Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Si 323

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Si 323

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 155)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonegido
    Bijdrager

Ziet erg super uit dat achterspatbord! Ik zeg doen.

FonS
      Topic starter

Ik ga in ieder geval voor monoshock, ik heb al een Fox schokbreker besteld. Ook heb ik een chromen koplamp besteld, zoals ook op m’n racer zit, en transparante koelslangen.
        Nu nog een setje remhendels en wat kleingrut bij JMPB bestellen en dan heb ik hem ver compleet 🙂

Dit zou het ongeveer moeten worden, met laag stuur, minibike zitje, monoshock, achterspatbord en LC erop (voorspatbord en koplamp nog niet erbij) :

Ik ben erover aan het denken om mijn Proma Lowboy er straks onder te hangen. Van de ene kant vind ik het zonde, omdat die nog nieuw is, van de andere kant vind ik het een prachtige uitlaat en zou hij mooi eronder staan… Nou ja, dat zie ik later wel.

venner90
        Bijdrager

proma lowboy zou hem mooi staan als ik zo naar dat ontwerp kijk 😉

Dylan
          Donateur

ziet er zeker wel netjes uit dat spatbordje. mischien iets langer? denk dat het nu alsnog tegen je rug aankomt:)
            wel gaaf idee:D

Greetz

hansieb
            Moderator

Wordt een puik sitje fonsie :D!

Lijkt wel ongeveer op wat alex heeft gebruikt voor zijn SI.

Dylan
              Donateur

dat bedoel ik nou:thumb dan krijg je tenminste geen natte kont:lol

SpeedDemon
                Bijdrager

Dat heeft ie zeker stoer gemaakt dat spatbordje.

FonS
                  Topic starter

Ik heb meerdere spatborden geprobeerd, het korte Si-mix spatbordje op m’n foto’s vond ik het mooiste.
                    Heb niet naar de praktische kant gekeken, want het wordt toch weer een onpraktische brommer… Ik kan niet eens een slot door m’n velg hangen :p

Leovince
                    Bijdrager

Gaat al meer op een foxie lijken zo met dat zitje. Maar word vast wel mooi:)

FonS
                      Topic starter

Ik vind de gelijkenis met een Fox ver te zoeken, maar goed.

Vandaag weer een pakketje gekregen: 2 mooie bandjes, 16 x 2,75.
                        Als het goed is, krijg ik morgen de monoshock.

Jarco
                        Bijdrager

Mooi project Fons!

Ben echt benieuwd naar je monoshock.
                          Word denk uber geil, die van Lowie was ook om af te likken!
                          :thumb

EDIT: Ik lees net je verhaal in in Martino zijn toppic. Check PM

Martino
                          Moderator

Yes monoshock, :thumb

Ik zelf ben ook erg weg van de monoshock op een si. Een goede keuze.
                            Ik wist niet dat je juist een Proma Lowboy onder je Si wilde hangen, maar ik vond nog wat oude foto’s en ook een ciao versie staat er hardstikke mooi onder.

Leovince
                            Bijdrager

Muwah zo ver gezocht is het niet, monoveer (wat ook nog eens van een fox af komt:P) en zo’n zitje wat aan het frame vast zit (moeten we het zadel zelf even vergeten bij de fox), voorspatbord lijkt er ook best veel op.

ritze
                              Bijdrager

achter spatbord ziet vet uit pik 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

FonS
                                Topic starter

Ik heb de cilinder weer terug gekregen van de cilindervlakmeneer 🙂 Dus nu nog met het hoonapparaatje erdoor om de wand weer glad te krijgen en dan nieuwe zuigerveren op de zuiger.

Monoshock laat helaas op zich wachten, ik had hem besteld maar hij bleek niet in voorraad te zijn. Die zou ik dus binnenkort nog moeten krijgen.
                                  De ronde koplamp (chroom) heb ik wel al gekregen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 155)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.