Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

FonS :
      Helaas had Goedguus zelf al bij 1 van de 2 krukassen geprobeerd er een gat in te boren, dus toen kreeg ik hem bijna niet meer gecentreerd op de draaibank 🙁
      Gelukkig ging het toch nog. Eind goed, al goed.

haha 😀 kwam er met geen mogelijkheid doorheen ben blij dat het goedgekomen is ziet er netjes uit :thumb

FonS
      Topic starter

Ja het is allemaal goed gelukt. Ik maak morgen nog even het kunststof dopje voor je inlaat, en dan komt alles weer jouw kant op 😉

Vespa Ciao!

Wat heeft dat gat in de krukas voor een voordeel?

RiPe
          Bijdrager

Daar stroomt mengsel doorheen als je hem icm een mix of pinasco(?) zij-inlaat gebruikt.

Mooi gedaan die krukjes 😉
            Het lijkt me geweldig om dat in je schuur te kunnen doen 🙂

FonS
            Topic starter

RiPe :
              Het lijkt me geweldig om dat in je schuur te kunnen doen 🙂

De draaibank staat gewoon in huis hoor :lol M’n garage is best groot, maar staat bijna altijd vol auto’s, motoren, brommers en flipperkasten :p

Daan777
              Moderator

Hahahaha!
                Daar kan ik me niets bij voorstellen:P
                Maak eens een foto’tje als je tijd hebt :lol

Die speedengine vind ik erg interresant.. gaat die binnenkort in elkaar?

Edjuh
                Bijdrager

Moet je mee op de limbotoer, vorig jaar een uitgebreide stop bij Fons gedaan. Vooral de oldtimer kon je me niet vanaf slaan!

VespaAvanti
                  Donateur

Precies, je MOET dus mee gaan Limbotouren Daan, kan je alles zien!:D

Bas94
                    Bijdrager

Zo als altijd Stefan, weer Schiek gedaan met die krukjes :thumb

Daan777
                      Moderator

Haha adzers, een foto is een stuk makkelijker te regelen:lol

FonS
                        Topic starter

Bij deze weiger ik foto’s te maken :pest Rij maar gewoon met de Limbo tour mee, de stop bij mij thuis is dit jaar bij de route inbegrepen (vorig jaar was het niet zo duidelijk, en dat de hele groep Ritze en mij kwijt raakte hielp ook niet :p Gelukkig zat Sombrero bij de rest van de groep en wist hij nog waar ik woonde).

Garage valt wel mee, er staan nu 2 van m’n 3 flipperkasten, een kale Ford Capri carrosserie, rijdende Capri, Mazda MX-5, Suzuki DR 650, Suzuki GSX-R 750, m’n Ciao racer, snor Ciao, en de zwarte “FonS” brom Ciao.
                          De Italjet Pack’s, 19 inch oldtimer Ciao, Bravo crosser en 3de flipperkast staan binnen in huis.

De Speedengine zal ooit wel eens in elkaar gaan, maar m’n tourblok heeft prioriteit.

olliegasselt
                          Bijdrager

Ach FonS , zo vol is je garage toch niet :pest

Je kan er nog goed lopen en wat er staat is interessant .

Alleen de draaibank heeft de mooiste plek , gewoon in huis :thumb

Daarbij hoe kan je je hal nog mooier maken dan er een oldtimer Ciao in te parkeren ?

FonS
                            Topic starter

Door er een flipperkast naast te zetten :haha

olliegasselt
                              Bijdrager

Ja natuurlijk hoor !

Zet er dan gelijk even een bar in met een TAP :bier

Dan heb je de mooiste hal van Nederland .

FonS
                                Topic starter

Ook nog even voor Goedguus een dopje gemaakt, om de inlaat mee af te sluiten;

Gepast op twee verschillende carters, dus het zou goed moeten passen. En het zit mooi strak, dus het dicht prima af :thumb

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.