- Dit onderwerp bevat 864 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 1 week geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 april 2010 om 20:21 #460837
Mijn Boxer heeft ook een zeer aparte benzinekraan waarvan de reservestand verstopt zit en niet op te lossen is 🙁
FonS is de tovenaar hè 😀1 mei 2010 om 10:29 #460847Het er toch nog eens een echte motor bij je op het pad gestaan:D
En hoe moet dat nou als je een vriendin krijg edo want die kan niet eens achterop:D1 mei 2010 om 10:35 #460849kan wel hoor, moet je plastic kapje weg halen van de buddy, daar zit nog een zitje;):D
*Bij deze niet, maar ik wil niemand achterop, rijdt niet leuk : -)
Ga nie. Besta nie1 mei 2010 om 13:05 #460852Edjuh’s nieuwe benzine nippel (komt een aparte kraan bij) 🙂
Nieuw & oud;

Boutje in de onderkant leek me nog wel eens van pas te komen.
1 mei 2010 om 13:18 #460853Mooi opmaat draaiwerk fons,
.1 mei 2010 om 13:33 #460854Wauw! supermooi, je hebt mijn verwachtingen overtroffen:D
Is het slim om boven een slangetje erin te duwen zodat hij niet dichtslibt?
1 mei 2010 om 13:41 #460855Zo bedoel je? :lol

Knip hem dan zelf maar op lengte, ik weet niet precies hoe het zit met die tank.
1 mei 2010 om 14:23 #460362Edjuh :
Wauw! supermooi, je hebt mijn verwachtingen overtroffen:DWe hadden eerst inderdaad afgesproken om een rechte nippel te maken (was wel makkelijker geweest natuurlijk) maar toen zag ik op de foto’s van je Bravo dat de benzineslang dan niet erg handig zou lopen.
Vandaar dat ik hem nu haaks heb gemaakt 😉11 mei 2010 om 21:55 #461153Zo, vanavond weer lekker tot half 12 bezig geweest (gaap…) .
Ik wil binnenkort m’n LeoVinci Racing een beetje opknappen, daarom moet er tijdelijk een andere uitlaat op m’n snor Ciao.
Dus ik dacht, er ligt nog een middelmatig presterend maar leuk uitziend uitlaatje in de kelder 🙂 Prima voor m’n snorretje dus.Lang geleden zou deze op m’n Ciao racer komen, maar dat gebeurde niet. De dempers had ik toen al netjes gemaakt, maar ze hadden zo lang in de kelder gelegen dat ze wel aan een 5 minuten oppoets beurtje toe waren. Voor/na:

Ik herinnerde me dat die metalen flensjes ontzettend lekten, dus daar heb ik wél goed passende kunststoffen flenzen voor gemaakt:

Oude bevestigingen wat aangepast, wat gehamerd en gezaagd, en nu zit hij mooi eronder 🙂

Verdere staat van de Ciao moet je maar door de vingers zien, dit is m’n werkpaardje.
Morgen even starten om te zien of hij daadwerkelijk niet meer lekt, maar dat zal wel goed zitten.11 mei 2010 om 21:59 #461154Ik vind dat je dat die dubbele demper op een malossi too bad o.i.d. moet zetten ±p
11 mei 2010 om 22:02 #461155Geen zin om te zagen / lassen aan m’n splinternieuwe Too Bad :pest En die zit nog op de Si op dit moment.
Pijpje hoeft ook niet goed te lopen, het is maar een snorfietsje, en met die achterlijke boetes en inname van het rijbewijs tegenwoordig, vind ik het echt niet erg als hij iets minder hard gaat.11 mei 2010 om 22:04 #461156Maar zon promaatje heeft toch al mechanische demping dus maaktie nu het geluid van een snorrende kat ofzo? Haha
11 mei 2010 om 22:06 #461157Klopt, zit een soort citypower schotten systeem in, dus nu is hij stil stiller stilst :lol
Ook niet zo erg, toch? Een woon-werk brommer hoeft niet op te vallen.Edit: Nog wat oude foto’s van de Proma op m’n FonS Ciao:

En op de racer in een vroeg stadium van de bouw:
12 mei 2010 om 05:06 #461159FonS :
Klopt, zit een soort citypower schotten systeem in, dus nu is hij stil stiller stilst :lol
Ook niet zo erg, toch? Een woon-werk brommer hoeft niet op te vallen.En met die pijp valt die niet op? 😉
Haha, zeker wel vet man.
Pijpie staat erg mooi onder de snor.
Zit ook weer een knap stukje draaiwerk alla FonS in zo te zien.12 mei 2010 om 10:24 #461166ik wou ook altijd al zo iets maken op mijn leovince krul of proma cc alleen ik kan niet lassen dus zat ik te denken aan een soort koper verloop (Y vorm) stuk wat ze gebruiken bij loodgieters en het dan net zo maken als hier boven andere keus heb je niet 😛 maar hoe bevestig je het ?
En wat kan je nog meer doen om dat lekken te stoppen want ik heb geen draaibank ik weet wel van die O-ring maar waar ik die zo kan krijgen 😕Anyway het ziet er allemaal gelikt en super vet uit !
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.