Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ik heb eens met een harley-davidson “FAT BOY” gereden.Deze heeft ook volle wielen & bij windstoten-of vrachtwagens voorbijrijden,is het echt oppassen geblazen.Je verandert zo van vak,voor je er erg in hebt.

FonS
      Topic starter

’t is maar een brommer voor goed weer, meeting etc. he 😉

en ze kunnen er ook gewoon uit, dus dan is het al helemaal geen probleem 🙂

@mattie: tuurlijk zitten er vlekken op :con heb ze net gezaagd… en ze worden gewoon gespoten hoor. beetje rare reactie, maar dat je het niet zo mooi vind staan kan ik begrijpen hoor 😉 smaken verschillen he

als ik het niet mooi vind haal ik ze er gewoon uit -> gefixt :p

VespaCiaoPaul
        Bijdrager

FonS :
          dankewel…

btw, ze worden waarschijnlijk vastgezet met zo’n 50 imbus-moertjes (dus 25 per kant), en tussen de platen in komt dan een busje met schroefdraad 😉

@ AA-T : is inderdaad erg mooi, maar dat moet je dus lassen, en weet niet hoe gemakkelijk het is om op zo’n velg te lassen…?
          (en je krijgt natuurlijk nooit de voor- en achtervelg hetzelfde, door het maatverschil tussen de naven)

Velgen zijn toch van Alu.? dan moet je tig lassen, tig lassen valt opzich best mee als je het kan, maar alu tig lassen is weer iets moeilijker

FonS
          Topic starter

Nieuwe pijp voor de blauwe; Leo HM. Heeft wat werk nodig, maar daar was de prijs ook naar.

Even onder de zwarte gehangen om te testen, viel niet echt tegen.

reiniero
            Bijdrager

ziet er goed uit jonge;)

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

Mooi mooi, handmade hangt wel lager als normaal volgens mij??

ps. je mag je benzineslangetje van die zwarte wel eens verlengen :lol

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

FonS
                Topic starter

tnx 😉

ik denk dat ik heb helemaal kaal maak, en dan weer matzwart spuit (ja ik weet het, eigenlijk zonde).

omdat de hele brommer geel met matzwart gaat worden, staat het er wel bij 😉

(ja benzineslang is wat kort omdat m’n blok nu helemaal naar achteren staat, en ik maak een nieuwe beugel voor de HM 😉 )

FonS
                  Topic starter

ff kleine update:

ik heb de inbus boutjes en kunststof busjes gekregen, draad in de busjes getapt en de gaten geboord in de platen.

fotootjes;

ik vind het wel wat hebben :lol

(grote foto’s hier te vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJJR3ZB )

hansieb
                    Moderator

Erg appart 😉 moet het wel zien met de voorvork enzo gemonteerd.

FonS
                      Topic starter

op pagina 2 staat een foto van de velg in een frame 😉

voor de duidelijkheid, alleen het achterwiel wordt zo

!Japieoh!_!Ciao!

Waarom wordt alleen het achterwiel zo ?

FonS
                          Topic starter

omdat ik dat het mooiste vind :p

en anders is ie wel érg zijwind-gevoelig… als het weer erg gaat waaien kan ik het wiel gewoon verwisselen voor een gewone 4 spaaks, die heb ik nog liggen (en geen voorwiel, dus ook vandaar, alleen achter 😉 )

Colin
                            Bijdrager

Ziet er mooi uit :thumb
                              Ik heb er ook wel eens over nagedacht maar het lijkt me wel ingewikkeld maar als je het juiste materiaal hebt dan zal het wel te doen zijn. Wat voor kleur heb je in gedachten? Ik zou het achterwiel zwart maken. Veel succes ermee, en ik blijf je perso in de gate houden.

FonS
                              Topic starter

doe dat :p en tnx

wielen worden idd zwart (matzwart, aangezien het spatbord en de stang ook matzwart worden 😉 )

net de platen omgezet naar andere velg, en in de brom geschroefd :

ik weet niet wat jullie ervan vinden, meningen en smaak verschillen natuurlijk, maar ik vind het; TE GEK =)

(nogmaals, grote foto’s hier; http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJJR3ZB )

HELLRAISER
                                Bijdrager

Ga je voor wiel ook bedekken?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.