Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

ik heb extra een tijd gewacht na het spuiten, om de band erop te leggen, zodat de lak niet meer zo zwak is

verder, veel bandenzeep (wat ze voor autobanden gebruiken) erop en voorzichtig erop duwen he 😉

diac
      Bijdrager

je hebt er ook speciale kunstoffen dingen voor, die je om je velg legt en dan kan je er zo je band omheen wippen.
        zonder dat je de velg beschadigd:)

ciaoracer
        Bijdrager

Ow je hebt dus volledig alles met de handen gedaan?:D Dus helemaal niks met bandenlichters enzo. Alleen natuurlijk dan van die bandenzeep.

OK dankje voor de info. :thumb Dit kan mij namelijk ook gaan helpen.:D

Veel suc6 verder nog met je project. HIj word steeds mooier namelijk.:)

FonS: bandenlichters moet je alleen gebruiken om een band eraf te halen, erop leggen gewoon met de hand, zo moeilijk is het meestal niet

LeMoN
          Bijdrager

Fons, ziet er erg goed uit, zon 3 spaker staat hem wel goed. Ik ben niet zon fan van die dichte achtervelg maar goed. De lak is wel erug vet, en je voorspatbordje ziet er ook nice uit.

Ciaoracer, wat ook helpt is om je band op de grond te leggen (wel tapijt eronder). en dan op je band de velg te leggen, de rand van je velg en je band in te smeren met bandenzeep en vervolgens dan op de rand van je velg gaan staan. Het klinkt raar maar als je het gewoon met je sokken doet kan er niets gebeuren 😉 en je kan je kracht optimaal benutten door de zwaarte kracht 🙂 😛

TimoO_
            Donateur

gewoon keihard duwen man, geen probleem 😛 het is toch maar een band met binnenband, als je een tubeless band had zou je nog wel eens problemen kunnen krijgen.

hansieb
              Moderator

Fons ik blijf erbij zweren :lol fix em nou eens met ook zon ubervette voorvelg dan ist ubar!

sjaak trekhaak

gewoon zorge dat de band goed in het velgbed ligt.
                  @fons mooie spatbordjes en de 3 spaaks staat hem beter ,is echt een mooi ding:)

KennyVespa
                  Bijdrager

hansieb :
                    Fons ik blijf erbij zweren :lol fix em nou eens met ook zon ubervette voorvelg dan ist ubar!

vind ik ook hansie 😀 zou veel beter uitzien 😀

FonS
                    Topic starter

Zo… Eindelijk dat voorwiel er eens in kunnen zetten.

Bandje 😀

Voor dus een 2,5 Vee Rubber en achter een 2,75

@ Hansieb : waag het niet om weer te beginnen over een dicht voorwiel, ik verwijder je post gewoon :pest

Loek
                      Bijdrager

Mooi FonS, lekker brede bandjes.
                        Ik dacht al zondag waarom zet ie dat wiel er nu niet in in plaats van andermans scooters te repareren, want het wiel stond daar gewoon :thumb

diac
                        Bijdrager

ziet er vet uit man, serieus.
                          ook die brede bandjes zien er super uit en je wegligging verbeterd er ook nog behoorlijk van.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Mooi fonsie

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

hansieb
                            Moderator

Dat voorwiel dat is ja open 😀

FonS
                              Topic starter

@ Loek ; ik moest de as er nog inzetten, en alles aan deze brommer doe ik tussen ander werk door

die scooter moet over een week weer helemaal klaar zijn he… maar ik heb nog geen onderdelen gekregen dus kon ik even verder aan deze (die mix moet ook nog uit elkaar en gespoten he..:con)

@ Diac ; tnx, en jij ziet hem komend weekend als het goed is he

en Flick ; jullie daar zien hem wel in de zomer 😉

ghehe Hans, klopt ja :p ik vind het wel leuk zo

:! btw, eerste post van deze special heb ik weer eens bijgewerkt, daar staat nu dus het hele verhaal in (als je internet langzaam is, bespaar je de moeite :p zijn ontzettend veel foto’s)

FonS
                                Topic starter

X-houzt

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.