Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 mei 2011 om 15:58 #522820
Spulleke!hoho volgens mij was het als ik me goed herinner 20% diesel en 80% sla olie:!:pest
(maar ik weet het niet zeker:D)14 mei 2011 om 17:30 #522828Vandaag nog wat foto’s gemaakt vast Dartfreaks tijdens de tour vastgelopen Creco.
Die is goed voor oud ijzer :hahaEen grote;

En een kleine;

14 mei 2011 om 17:36 #522829
AnoniemZow, die eerste! Is dit gewoon het gevolg van oververhitting door te weinig smering of een te kleine sproeier?
14 mei 2011 om 18:50 #522830Nou ik denk zelf niet een te kleine sproeier zat een 66 in
Kan wel teweinig smering geweest zijn want ik tank altijd gewoon bij het tankstation
Majah binnekort maar even een nieuwe halen bij onze FonS
En ook direct een nieuwe tankdrager
Want was hem verloren kwam ik achter hoe ik thuis kwam net was me spullen daar even halen
En vond hem terug in Munstergeleen waar een auto erover gereden heeft
Dus heb er niks meer aan:P14 mei 2011 om 21:34 #522832Hahaha,, dat is erg voor je creco. Ben blij dat het niet met een polini of een ander “duur” merk is gebeurd;)
Voortaan iets meer smering dan 1:50 met een 65CCtje volledig getuned en 1 minuut vol gas rijden 😛
succes met de reparaties

@VespaAvanti.
Wanneer kan ik die foto’s van jou verwachten. Ik ben nieuwsgierig naar wat je hebt geschoten8)43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc14 mei 2011 om 22:15 #522833keltow :
@VespaAvanti.
Wanneer kan ik die foto’s van jou verwachten. Ik ben nieuwsgierig naar wat je hebt geschoten8)VespaAvanti :
Mijn foto’s volgen nog, helaas is gister de laptop waarmee ik ze aan het plaatsen was gecrashed dus het kan nog wel even duren🙁14 mei 2011 om 22:38 #522834dartfreak :
want ik tank altijd gewoon bij het tankstationJa ik ook, ik heb het wel eens bij de supermarkt geprobeerd maar die kon me er niet aan helpen:haha
Maar zonder gekheid als je dat doet is het niet onverstandig om er scheutje goeie olie bij te gooien.
(je had bij de toer bv zo wat olie van mij mogen hebben en vast ook van vele anderen wel
)14 mei 2011 om 23:14 #522835Ik tank ook altijd bij het tankstation. Maar dat is niet zo’n apparaat waar je een euro in moet gooien of zo’n losse maar een echte benzinepomp net als bij euro 95. Dus er zit ook echt olie in van het tankstation zelf (texaco), dus dit is al wat betere mix dan die euro apparaatjes.
En daarbij heeft Speedbuxy me vanaf nu overgehaald. Ik ga binnekort even zo’n Castrol fles halen, en daar dan even 2 dopjes bij elke tankbeurt er extra in te gooien. Dat heeft mijn Polini42Alu wel verdiend:P
Leuke tour leek het me trouwens, op de foto’s zag ik veel volk en veel bekende mensen van het forum:P
18 mei 2011 om 05:17 #522903heeft niemand geen foto`s meer? want dan kan slotje erop ofzo..
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 mei 2011 om 06:10 #522904jah Stephan heeft er npg maar die moet eerst zijn pc in orde hebben
Stephan heeft gister ergens anders gemeld dat die foto’s niet meer te rijden zijn.
ik zet er een slotje op:) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.