Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Ziet er netjes uit je dr:thumb Ben zelf ook bezig met een dr te bewerken, dus ben benieuwd hoe ie bij jouw gaat presteren.

Dylan
      Donateur

netjes 🙂 nu je een 43mm dr heb? verkoop je toevallig je oude 38,4DR dan? Of hou je deze?

pm me even hierover? 🙂

Gr.

FonS
        Topic starter

@ Edjuh: Tussen 1:20 en 1:25, dus zuinig is het niet te noemen nee.
          @ Martino: Precies, zodra ik weer een leuke ingeving krijg hang ik er weer iets anders onder natuurlijk 😉
          @ BromFreak666: De 50cc gaat (nog) niet weg, dat blok ligt gewoon bij de rest, als reserve ofzo.

@ De rest…: Qua prestaties vind ik het wel meevallen, misschien nog eens wat met de vario-afstelling spelen, dan is er nog wel iets meer uit te halen.

Dylan
          Donateur

Helaas 😉 in ieder val sucses met je nieuwe cilinder:thumb

FonS
            Topic starter

Paar uurtjes vrij, dus eindelijk weer eens een punt op m’n meters lange lijst afgevinkt.
              Ik heb namelijk m’n oude 19mm passend gemaakt voor m’n Reedvalve 🙂

Begonnen met zo’n model (standaard PHBG) :

Draaidraaidraai:

Boorboorboor-taptaptap:

Klaarklaarklaar:

Dus om bovenstaand verhaal te vervolgen; ik denk dat dit blok nu onder de snor Ciao gaat.
              De 46,5mm Malossi gaat er wel vanaf, daar heb ik andere plannen voor. Misschien eens zo’n 43mm Creco erop zetten?

Perdidonaholanda
              Bijdrager

Da’s een mooi blokje wat je daar hebt :thumb

pepko
                Donateur

haha leuke beschrijving bij de foto’s XD
                  maar dat heb je mooi gedaan fonsie!

ritze
                  Bijdrager

hij is der weer 😀

vet blokje pik ik kom gauw kijken

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

-RobinvS-
                    Bijdrager

Lijkt me een goed idee zo’n creco, ben benieuwd wat ze doen!

btw, Hoe kras jij je naam zo netjes in Metaal? :con

FonS
                      Topic starter

Ik heb zo’n bolvormig diamantfreesje voor de dremel, daarmee ‘graveer’ ik altijd.

Vanmiddag de Reedvalve opgebouwd en onder de snor gehangen. Aantal probleempjes gehad met de Creco (zie ook het meningen & ervaringen topic over deze cilinder).

Anyway, 46,5mm Malossi eraf, 43mm Creco met Vertex grafietzuiger erop.

Startte direct, met wat tape over de carburateur omdat de choke niet aangesloten is. Nu nog afstellen, want hij loopt nog niet zo best.
                        Staat wel leuk bij m’n rode velgjes 🙂

El Citta
                        Donateur

Ziet er goed uit! zo’n blokje staat altijd leuk, ook met een andere kleur velgjes 😛 Waarom heb je gekozen voor een Vertex zuiger? en heb je misschien ook gekeken hoe een K-Star zuiger past?

Jarco
                          Bijdrager

He’s alive!

Die rode velgjes staan er zeker leuk onder, nu alleen geen kappen en treeplank meer gebruiken. :!
                            😀

Edit: die blouwe ’tas’ kan natuurlijk niet.:con

FonS
                            Topic starter

@ citta89: Waarom een Vertex zuiger? Heel makkelijk: die lag in de kelder 😉 Ik heb geen K-star zuiger, dus die kan ik ook niet proberen.

@ Jarco: Die blauwe ’tas’ is m’n regenpak, het staat niet bepaald stoer op m’n brommer nee, maar op een woon-werk verkeer Ciao’tje is het wel handig om bij je te hebben (lang leve de tank bagagedragers :pest).

ritze
                              Bijdrager

pik vario setje ruilen tegen speedengintje ?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

FonS
                                Topic starter

Oei :con 43mm Creco op m’n Reedvalve vastgelopen…? Tja, misschien.
                                  Ik kwam er ongeveer 100 meter mee, en toen stond m’n achterwiel stil, samen met een hoog, krassend, krijsend geluid dat door merg en been ging.
                                  Dus; morgen even kijken of het niet aan m’n vario koppeling lag (moer losgegaan ofzo) of toch echt aan de cilinder. Vario draait wel nog, dus ik vrees het ergste.

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.