Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Si 323

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Si 323

5 berichten aan het bekijken - 151 tot 155 (van in totaal 155)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rickieboy
    Donateur

cool. ga ze ook voor mijn tour ciao kopen.
      greetz rick

FonS
      Topic starter

Vandaag eindelijk eens echt gereden ermee, even naar de scootershop.
        Hij rijdt prima, maar dat mag ook wel… Ik heb er allerlei sproeiers in gehad. Begonnen met 84 + luchfilter, dat reed goed maar rookte behoorlijk.
        En nu, uiteindelijk, ben ik uitgekomen op 70 + luchfilter (zonder kapje) :con Toch gek dat hij al prima liep met 14 maten te groot haha.
        Hij rookt nog steeds wat, maar ik heb dan ook wat meer olie in m’n mix vanwege het inrijden, en er zal vast nog wel wat spul in de tank zitten van het ontlakken (ik heb hem wel doorgespoeld, maar toch).

Snel is het niet te noemen, maar dat was ook niet m’n bedoeling. Ik wilde dit jaar gewoon goed de heuvels op kunnen rijden 🙂
        Hij loopt nu een geschatte 65 km/h, en ongeveer 55 op de begrenzer.
        Ik haal binnenkort nog de koppeling van m’n snor Ciao af, misschien rijdt dat beter. Daar zit namelijk een standaard drukveer in, ik rij nu met een gele.

Ik hoorde wel nog een vreemd tikje dat van de voorvario af leek te komen, misschien maar even een andere op zetten. Ik heb gelukkig nog een nieuwe Multivar liggen.

FonS
        Topic starter

Zo, even wat veranderingen aangebracht mbt de vario:

90mm koppeling met std drukveer en blauwe trekveren ipv 90mm met gele drukveer en groene trekveren.
          Nieuwe Multivar + 7,5 gr rollen.

Dat loopt al een heel stuk beter 🙂 70 km/h gaat hij gemakkelijk, nu moet ik dus wel weer de begrenzer aanpassen, want daar loopt hij nu +/- 60 op (wil ik max. 55 hebben).

Vandaag heb ik 15-20 kilometer gereden en de stijlste heuvels in de buurt opgezocht. Daar kom ik overal prima naar boven, dus de Limbo tour moet geen probleem zijn :thumb

Wel geinig dat ik vorig jaar met 50cc en gele drukveer reed, en dit jaar met 80cc en standaard drukveer :lol

ritze
          Bijdrager

haha ja man:P
            ik ben nog aant denke of ik mee rij, kan geen wheelies of niks bouwe en ook niet scheure…
            mja wie weet

we moete eg ns rije man.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

FonS
            Topic starter

Ik hoop echt dat je mee kunt rijden, je hoeft ook geen gekke dingen uit te halen he :pest Gewoon meerijden is goed genoeg haha. Ton gaat in ieder geval mee, op m’n snor Ciao.

Ik reed vanavond tijdens m’n testritje nog langs het jeugdhonk, maar ik zag je brommer niet staan, anders had je ff een rondje met m’n Si kunnen rijden 😉 Laat me maar ff weten… Ik kan misschien morgen wel langskomen met het ding.

Oh en PM me je tel nummer ff, want m’n F-ing gsm is kapot :boos

Deze brommer is verkocht en nu in het bezit van member Rciao!

5 berichten aan het bekijken - 151 tot 155 (van in totaal 155)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.