Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

G-no :
      Echt fucking vet dat achterwiel, persoonlijk zou ik de plaat zo laten of zelfs nog polijsten, en dan de velgrand matzwart maken. Ik zou ook het voorwiel doen, een brommer met verschillende velgen vind ik niet zo mooi. En het word neem ik aan toch een kentekenloze projectbrommer waar niet al te veel op gereden word, of heb ik het fout? Ziet er igg heel mooi uit, word echt een mooi speciaal ding!:thumb wt heb je trouwens met die ford capri(toch?) gedaan?:o

edit@masters: hij heeft een honda camino voorvork.

ik heb nog een ( misschien erg raar) ideetje voor je vespa. aangezien je best goed in metaalbewerking bent( zo te zien) is het misschien een idee om je achterspadbord te verbreden, zodat je een 16/3 band ofzo erop kunt leggen, lijkt me echt heel erg vet staan icm die wielplaten ( dragster look )

FonS
      Topic starter

ff update; polini waterkitje van fredzzz gekocht 🙂 ikke blij

foto’s:

goed ingepakt fred :thumb

compleet;

gepoetst en ff zonder slangen e.d. (koop ik nieuw)

en het bekende w-poortje;

album: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJJR3ZB

yodipo
        Bijdrager

Hey,

Ik heb zelf ook 2 van deze setjes gehad. Loopt als een tiet! Veel plezier ermee!

erikbloemberg

vet setje .polini lc setjeslopen erg mooi en snel heb er ook nog 2 en 1op me ciao

FonS
            Topic starter

heb btw ook de gewone luchtgekoelde op m’n schoolbrommer zitten 😉 dus ik kan wel gokken hoe hij loopt 😛

FonS
              Topic starter

kee, ff alle foto’s ook in de eerste post gezet. dan heb je wat meer overzicht 😉

FonS
                Topic starter

Nieuw achterbandje ervoor gevonden…!!! :lol whahaha =)

hansieb
                  Moderator

erikbloemberg :
                    vet setje .polini lc setjeslopen erg mooi en snel heb er ook nog 2 en 1op me ciao

Las gister op de polini site dat ze 3.6 pk halen 🙂 das idd best leuk voor 41mm bijna net zoveel als het grotere broertje de 42 alu polin.

N!CKs

ziet er zkkr goed ui fons. die band zo ik er zkr opzetten;)=)

kapot
                      Bijdrager

Je zou het kunnen proberen 😀 er is vast wel iemand gek genoeg om je erbij te helpen. Bovendien heb je zo geen standaard meer nodig lol, alleen bochten maken is wat moeilijker hehe.

FonS
                        Topic starter

Nou, een tijdje niks gebeurd eraan, maar wel wat spulletjes gekocht:

Ten eerste: een nieuwe buis, dikker en hoger geplaatst

Ten tweede: kickstart 🙂

Ten derde: vario =)

En natuurlijk nog even m’n waterkitje

Ook heb ik een Polini Speedcontrol en drukveer + trekveren besteld bij JMPB.

Het laswerk wordt binnenkort profi gedaan, aangezien m’n pa er maar geen tijd voor kan maken, en we een nieuw lasapparaat hebben, waar hij nog niet mee gewerkt heeft.

De lak heb ik een tijdje geleden ook al gekocht, Motip Firefly (van die flipperdieflop lak, rood/goud)

Wordt nog eens wat :con

reiniero
                          Bijdrager

zeer vet project man die kleur word ook super vet en blokje is natuurlijk ook the shit;)

Jeroen
                            Bijdrager

mooie stang en ik ben benieuwd hoe de lak eruit gaat zien:thumb
                              ook leuke aanwisten die vario en kickstart, is dat van die bravo uit nederweert?
                              (want die wilde ik ook eigenlijk gaan halen, maar zoals die vent zei zou er geen vario opzitten.
                              toen hoorde ik van pier dat jij die misschien ook wilde, vandaar dus.)

reiniero
                              Bijdrager

die uit nederweert ga ik al halen deze week dus:P kan die niet zijn:P

Ties
                                Bijdrager

hehe vind de nieuwe stang wel weer verbetering..
                                  wou namelijk net gaan reageren dat ik je andere stang wat dun vond:P

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.