Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Ultra Chrome Special

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Ultra Chrome Special

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

@ Virgil: Dat hangt dan van de prijs af, want ik heb geen kenteken nodig (zoals eerder al gezegd werd…).

Tja Avanti, deze is voor mij in ieder geval niet bruikbaar. Ritze wilde een test frame hebben, dus misschien kan hij er nog iets mee.

angel
      Bijdrager

noem je dat al rot :p eens goed schuren / stralen en je ziet het amper meer..mijn frame is dan harder doorgerot :con

wel mooie stukken maar waarom zo moeilijk doen voor een frame?

ciao’s zijn minstens een paar jaar oud wat roest of minder. even opknappen en dat frame is bruikbaar

o ja : zuinig zijn op die chromé kappen want ze beschadigen snel..ik heb ze zelf dus ja

virgil
        Donateur

@fons: dan kan ik misschien nog iets voor je betekenen als je geen kenteken hoef ik weet niet wat een los frame mag kosten?

ik kan er misschien wel 20 regelen bij goede kennis.

gr

FonS: Zie topic: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=23311

FonS
          Topic starter

Zo, weer eens een update.

Ik neem het frame van Waarom? over, een mooi nieuw model PX frame waar al een buis tussen is gelast. Dan kan ik eindelijk beginnen!

En vandaag ben ik even naar m’n scootshop gegaan om te kijken wat voor dempers zij hadden liggen. Mijn oog is gevallen op dit kunstwerkje, ik ben er erg blij mee;

Hij moet wel nog aangepast worden, hij is o.a. te lang. Maar daar is nog tijd genoeg voor natuurlijk.
            Geen koopje, maar zo mooi dat hij zijn geld waard is. En wat zijn een paar tientjes meer of minder op een Ciao van 1000+ euro :haha

Jacky
            Bijdrager

Haha mooie demper inderdaad. En ja een buitenstaander zou je waarschijnlijk voor gek verklaren een ciao van 1000+ euro:P

just1991
              Bijdrager

Is dat geen Technigas demper ?

Ben Citta
                Donateur

mooi ding ben benieuwd naar het resultat

FonS
                  Topic starter

@ Jacky: Ja, waarschijnlijk wel… Maar het is ook niet m’n eerste. Ach, je moet een hobby hebben, en als je iets doet, moet je het goed doen.

@ Just: Klopt, het is een Technigas demper.
                    Ik heb hem al uit elkaar gehaald, dus ik kan hem binnenkort inkorten en de aansluiting veranderen.

just1991
                    Bijdrager

Mooi :thumb
                      Ben nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien!
                      Moet zelf namelijk een oud model Leovince demper inkorten(Carbon) omdat hij bij de aansluiting is gebroken en hij dus niet sluit en hem ook niet kan dichtpoppen.

Waarom?

Mooi dempertje heb je daar8) Ik zal maandag de Ciao zo goed mogelijk verpakken en op de post doen, kun je volgende week nog verder met je project:thumb We hebben nog wel even contact.

FonS
                        Topic starter

De demper is alweer klaar, down size naar Vespa size!

Voor:

Na:

7 cm ingekort, tuutje ingekort, van 3 punts naar 2 punts aansluiting:

Past perfect op m’n uitlaat 🙂 Weer 2 uurtjes goed besteed, vind ik zelf.
                          De tekst ‘Technigas’ heb ik uit het zicht laten vallen. Het tuutje komt, zoals bij m’n duo-demper uitlaat, naar de zijkant te wijzen (zoals op de laatste foto dus).
                          Ik weet dat de meeste mensen dat niet mooi vinden, maar het hoort gewoon bij m’n snorretje! :thumb

Anoniem

Ziet er idd heel mooi uit, net origineel!

-RobinvS-
                            Bijdrager

En wat voor uitlaat gaat dit dempertje dempen dan ? :lol

Mike
                              Bijdrager

Volgens zijn originele bestemmingsplan bleef dat nog even geheim;) Maar een ding weet je nu al : Het is een pijp waarbij de demper verwisselbaar is!

Nice dempertje Stefan:thumb

Mike

Jarco
                                Bijdrager

Mijn vermoede zegt dat dit een proma lowboy in het chroom gaat worden. 😀

Maar mooi dempertje idd. :thumb
                                  Toch ben ik meer benieuwd naar je spuitkunsten, weet dat we hier nog even op moeten wachten. 😛

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.