Vespa-Ciao.NL
:: FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 865)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

@ Arvid:
      Zal ik zeker doen, het is best een klein ding maar toch net ietsje groter dan ik had gedacht (ook behoorlijk zwaar!).
      Ik maak morgen ook wel even een foto ervan, als hij ingeklapt is 😉

Echt een leuk ding, wel wat roestig en ik ben tot nu toe ruim 30 dode spinnetjes tegen gekomen, maar van binnen ziet het er allemaal uit als nieuw (koppeling bijv, en carb).
      Zelfs de banden zien eruit alsof ze net nieuw erop liggen 😮 Hij heeft echt hooguit een paar duizend kilometer gelopen, volgens mij.

VespaAvanti
      Donateur

Zeer leuk ding!:worshippy
        Als je hem ooit verkoopt, laat het me weten!:D

FonS
        Topic starter

Dikke neus :fuck2 Jij mag je die 2-speed Bravo gaan halen he, die had ik echt bijna gekocht maar ik vond het toch net wat te ver weg, en een Bravo neemt hier te veel plaats in beslag.
          En deze Pack 2 niet haha :p

FonS
          Topic starter

Quote hem ff naar deze pagina;

FonS :
            Tadaa ! Een Italjet Pack 2 =)

Ik ben hem in België (bij Brussel) gaan halen, maar op het typeplaatje staat Duitse tekst.
            Hij is nog helemaal origineel, dat is mooi want zo moet hij absoluut blijven.
            Ik wil hem laten keuren bij de RDW voor een snorkenteken.

Hij komt uit 1984 (staat op typeplaatje) dus het is een oldtimer 🙂 Lekker goedkoop verzekeren dus en mee rondsnorren in de zomer.

Komt ie:

De vaagste uitlaat ooit (dat ronde ding) :

Hij liep niet dus ik heb er twee uurtjes aan gewerkt. Tank doorgespoelt, carb schoongemaakt, nieuwe sproeier, CP’s afgesteld, fietstandwiel vervangen en ketting op maat gemaakt.

Inhoud vlotterbakje? Slootwater ofzo… Pikzwart in ieder geval :

En toen liep hij weer 🙂

Je moet wel een beetje oppassen, want hij trekt zo onder je kont weg :p Nog even andere trekveren erin en hij is motorisch klaar.

Basic spec’s voor de liefhebber:

– Std. 50cc ori CP Piaggio blok
            – Normale koppeling met 80mm poelie
            – Bromklok 1:7,5
            – 12/10 @ 43 (moet wel iets groter, denk 45, maar er zat 43 in)

Vergeet Ciao-racers, kickstart, vario, zij-inlaat en dat soort onzin, dit is de absolute shit :lol
            Geeft je echt het badslippers – korte broek – zonnebril gevoel, geweldig :haha

Martijnvanheerde
            Donateur

Haha supervet:D:D:D

adff
              Bijdrager

Geweldig=)
                Zo’n ding zou ik zomers moeten hebben om te gaan surfen, surfkar erachter hangen en idd slippers aan.
                Hoe rijdt het?

FonS
                Topic starter

Geen idee 😕 Ik ga er echt niet mee de weg op, ik neem hem binnenkort mee naar m’n werk om er daar wat mee rond te scheuren over het terrein.
                  Dan weet ik ook meteen hoe hard hij gaat omdat hij voor de keuring maar 25 mag (volgens mij loopt hij nu wel wat harder)

RiPe
                  Bijdrager

Prachtig :lol
                    als ik zo’n ding zou hebben zou ik hem echt opvoeren 8) en het is idd super voor in de zomer

wat voor vertanding zou er in de klok zitten als je een vario-versie hebt? want met die kleine wieltjes heb je wel meer dan 1:10,5 nodig. of bestaan deze niet met vario?

VespaAvanti
                    Donateur

FonS :
                      Dikke neus :fuck2 Jij mag je die 2-speed Bravo gaan halen he, die had ik echt bijna gekocht maar ik vond het toch net wat te ver weg, en een Bravo neemt hier te veel plaats in beslag.
                      En deze Pack 2 niet haha :p

Die koop gaat niet door vrees ik:con
                      Ik wil hem wel halen hoor, als je wilt ruilen met je pack:P

Maar ik begrijp het, ik zou hem ook nooooooooooit meer weg doen;)
                      Prachtig speelgoed dit, wees er zuinig op en veel plezier ermee, al zal dat wel lukken(a)

Jelle
                      Moderator

Ik ben JALOERS…

ik wil ook een pack 2 of 3!

wat heb je er voor betaald?

Wel knap dat je er één hebt gevonden. Ik hou marktplaats, speurders en kapaza wel af en toe in de gaten, maar ik kom er nooit één tegen…

Edjuh
                        Bijdrager

Heel gaaf ding fons, wees er zuinig op.

FonS
                          Topic starter

@ RiPe ; volgens Jelle (dacht ik) heeft de Pack 3 kickstart en vario, welke vertanding ze dan hebben weet ik niet.

@ VespaAvanti ; ik vind dit toch nét wat leuker, en zoals ik al zei het neemt niet zoveel plaats in beslag he 🙂

@ Jelle ; 185 euro.

@ Edjuh ; uiteraard 😉

Daan777
                            Moderator

Vetheid!
                              Poeli 80 met normale koppeling? Hoe zacht wil dit ongeveer met die wielen dan?

FonS
                              Topic starter

Volgens mij gaat hij harder dan 25 hoor… Maar goed, dat merk ik komende week wel, dan neem ik hem mee naar m’n werk voor een testritje.

Edit; hmm volgens m’n berekening zou hij inderdaad gewoon 25 moeten gaan.
                                Toch even een 95 poelie erop voor de keuring :p Kan de keurmeester lekker wheelies trekken

Rebel

Haha die stond echt al zeker een half jaar op internet te koop

Ik heb die ook al vaker gepost in marktplaats topic.

Wou die eigenlijk zelf halen maar was wat te ver weg.

Ckr vet Fons echt geweldig vooral als hij dalijk kenteken heeft :O

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 865)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.