Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Ultra Chrome Special

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Ultra Chrome Special

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CittaKlaas
    Bijdrager

Ziet er allemaal gaaf uit FonS, ik ben super benieuwd naar het eindresultaat! Jou kennende zal het wel wat moois worden 😀
      Succes er mee!

Anoniem

Ik vind dat effect ook wel gaaf 😉 Zou je ook eens velgjes voor mij willen spuiten? 😀

Bartjee
        Donateur

Ik zou het gewoon zo laten, dus geen wielplaten erop:P Ziet er best vet uit. Echt mooi gespoten trouwens, frame ziet er ook super uit!

OrangeCiao
          Donateur

hey fons mooie velgen alen zijn de wiel platen geen 16 ins of:? maar ziet er goed uit suc 6 ben zeer benieuwd:thumb

Jacky
            Bijdrager

Haha ziet er ook wel vet uit inderdaad die velgen zo maar ik vond het gek als de primer zichtbaar bleef:P

Jarco
              Bijdrager

Niet luisteren naar de mensen die het mooi vinden!
                Gewoon die chrome wielplaten erop en lekker bling bling rondrijden. 😀

Bewaar die velgen maar voor een ander project! ( Zien er opzich wel cool uit idd. 😉 )

FonS
                Topic starter

Precies Jarco 8) De chromen wielplaten zijn een must op deze ‘over the top’ Ciao.

OrangeCiao :
                  hey fons mooie velgen alen zijn de wiel platen geen 16 ins of:?

Klopt, ik heb m’n zwarte op 16 inch 4 spakers. Maar ze passen ook op de 17 inch 5 spakers, dan valt de hele velgrand in het zicht en dat wilde ik graag.

Voorbeeldje:

Ik had de velgen vandaag nog even in de zon staan, erg mooi! Morgen neem ik ze mee naar huis. Ik laat de lak nog een tijdje uitharden en dan gaan de banden erop.
                  Nu de bagagedrager nog, zodat ik kan beginnen met het opbouwen.

Docs
                  Donateur

Ik ben wel zeer benieuwd naar het eindresultaat. Die groene kleur is echt uber :bier

Tom ciao

Jaa idd ik ook!
                      Ziet er érg mooi uit Fons! =)

pepko
                      Donateur

FonS :
                        Precies Jarco 8) De chromen wielplaten zijn een must op deze ‘over the top’ Ciao.

over the top? volgens mij he, als je óver de top bent ga je bergafwaarts…

erg mooie ciao tot nu toe 😉 ga maar niet te ver berg afwaarts 😛

OrangeCiao
                        Donateur

zeer mooi dat ze ook Pasen op 17 ins8) nauw de bagagedrager nog spuiten en erop met dat chroom werk suc6:thumb

FonS
                          Topic starter

Velgjes thuis, meteen even wat wieplaten er los opgezet om een idee te geven. Zie je ook hoe donker het groen lijkt in de schaduw. Linkje naar grote foto staat eronder.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TBEHFZXY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X6XPPEJ6.jpg

Jarco
                            Bijdrager

Dat ziet er al heel nice uit! 🙂
                              ( Dat je ze zo tegen de muur durft te zetten? )

FonS
                              Topic starter

Ik heb ze héél voorzichtig neergezet hoor :lol
                                Ik vind het groen / chroom in ieder geval een ontzettend mooi contrast geven en ben dus blij dat ik geen lichtere kleur heb gekozen.

r32
                                Bijdrager

Hoi Fons,

erg mooi ben benieuwd al hij helemaal gemonteerd is.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.