Vespa-Ciao.NL
:: Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei

10 berichten aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

hoho volgens mij was het als ik me goed herinner 20% diesel en 80% sla olie:!:pest
      (maar ik weet het niet zeker:D)

FonS
      Bijdrager

Vandaag nog wat foto’s gemaakt vast Dartfreaks tijdens de tour vastgelopen Creco.
        Die is goed voor oud ijzer :haha

Een grote;

En een kleine;

Anoniem

Zow, die eerste! Is dit gewoon het gevolg van oververhitting door te weinig smering of een te kleine sproeier?

dartfreak
          Bijdrager

Nou ik denk zelf niet een te kleine sproeier zat een 66 in

Kan wel teweinig smering geweest zijn want ik tank altijd gewoon bij het tankstation
            Majah binnekort maar even een nieuwe halen bij onze FonS
            En ook direct een nieuwe tankdrager
            Want was hem verloren kwam ik achter hoe ik thuis kwam net was me spullen daar even halen
            En vond hem terug in Munstergeleen waar een auto erover gereden heeft
            Dus heb er niks meer aan:P

keltow
            Bijdrager

Hahaha,, dat is erg voor je creco. Ben blij dat het niet met een polini of een ander “duur” merk is gebeurd;)

Voortaan iets meer smering dan 1:50 met een 65CCtje volledig getuned en 1 minuut vol gas rijden 😛

succes met de reparaties:thumb

@VespaAvanti.
              Wanneer kan ik die foto’s van jou verwachten. Ik ben nieuwsgierig naar wat je hebt geschoten8)

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

VespaAvanti
              Donateur

keltow :

@VespaAvanti.
                Wanneer kan ik die foto’s van jou verwachten. Ik ben nieuwsgierig naar wat je hebt geschoten8)

VespaAvanti :
                Mijn foto’s volgen nog, helaas is gister de laptop waarmee ik ze aan het plaatsen was gecrashed dus het kan nog wel even duren🙁

speedbuxy
                Bijdrager

dartfreak :
                  want ik tank altijd gewoon bij het tankstation

Ja ik ook, ik heb het wel eens bij de supermarkt geprobeerd maar die kon me er niet aan helpen:haha
                  Maar zonder gekheid als je dat doet is het niet onverstandig om er scheutje goeie olie bij te gooien.
                  (je had bij de toer bv zo wat olie van mij mogen hebben en vast ook van vele anderen wel:thumb)

Leovince
                  Bijdrager

Ik tank ook altijd bij het tankstation. Maar dat is niet zo’n apparaat waar je een euro in moet gooien of zo’n losse maar een echte benzinepomp net als bij euro 95. Dus er zit ook echt olie in van het tankstation zelf (texaco), dus dit is al wat betere mix dan die euro apparaatjes.

En daarbij heeft Speedbuxy me vanaf nu overgehaald. Ik ga binnekort even zo’n Castrol fles halen, en daar dan even 2 dopjes bij elke tankbeurt er extra in te gooien. Dat heeft mijn Polini42Alu wel verdiend:P

Leuke tour leek het me trouwens, op de foto’s zag ik veel volk en veel bekende mensen van het forum:P

ritze
                    Bijdrager

heeft niemand geen foto`s meer? want dan kan slotje erop ofzo..

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

dartfreak
                      Bijdrager

jah Stephan heeft er npg maar die moet eerst zijn pc in orde hebben

Stephan heeft gister ergens anders gemeld dat die foto’s niet meer te rijden zijn.
                        ik zet er een slotje op:)

10 berichten aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.