Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Foto’s Zuid-Limburg tour 8 mei
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 mei 2011 om 10:47 #522719
AnoniemWhahaha, geweldige actie foto quicklyheizer:D:D!
Tja, echt wel een goeie spot als de politie achter je aan zit!
😛14 Duitsers idd, want op het laatste kwamen er nog veel aan toen we net gingen vertrekken8)
9 mei 2011 om 10:48 #522720Lol, zijn jullie achtervolgt door de politie dan?
9 mei 2011 om 11:30 #522721Jazekers!
Ik ben nog op de vluchjt geslagen omdat ik dacht dat de motor achter mij aan zat, ben het bos in gereden en in een kuil gaan liggen:D
Foto’s enz volgen…9 mei 2011 om 12:27 #522729Zo ben ook weer thuis

Was een er gelaagd weekend met perfeckt weer8)
Toer zelf is wel wat rommelug verlopen door het uit een te vallen enzo, maar met z,n groep is dat ook haast niet te voorkomen:duivel
Maar de hele dag was er zeker niet minder om en das het belangrijkste
Stephan en fons idd erg bedankt voor het open stellen van hun huis/tuin

Aftermeeten en bqq is zeker iets wat erg nice is
@daan
Is wel erg jammer dat je dit nou net even is overkomen want is meteen z,on kut afsluiter van de dag.
Ik hoop dat het herstel snel gaat
en dat je voor de stukke onderdelen snel een leuk koopje of koopjes weet te scoren
@alex
Dank voor het chauffeuren was een erg gezellig weekend zo
Hier mijn foto,s

Sexy schijfremmen van mofa freak

9 mei 2011 om 13:44 #522733Mini filmpje met wat toepasselijke muziek 😀
9 mei 2011 om 13:51 #522735Zo ziet er zeer nice uit, volgende Limbotour ben ik er ook bij

Haha Stephan ik ben benieuwd, zijn er nog bekeuringen uitgedeeld?9 mei 2011 om 13:52 #522736
AnoniemNice filmpje Hans! de muziek is ook origineel ja:D
9 mei 2011 om 13:52 #522737
Anoniem@Florian,
Misschien kunnen wij dan volgend jaar wat fixen qua vervoer.
Ik zou toch graag wat meer horen van wat er met Daan was gebeurd en dat politie-gedoe enzo.
9 mei 2011 om 13:55 #522738lol die vent in het begin staat aan z’n ballen te krabbe XD
ziet er uit als een geslaagd dagje mannen! ik ben wel benieuwd hoe het nou afgelopen is met die police?
9 mei 2011 om 14:29 #516681Hey andre waar blijven jou filmpies daar zit ik met smart op te wachten die van jou zijn ook altijd erg leuk
9 mei 2011 om 14:30 #516682Daan kan misshien beter toelichten wat hij heeft.
Maar wat ik weet is dat hij en tobias (superindo) opzoek waren naar een cafetaria voor een ijsje en dat daan net om zich een heen aan het kijken was toen tobias de ijs tent spotte en in de remmen ging.Dit had daan te laat door en kon niet meer te remmen en is er dus achterop tobias z,n brom geklapt.
Hierbij is z,n vork en stuur krom geraakt en ook had hij visuele schade.
Zelf had hij wat schaaf wonden op z,n arm, maar het ergste was z,n knie die had een beste opdonder gekregen.
Tobias had zo goed als niks met zowel de brom als hijzelf.Het politie verhaal was ik ook niet bij, maar weet uit de verhalen dat er meerdere zonder helm op de openbare weg reden en ze dus staande zijn gezet.
Maar omdat de agent op geroepen werd voor nood call (was iets ergs gebeurd in de omgeving, want ook het clubje waar ik in reed hadden een agent met sirene voorbij zien vliegen)
Dus de agent die hun staande hielt zei ook meteen weg te moeten en dat hun geluk hadden.@n3ophytenl
Ik ben ermee bezig
alleen convert ik ze nu naar HD en dat duurt iets langer.
Maar dan kan je ze straks tenmiste wel op 720 scherpte zien op youtube
9 mei 2011 om 15:29 #515657VespaAvanti :
Jazekers!
Ik ben nog op de vluchjt geslagen omdat ik dacht dat de motor achter mij aan zat, ben het bos in gereden en in een kuil gaan liggen:D
Foto’s enz volgen…*Vind ik Leuk!*
Zeer leuke tour geweest zo te zien! echt nice!
9 mei 2011 om 15:36 #515659Gisteren avond om 01:00 weer in Groningen beland. Tonni bedankt voor het carpoolen en met Javad en Hans het gezelschap naar en terug van Limburg. Voor ons noordelingen toch een best redlijke trip. Gelukkig dat wij prima hebben kunnen overnachten bij Camping Avanti. Waar wij gastvrij werden ontvangen en alles zeer keurig was geregeld. (Voor mij een beetje dat vakantie/voetbalkamp gevoel.
).
Hans die ik nog de middag van vertrek in de keuken spotte om zijn inmiddels befaamde kipsate stokjes voor te bereiden.

Het toertje; zoals te verwachten zal dit een vallen en weer opstaan motto met zich mee brengen. En jawel dit begon al direct bij vertrek. De parkeerplaats waren we nog niet af of er lag al iemand onder zijn brom te sleutelen. Vervolgens naar een tankstation om te gaan inslaan voor de kilometers die vereden zullen gaan worden.
Vervolgens zijn we dan met de voltaligge groep opweg gegaan.

jaja Staphan jij hebt hier nog die andere kant van de fotoview.

Tankstop Deel 2 net na de blkimming van de Cauberg.

Enige tijd hierna is de groep dus wat uit elkaar gevallen en heb ik nog het volgende aan plaatjes

Met deze groep zijn we uiteindelijk richting huize Fons gerden, maar versplinterde deze ook weer door het toedoen van de verkeerspolitie. Ik had hier graag ook wel wat beelden van willen maken, maar ik denk niet dat dit gewaardeerd zal zijn.
Het begon doordat een aantal gebruikelijke rijders met hoge snelheid staande werden gehouden door een Politieagent op een motor. Vervolgens keek de groep die richting aanhouding reed elkaar aan en werd er omgedraaid. Oom agent vond dit niet leuk en vermaande de aangehouden personen te blijven wachten om achter ons aan t5e rijden. Toen was het ieder voor zichzelf en dook iedereen in hoeken en gaten om te ontkomen aan de inmiddels in razernij verkerende agent. Hij was immers alleen en wist zich geen raad. Hield vervolgens mij samen met 3 andere duisters staande.
Agent”Ja, dit wordt artikel 5!” etc. etc.
Me “Sorry, maar we zijn de weg kwijt en komen niet uit de buurt”Dit werd hem wel snel duidelijk bij het zien van onze paspoorten. Leverkusen en Groningen.
Waarbij hij al wel vertelde dat hij proces verbaal ging opmaken dat dit toch echt niet door de beugel kon.
Enfin, prima dacht ik “maar kunt u mij vervolgens wel vertellen hoe ik in Merkelbeek kom?”Agent koelde iets af en gelukkig begreep hij ook wel dat ons groepje staande gehoudenen niet de plaatselijke jeugd was waarop zij het zo voorzien hebben. Maar hij wilde ons alsnog wel iets van een bekeuring meegeven.
Toen ging de portofoon. Agent werd opgeroepen omdat er een ernstig ongeluk in de buurt was gebeurt en hij moest assisteren.
Ik kreeg allee papieren weer in handen gedrukt en hij reed er vandoor.Letterlijk voor ons, geluk bij een ongeluk. Alhoewel hoop ik wel dat het ongeluk geen dodelijke slachtoffers heeft veroorzaakt, het klonk allemaal vrij ernstig namelijk.
Eenmaal weer verder opweg naar Fons zijn in ieder geval wij vieren tot rust gekomen onder het genot van een verfrissend drankje van Fons. Hulde daarvoor.
Hier is ook iederen in de versplinterde groepjes weer bijeen gekomen. alhoewel ik niet weet of iedereen ook compleet is geraakt aangezien de Groningers toch wel naar huis wilde omdat er nog een lange reis terug ons voor de boeg stond. Jammer, maar tijd en terugreis maakte dat wij het een beetje hadden gehad. Volgende keer iets eerder vertrekken misschien.Organisatie bedankt. Al vele malen beter als vorig jaar. Ik geef het jullie te doen met deze grote groep.

PS. Gerard ik wacht op het filmpje van de aankomst op de Cauberg.
9 mei 2011 om 15:49 #522740

Weer super foto’s van m’n 19 inch, die stom toevallig in zijn eentje voor een boerderij geparkeerd stond:

9 mei 2011 om 19:18 #522622Joris :
@ Keltow: Thnx dat je nog een groot stuk bent meegereden met ons en een leuk filmpje in elkaar hebt gezet!
…
Ik zou eigenlijk nadat jullie van de start waren vertrokken naar huis gaan. Maar toen ik die pechgevalletjes zag reed ik maar een stukje mee:lol
Toch maar goed dat ik een gedeelte mee reed.. hoefde jullie niet lang(er) te wachten als iemand achter liep of verdwaald raakte.
Volgende keer kom ik met een vespa. Dan hoef ik niet op te passen dat ik niet per ongeluk op een foto/filmpje kom te staan :bloos (heb me best gedaan om niet in beeld te komen xD)
43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.