Vespa-Ciao.NL
:: Fox koppeling op vespa

Home Forums Techniek Vario Fox koppeling op vespa

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sieger
    Bijdrager

ik zie het nou ook wel weer zitten maar het zal voor mij wel wat maandjes duuren voor ik het voorelkaar heb;)
      heb er niet echt haast bij;)

speedbuxy
      Bijdrager

Edjuh :
        Wat je er niet mee verrijkt is het creatieve/inventieve denken van je medeforummers, want waarom zou je iets moeten overdenken/uitvinden als het pasklaar voor je uitgelegd is? Dat is in feite verarming. Dan heb je de ene how-to gemaakt, en als je iets anders ‘nieuws’ hebt wacht de rest al op de volgende.

Dat blijf je altijd houden je hebt altijd een paar creatieve lingen en de rest moet het daarvan hebben.
        Dat de creatieviteit ervan afneemt denk ik niet, ik denk juist eerder mensen bij het zien ervan denken dat had ik ook wel gekund, of ik wil ook eens iets maken waar anderen wat aan hebben.
        Mensen tunen hun cilinders ook nog steeds terwijl die ook los en kant en klaar verkrijgbaar zijn.

Maar tonni legt het al redelijk uit en arvid heeft al foto,s ervan met wat uitleg, dus als iemand eens zin heeft kan ie er al een how to van maken;)

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.