Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Nee dat heeft hij een paar teksten hoger al gezegd. Anders vangt hij te veel wind van de zijkant.

Ties
      Bijdrager

vind t wel wat hebben
        ziet dr zeker leuk uit:)
        succes dermee enzo:)

FonS
        Topic starter

dank u :lol

en voor de slimmeriken die willen vragen hoe ik nu m’n band op kan pomp, hier is al over nagedacht :p

gat van zo’n 2-3 cm ofzo in de kap, en een haaks ventiel

timbeckers
          Bijdrager

Hijs wel mooi alleen de kleure zijn mijn smaak niet .. mer hijs zeker vet 😀 vooral dat ding agter je band
            Egt orrigineel (Y)

ciaoracer
            Bijdrager

Nou weet je deze moet toevallig nog gespoten worden.:lol
              Hij is nu pas geschuurd enzo dus is nog lang niet af.

timbeckers
              Bijdrager

:M domme ik 😛 … dan word hij zeker Vet :D..
                stuur hem op voor een wedstrijd beste ciao ooit ofzo:p

FonS
                Topic starter

haha inderdaad :p hij is nu zo rauw als maar kan… hij wordt okergeel, met matzwarte delen (buis, spatbord, wielplaten, evt kappen als ik ze ooit erop zet)

kapot
                  Bijdrager

Zeer mooi dat achterwiel. Ik ga het zelf niet doen omdat ik de materialen er niet voor heb. Maar succes met je beestje. Ik wed dat het een succes word!

G-no
                    Donateur

Echt fucking vet dat achterwiel, persoonlijk zou ik de plaat zo laten of zelfs nog polijsten, en dan de velgrand matzwart maken. Ik zou ook het voorwiel doen, een brommer met verschillende velgen vind ik niet zo mooi. En het word neem ik aan toch een kentekenloze projectbrommer waar niet al te veel op gereden word, of heb ik het fout? Ziet er igg heel mooi uit, word echt een mooi speciaal ding!:thumb wt heb je trouwens met die ford capri(toch?) gedaan?:o

edit@masters: hij heeft een honda camino voorvork.

masters
                      Bijdrager

wat voor een voorvork heb jij? maar verder ziet dat achterwiel der egt cool uit:D

FonS
                        Topic starter

@ G-no; tnx man 😉 en nee, hij heeft gewoon kenteken en is verzekerd, maar hij zal zeker niet veel gebruikt worden door het opvallende uiterlijk.
                          vandaar dat ik deze ciao zo maak en niet een andere -> oldtimer, 38 euro verzekering per jaar :thumb

over die capri, die was eerst van mij, maar is naar de vriend van m’n zus gegaan (heb er zelf eentje in topstaat 8) )

de zijne gaat over 2 weken naar de straler (restauratie project) dus daar heb ik me ff op uitgelaten met wat spuitbussen :lol

hansieb
                          Moderator

Jammer dat je je voorvelg niet doet , dan ziet het er echt vet uit.

Vind 1 velg appart niet zo heel vet , VOORVELG OOK DOEN =)

ArvidW
                            Donateur

Idd HansieB, één velg is leuk, maar 2 velgen is echt veel vetter 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

FonS
                              Topic starter

kan altijd nog 😉 ik denk dat ik hem eerst helemaal afmaak, kijk ik dan wel wat me het beste bevalt qua windgevoeligheid en looks.

en dan moet ik natuurlijk nieuwe alu platen en inbusjes regelen :lol

@ mensen die het over ‘materiaal & gereedschap’ enzo hebben, dit is wat je nodig hebt;

– alu platen (ik heb 1,5mm dik) (of staal, maar da’s zwaar)
                                – een decoupeerzaag met ijzerzaagje
                                – boormachine en wat boortjes
                                – een zak (inbus)boutjes
                                – vijl e.d.
                                – busjes om de ruimte tussen de platen op te vullen
                                – tappenset om draad te snijden in de busjes

en that’s it… het enige probleem voor sommige mensen zullen de tappen en busjes zijn denk ik :con (ik heb btw kunststof busjes gebruikt, check foto’s eerder)

masters
                                Bijdrager

ik zal t nog maar es vragen:P wat voor voorvork heb je???:P

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.