Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Joopieboy
    Bijdrager

Zozo dat ziet er echt heel mooi uit, complimenten kerel 😀

sjaak trekhaak

ziet er idd erg netjes uit ,word echt een bruut brommertje;)
        zit er al blanke lak overheen?

VespaAvanti
        Donateur

Hey,
          Hardstikke mooi.:thumb
          En nog oldtimer ook dus mooi verzekeren voor 40 euro per jaar8)

FonS
          Topic starter

inderdaad, oldtimer is lekker goedkoop.
            maar goed ook, want als deze af is, kom ik er niet veel mee op de weg, en dat zou zonde van m’n geld zijn als hij normaal verzekerd moest worden.

sjaak trekhaak :
            ziet er idd erg netjes uit ,word echt een bruut brommertje;)
            zit er al blanke lak overheen?

ja er zitten al een paar lagen blank op, maar hij moet nog eens (nog niet goed glad) 😉

JayL
            Bijdrager

wow… nou das pas een brute paintjob

:worshippy

trouwens, hoeveel busjes heb je gebruikt?

FonS
              Topic starter

voor alleen het frame (dus geen heel frame, maar een half) heb ik 1 set gebruikt.

(set = 1x 400 ml effect primer + 1x 400 ml kleurlak)

als je je hele ciao (frame, spatborden, bagagedrager enz) ermee wilt spuiten <> heb je toch zeker 3 sets nodig

met daaronder eerst een aantal lagen gewone primer, en uiteindelijk nog een hoop lagen blanke lak, om een mmooooiii lakje te krijgen 🙂

sjaak trekhaak

ja nog een flinke dikke laag blanke lak erover heen dan krijg je zo`n mooie diepe glans,ben zeer benieuwd hoe het uitziet met de uitlaat enzo erop

de papkarre
                  Bijdrager

echte die hard vette lak man

FonS
                    Topic starter

Nou toch maar weer eens een kleine update…

Vandaag weer de hele dag met de spuitbussen in de weer geweest.

Zoals ik eerder al zei, had het frame nog een dikke laag blanke lak nodig, en dat heb ik dus gedaan.

Ook is de voorvork + kroonplaatje af (ook in mirage) en de wielplaten zijn klaar.

Even gauw wat foto’s gemaakt (zijn dus niet zo goed, post komende week wel betere) :

En nee, die wielplaten staan niet in de primer, dit is motip velgenzilver (in de zon zie je het verschil wel hoor :thumb )

Nu nog: schuur/spuitwerk velgen (duurt wel ff :p) , las/spuitwerk spatborden.
                      Nog 2 weken naar school, dan herfstvakantie. Ik hoop dan eens eindelijk te kunnen beginnen met opbouwen 🙂

hansieb
                      Moderator

Man dat frame is om af te likken =) echt super tof man!

Ik zeg nog wel steeds voor en achter wielplaat dat staat super vet 🙂

LeMoN
                        Bijdrager

Oeh gast, van dat frame krijg je een spontane “boner” 😛 damn dat ziet er geil uit :D!

FonS
                          Topic starter

hansieb :
                            Ik zeg nog wel steeds voor en achter wielplaat dat staat super vet 🙂

vind ik ook hoor 😉 maar met een beetje zijwind is dat levensgevaarlijk…

en ik kan er nog altijd 2 bijmaken he 😉

reiniero
                            Bijdrager

idd erg super vet cool gaaf kicken geil framepje heb je daar liggen jonge!!:)

maar wat ik me afvroeg wat heb jij nu gebruikt voor het frame? hoeveel spuitbussen en welke?

FonS
                              Topic starter

kopietje uit pm box (krijg er nogal wat pm over :p) :

Ik heb eerst een hoop lagen gewone primer gebruikt, om alles
                                mooi glad te krijgen. Daardoor hoef je niet zoveel kleurlak te
                                gebruiken.
                                Voor mijn frame (dus tank, buis, achterdeel) heb ik 1 bus effect-
                                primer en 1 bus kleurlak (= 1 set) gebruikt. Als er niets mislukt
                                met spuiten, krijg je dus een resultaat zoals ik (en da’s niet
                                lelijk :p)
                                Voor een heel frame zou je dus 2 setjes nodig hebben.

Bartjee
                                Donateur

FonS :
                                  kopietje uit pm box (krijg er nogal wat pm over :p) :

Ik heb eerst een hoop lagen gewone primer gebruikt, om alles
                                  mooi glad te krijgen. Daardoor hoef je niet zoveel kleurlak te
                                  gebruiken.
                                  Voor mijn frame (dus tank, buis, achterdeel) heb ik 1 bus effect-
                                  primer en 1 bus kleurlak (= 1 set) gebruikt. Als er niets mislukt
                                  met spuiten, krijg je dus een resultaat zoals ik (en da’s niet
                                  lelijk :p)
                                  Voor een heel frame zou je dus 2 setjes nodig hebben.

Heey das je pm naar mij:P Maar echt een geil framepje man!:D Ik hoop dat die van mij er ook zo mooi uit komt te zien!

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.