Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Gaaf.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Wouz-LwB
      Donateur

blokje ziet der gaaf uit zo te zien 😉

leuk ding verder..

Mike
        Bijdrager

hoe hard loopt zo’n lor nou> evegoed gewoon 25 of rijdt t echt maar stapvoets:P

zou wel lache zijn om voor de lol eens ene snel blokkie te testen, net als een mini ciao!! ga je vast wel doen of niet?

en wat voor vertanding zit erin? miss ook wel een afwijkende maat dan dat we gewend zijn

Lijkt me Géwéldig een Vct op je floep flap vespa bommert! met ene beetje gek blokkie moet zoiets ook wel 50 kunne lopen:P

Mike

ArvidW
          Donateur

Wow, die is gewoon nieuw:worshippy

Lekker zo laten, af en toe een klein stukkie op rijden voor de lol. Ik zou hem niet gaan verklooien met een snel blok, is hij veel te mooi origineel voor 🙂

Kunt altijd ander pullie’tje proberen of een cittypower verlassen, maar zou er geen simo2007 onder gaan mikken ofzo

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

FonS
            Topic starter

@ Mike ; Ik neem hem morgen mee naar m’n werk, dus daar kom ik er wel achter hoe hard hij gaat 😉 Wil er niet de weg mee op.
              En er zit een gewone 1:7,5 bromklok in met 80mm poelie.
              Als je er een simo koppeling op zet bijvoorbeeld, heb je al aardig wat snelheid gewonnen, 70mm poelie pakken en dan kun je ook nog de oude v-snaar houden.
              Want voor een v-snaar moet ik even naar de speciaalzaak, ik weet de maat niet meer precies, maar 800 nog wat… Kort dus.

@ Arvid ; Mijn bedoeling is inderdaad om hem origineel te laten, in ieder geval uiterlijk. Hooguit wat qua overbrenging veranderen ofzo, maar met zo’n gek ding word ook vaak vreemd aangekeken door de politie :p En dus wat sneller gecontroleerd dan met een gewone Vespa, denk ik.

TimoO_
              Donateur

mooooi :worshippy

Tonni
                Moderator

Leuk hebbedingetje.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Lowie
                  Bijdrager

leuk ding idd.
                    idd. gewoon lekker orgineel af en toe op rond puffen, in de zomer met de korte broek en de slippertjes aan bijvoorbeeld, haha
                    wel voor de foto er een keer je ninja ofzo onder leggen :p

goedguus
                    Bijdrager

mooi ding :thumb
                      @ lowie ik denk dat een andere uitlaat niet gaat passen als ze het hierboven ook al hadden over een city power verlassen

FonS
                      Topic starter

Vandaag de aanvraag voor keuring ingevuld, krijg ik komende week telefoon van om een datum af te spreken.

Even terug naar de membraancilinders: het uitlaatspruitstuk dat erbij zat is niet goed, het buisje is recht op het ovale plaatje gelast terwijl hij onder een hoek hoort te zitten.
                        Daardoor past geen van mijn uitlaten eronder, alleen de ninja die nu dus érg laag hangt.

Ik heb vanmorgen maar eens eindelijk een nieuw spruitstuk gemaakt 🙂 Straks nog lassen en afwerken, en dan kan ik eens gaan testen met verschillende uitlaten.

Foto’s:

Moet uiteraard na het lassen nog even afgekort worden.

sombrero
                        Bijdrager

ziet er al goed uit. mooi gemaakt zo. misschien kun je ook zo een haakje maken voor veer-bevestiging.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Netjes,

zoals sombrero zegt. ff een oogje eraan lassen, vliegen uitlaten nooit meer los.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

ArvidW
                            Donateur

Maak er ook gelijk eentje voor 26 of 27mm flens (a)

Zit niet voor niets zo’n grote poort in de cilinder:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

FonS
                              Topic starter

Komt nog wel eens, ik heb nu nog even geen zin om m’n uitlaten om te lassen, alleen voor deze cilinder 😉

TimoO_
                                Donateur

zupah Fons!

@ Sombrero, ik doe meestal een gat in m’n koelrib boren en zo’n lipje aan m’n uitlaten lassen. bespaart je een hoop laswerk (uhum)! haha

ennuh Fons, wat Arvid zegt, er zit niet voor niets zo’n grote uitlaatpoort in. Als je je een 27/28mm flens maakt dan raad ik je aan G-no eens lief aan te kijken of je z’n technigas en cannon eens mag uitproberen. Zo ver wonen we niet van elkaar weg dus…

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.