Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Ultra Chrome Special

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Ultra Chrome Special

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

de uitlaat word een citypower! ik weet het zeker…

super nice FonS! alleen mag je met zonnig weer niet over straat omdat mensen dan verblind worden…

FonS
      Topic starter

@ Jarco: Klopt, toen ik in de tuin zat en er naar keek, zag ik heel iets anders dan je op de foto ziet helaas.
        Ik denk dat ik de uitlaat nog even geheim hou tot de tour over twee weken :pest

@ peter139: Dit heb ik hoofdzakelijk gedaan om de Ciao makkelijker achter in de Mini te kunnen vervoeren 😉
        Boutjes lossen, stuur omlaag klappen en erin zetten.

Speciaal voor DR-flenny; groot gat in de zijkap :lol Moet nog afgewerkt worden, maar dat kan later.

ritze
        Bijdrager

haha lekker in je 75eurokappen vijlen en frezen:pest
          ziet er zekers mooi uit kerel, ik hoop ook dat je dat ding snel aan de gang hebt zodat we misschien kunnen gaan test cruizen bij jou in de buurt.

moeten maar even kijken hoe en wat, maar het ziet er wel naar uit dat het goed komt
          gr ritzz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

erikbloemberg

ik kan niet echt zeggen dat ik hem mooi vind.

de chroom wielplaten vind ik hem niet echt staan.

verder mooi projectje

de kleur vind ik wel tof. i like it:thumb

mikerosauer
            Bijdrager

niet mijn smaak maar wel bling bling 😀

FonS
              Topic starter

Ik had ook nooit gedacht dat ik zoiets zou maken, maar ik moest toch eens iets doen met die wielplaten he? :lol

@ Ritze: Komt goed kerel, als het een beetje meezit allemaal kunnen we voor de tour nog even onze eigen tour houden.

Florian
                Moderator

Het is ook niet mijn smaak nee, maar je moet hem natuurlijk naar je eigen smaak maken, want je moet er toch zelf op rijden.
                  De chromen onderdelen zijn apart wel mooi (dus bv een chromen achterrekje+voorvorkdempers op 1 brommer is wel mooi) maar dit alles bij elkaar is wat TE.

Succes ermee:thumb

BMW
                  Bijdrager

FonS :
                    De plannen.Denk chroom, denk opvallend, denk “over the top”.

Gelukkig waren dat ook FonS z’n plannen;)

Ik vind hem in combinatie met je paintjob best nice!:thumb

Nog even een chroom-uitlaatje erbij:D

Florian
                    Moderator

Ow ja dat weet ik hoor, ik zeg alleen dat zoveel chroom wat teveel van het goede is.
                      Ik vind je groene lak wel awesome, ik denk als je die wielkappen eraf haalt, en met die vette velgen dan is het zeker een zeer vette brommer.

Steven
                      Donateur

ik vind hem tof en origineel!

Frank80cc
                        Donateur

erg vet hoor 🙂

Martino
                          Moderator

Hey Fons, duidelijk een brommer die je in het echt moet zien voor het wauw effect. Persoonlijk vind ik al dat chroom erg mooi staan, maar ben niet zo weg van de dichte wielen. Hoe mooi ze ook zijn uitgevoerd.

2 weken idd en dan mag ik hem graag levend aanschouwen.

FonS
                            Topic starter

Tja, ik hou wel van wielplaten zoals je weet. En als je dan toch een setje chroom hebt liggen, waarom dan niet voor dit project gebruiken? De wielplaten waren eigenlijk wat me op het idee bracht om dit bling-monster te maken :p

Ik hoop alleen dat Waarom? hem mooi vind, anders krijg ik klappen :smack Aangezien hij de tour ook wilde meerijden :lol

beunhaaz
                              Bijdrager

Fons , ik vind hem over de top wouw alleen al op de foto ;p
                                Vind dat zo echt heerlijk verkeerd :3 Maar dat zadelveer kapje moet ook chroom eah :@ Owjah, als je wilt heb ik nog een std chrome uitlaatje liggen , moet je hem alleen opnieuw polijste ;p Want is niet meer mooi blanko

ArvidW
                                Donateur

’t is niet echt mijn ding:| De afwerking is wel echt top:thumb

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.