 😀
Ik weet dat het het geld misschien niet waard is, maar wil het alsnog graag doen. Ik wil mijn ciao echt helemaal onder handen nemen en iets unieks ervan maken.
Ik heb tot nu toe al: Banden, Binnenbanden, Ventieldoppen, Remsegment voor, voorspatbord, Voorvork, Balhoofdset, Kopervet, Koplamp oor set, Citta koplamp, Lampje, Koplamp spoiler, Koplamp rooster, Stuur, Gashendel, Rem hendelset, Decompressie hendel, Kabelset 4 delig, Voetplank, Zijkappen, Middenbok, Achterspatbord, Kenteken houder, Achterlicht, Spiegels, Tankstickers, Sponsorkit, Voetstepjes, Tank roest verwijderaar, Primer, Lak, Blanke lak.
Mis ik nog iets waar ik het uiterlijk mooi mee kan aanpassen? Of heeft er iemand misschien nog mooie inspiratie voor mijn ciao? Laat maar gerust weten! Ook vroeg ik mij af, ik heb de ebr telescoop voorvork gezien. Passen hier de 28mm koplamp oor set op ipv. deze veren? Of hoe kan ik hier een koplamp aan monteren?
Mvg, Fabian