Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaohorst
    Bijdrager

Gewoon een Leovince Handmade op die pack doen :p
      Zal dr wel leuk uitzien.. :p
      Verder zeker mooi dingetje..

Martijnvanheerde
      Donateur

Gooi er ff voor de gein een cali op:D

FonS
        Topic starter

@ Rebel ; Ja hij stond er blijkbaar al heel lang, ik had hem nog niet gezien (kijk daar alleen voor Superbravo’s)
          Vandaar waarschijnlijk ook dat ik hem voor 65 euro onder vraagprijs kreeg.

@ ciaohorst & Martijnvanheerde ; Er past niks anders dan dat vage originele tonnetje onder, omdat hij zo extreem kort en laag aan de grond is 😉
          Voor iedere andere uitlaat zul je moeten gaan slijpen en lassen.

FonS
          Topic starter

Nieuwe foto’s :

Uitgeklapt :

Ingeklapt (zadel, stuur, trappers) :

Ingeklapt zou je hem zo op de post kunnen doen, hij is dan nog 60cm hoog, 115 cm lang en 30 cm breed 🙂

En zoveel korter dan een Ciao’tje :

ritze
            Bijdrager

minibike vespa style met kruiwage wiele
              dat ding is gwoon masters

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Tom ciao

wow, dan issie toch nog best wel groot 😮
                ik had hem een stuk kleiner verwacht ..

FonS
                Topic starter

Past met gemak in je kofferbak of op je achterbank, en daar gaat het om he

barry
                  Donateur

Mooi van je Fons,ga je zo’n ding in Brussel halen & dan spring niet eens binnen.

ArvidW
                    Donateur

Fons is ongetwijfeld bang geworden voor de “Vespa Avanti 924” bocht die ergens bij jou in de buurt ligt 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

barry
                      Donateur

Hahahaha,inderdaad.

VespaAvanti
                        Donateur

185 euro is niks te duur FonS=)
                          Blijft een leuk dingetje.

Haha, die bocht is inderdaad zeer veraderlijk:con
                          Volgende keer als ik daar kom kruip ik er met 20 doorheen denk ik:ehh

Loek
                          Bijdrager

Echt een GEWELDIGE aanwinst, volgens mij is echt iedereen jaloers hier 😀

TimoO_
                            Donateur

ArvidW :
                              Fons is ongetwijfeld bang geworden voor de “Vespa Avanti 924” bocht die ergens bij jou in de buurt ligt 😉

‘meerder wegen leiden naar Barry’

FonS
                              Topic starter

barry :
                                Mooi van je Fons,ga je zo’n ding in Brussel halen & dan spring niet eens binnen.

Dat had ik heel graag gedaan en dat weet je zelf ook wel ! 😉
                                Maar ik had er écht geen tijd voor, ik ben erheen gereden, dat ding op de achterbank gezet en ik ben weer terug gescheurd…

Als ik weer in de buurt ben en wat ruimer in de tijd zit, kom ik zeker langs hoor :thumb

FonS
                                Topic starter

Zo… gisteren heb ik er nog even aan geklooit.

Cilinderkop er even af gehaald om de cilinder van binnen te bekijken. Geen stootrand oid, zelfs nog hoonsporen erin !
                                  Hij heeft dus echt nog bijna niets gelopen.

Ook geen kool in de cilinderkop, alleen een beetje op de zuiger.

Ik vond de cilinderkop wel verdacht groot qua binnendiameter, dus de schuifmaat erbij gepakt en wat blijkt? Hij is 40mm in plaats van 38mm 😮 Wel een originele Piaggio kop, raar dus…

Maar goed, hij is dus nog praktisch nieuw, alleen wat vuil en hier en daar wat roest. De koppeling bijvoorbeeld:

Zelfs tussen de vinnen van de cilinderkop en onder het carter zit geen vuil, alleen spinnenwebben :p Ook de carburateur is van binnen als nieuw.

Jammer dat die Packjes geen kilometertellers hebben… Maar ik weet in ieder geval wel dat ik een mooi exemplaar heb :thumb
                                  Morgen neem ik hem mee naar m’n werk voor een testritje en dan maak ik zsm een keuringsafspraak bij de RDW.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.