Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Ziet er cool uit! Misschien een idee om nog een vorkstabilisator te maken?

FonS
      Topic starter

Gisteren een ander blok in elkaar gezet. Ik heb nu een onbewerkt kickblok met 12/12 en de Polini 43mm erop.
        Aanduwen ging wat moeilijk omdat hij zo hoog is, nu met de kick dus nergens meer last van.

En hij loopt eindelijk 🙂 Sproeier is nog te groot, dus hij wil niet echt vooruit.
        Nu nog een kleinere sproeier erin, andere voorband, voorrem aansluiten en de bagagedrager erop, dan is hij klaar voor de sneeuw op m’n werk :haha

Leovince
        Bijdrager

Ziet er leuk uit, ga je hem nog spuiten of laat je hem zo?
          En ik hoop dat je geen doodsmak gaat maken omdat je voorvork breekt na een hobbel:|

leon ciao
          Bijdrager

waarom heb je je bobine daar zitten 😕

G-no
            Donateur

Waarom niet?

Ga je trouwens nog stepjes monteren? Wel zo handig als je ergens op kunt staan met crossen.

leon ciao
              Bijdrager

omdat die normaal zo zit en je zo je voeten niet kwijt kunt op de plankjes want zo past het plankje niet dus vond het er een beetje raar uitzien :lol
                verder ziet het er wel geinig uit maar of dit fijn zal crossen vraag ik me af, dus laat het ons snel weten 🙂

FonS
                Topic starter

@ Lampenkap: Spuiten kost weer geld, niet de bedoeling 😛 Ik wilde alleen eens iets doen met alle zooi die in de kelder lag, en dat is dit geworden.
                  En die vork… Tja ik zie het wel, als hij breekt val ik ja, maar ik ben wel wat gewend 🙂

@ Leon : Ik moest hem gewoon ff ergens kwijt, zat eerst op de plek waar nu het kick tandwiel zit. En ik geloof dat hij op een Si brug niet past zoals op een Bravo brug 😉
                  En met m’n voeten op de treeplankjes vind ik 10x niks, liever op de pedalen.

Over crossen, ik ga er toch niet diep mee de bossen in ofzo, krijg het kreng niet eens in m’n auto, hij is wat groot geworden.

@ G-no : Zitten er nu toch op? Kickpedalen.

Martijnvanheerde
                  Donateur

Kom maar een keer langs bij ons:bier Lekker diep het bos in:D Maarre dan mag je wel een stevige blokkeerpen over de hele lengte van je brug maken, als je een keer gaat staan…
                    Hij is wel ramvet geworden:P

Leovince
                    Bijdrager

Ik vind hem ook wel leuk geworden, alleen een ander zadel want dit zadel vind ik er dus gewoon echt niet uitzien!:| En misschien een ander uitlaatje.

FonS
                      Topic starter

Blokkeerpen houdt het wel, en als hij breekt, breekt hij… Zo simpel is het 🙂

Zadel was het enige Bravo zadel zonder mankementen dat ik nog had, zit best lekker maar ziet er inderdaad wat raar uit. Echt lelijk vind ik het nu ook weer niet.

Leovince
                        Bijdrager

Past er dan geen standaard 1zit vespa si zadel op dan? Die heeft ook een rechte zadelpen i.p.v. een schuine zoals de ciao’s en de citta’s dat hebben.

Loek
                          Bijdrager

Man, dat superbravo zadel is toch super ruig, niet dan?

FonS
                            Topic starter

@ Lampenkap: Si en Bravo zadel is anders, past dus niet.

Vespa Ciao!

Dat zadel is toch cool

FonS
                                Topic starter

Ik vind het ook niet verkeerd staan erbij.

Geloof trouwens dat er nog een oude Leo krul in de kelder ligt, keertje kijken of die eronder wilt. Zou in ieder geval iets beters zijn dan wat er nu onder hangt…

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.