Vespa-Ciao.NL
:: Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Daan777 :
      Dat laatste deel dat je noemt reed lekker door 😛

Dat was even een lekker stuk blazen ja:thumb
      Ik heb dat deel nu in de upload:thumb

Maar blijft zuur van je schade:( maar toch heb je ergens wel geluk want tobias z,n brom/tank kon weinig aan stuk:D
      Had je bv iemand z,n juweeltje aan gereden had je daar ook nog mee gezeten.

Maar hier het deel van de terug rit naar beek.

EDIT
      En hier het 4mans toertje van Daan, Max, Heico en mij.

Edjuh
      Bijdrager

Zoo die calibrata van heico is wel een herriepijp, wordt je daar niet moe van zo’n knettertrompet naast je oor de hele dag?

speedbuxy
        Bijdrager

Ik heb ooit met hand gebaren enzo het proberen te vragen maar we kwamen er niet uit:D
          Ook toen hij z,n gehoor apperaat vol open zette werd het nog niks:haha

Sebastard
          Bijdrager

mn complimenten voor de zwarte citta met dichte roze wielen,ziet er nettjes uit! lekker oldschool in nieuw jasje. wat voor voor vario zit daar eigenlijk op?

Anoniem

Volgensmij een Polini, als ik op de grote foto kijk zie ik blauwe driehoekjes

VespaAvanti
              Donateur

Mijn foto’s volgen nog, helaas is gister de laptop waarmee ik ze aan het plaatsen was gecrashed dus het kan nog wel even duren:(

Daan777
                Moderator

@Edo: Echt wel! Wat een klote citta’s :p
                  Vooral die van Heico maakte een gigantische bak met herrie, daar achter rijden was geen pretje :lol

Waarom?

Nu hebben we het steeds over de herrie van heico maar hoor niemand over de stank van mofafreak. Kreeg de indruk dat ie nitro had bijgevoegd en had meer hoofdpijn hiervan dan de herrie trompet van Heico.

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

waarschijnlijk wat zo gehete ’tornado fuel’ gebruikt voor Rc vliegtuigjes hier zit 0.5% nitro in. en ruikt Exact hetzelfde.

mikerosauer
                      Bijdrager

DR-flenny :
                        waarschijnlijk wat zo gehete ’tornado fuel’ gebruikt voor Rc vliegtuigjes hier zit 0.5% nitro in. en ruikt Exact hetzelfde.

het stonk idd naar brandstof wat gebruikt wordt in modelbouw.

speedbuxy
                        Bijdrager

Gelukkig deze keer niet vernomen, maar moet er wel bij zeggen dat zoiets irritant is ja.
                          Want de winst ermee is niet tot niks, maar het rij plezier van anderen word er wel degelijk door verneukt.

superindo
                          Bijdrager

vieze stank die op je huid blijft plakken:kots

VespaAvanti
                            Donateur

Ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken, ben ik nou de enigste?:P

De geur is idd niet verkeerd, alleen als je er een tijdje in rond rijd is het wel erg hoofd pijn bevorderend

Martino
                              Moderator

Nee joh ik heb de hele toer geprobeerd om maar achter een aantal duitsers en of Tonni met ook de raceolie te rijden. Ik vind het heerlijk. Doet mij aan de dagen op het circuit denken.

PS. Stephan. Tijdens het autoritje naar de AH rook jou auto ook wat anders als normaal…

Daan777
                                Moderator

Haha gek hè,
                                  Stephan rijdt op pure sla-olie.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.