Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

Super strak! vooral de laaste foto. heb je het eigenlijk met een spuitbus gespoten of met compresor?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

netjes!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

FonS
        Topic starter

motip = spuitbus he 😉

foto’s maken ervan is wel moeilijk…. maar in de zon is het echt zoooo mooi he 🙂 zeker het geld waard (geloof 38 euro per set van 1 busje primer en 1 busje kleurlak)

en, tnx flick 😉 hoop dat ik hem kan showen in groningen volgende zomer

ArvidW
          Donateur

Woooow vette kleur !:D (en natuurlijk erg netjes gespoten en zeer mooi geplamuurt/gelast!;))

Welke kleur wordt je voorvork, zwart met chrome veerpoten?:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

reiniero
            Bijdrager

eey fons jonge dit is THE SHIT EH;) egt 1 woord : SUPER en egt super mooi gelast:o

N!CKs

de lak ziet er gewoon super uit=)
                de laatste foto is zkr mooi.
                en idd welke kleur wordt de voorvork??

FonS
                Topic starter

ArvidW :
                  Woooow vette kleur !:D (en natuurlijk erg netjes gespoten en zeer mooi geplamuurt/gelast!;))

Welke kleur wordt je voorvork, zwart met chrome veerpoten?:)

voorvork en spatbordjes worden ook mirage 😉
                  (velgen btw zilvergrijs)

de vorkpoten zijn chroom inderdaad, maar die laat ik in de winter (dan kan ik toch niet rijden ermee) opnieuw verchromen, omdat dat wat ingesleten is.

de lassen waren al heel mooi, maar ik heb ze toch iets bijgesmeert met plamuur.

iedereen bedankt voor de reacties (y)

———————————————————————-

even als herhaling:

op de vorige pagina staan alle foto’s 😉

ArvidW
                  Donateur

Welke velgen ga je nu trouwens gebruiken, hopenlijk toch wel dat dichte achterwiel ?:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

barry
                    Donateur

Mooi-mooi – mooi Fonske.Ben echt benieuwd naar het volgende plaatje.

FonS
                      Topic starter

@ Arvid: zoals je in m’n signature kunt zien, dicht achterwiel + tomos voorwiel.

als ik dat voorwiel écht niet vind staan, zoek ik wel iets anders (y)

en Barry, bedankt 😉

Kelvin
                        Bijdrager

Ja die kleur ziet er echt super goed uit!
                          En die verstevegingsstang is echt perfect gelast,beter dan dit kon niet:thumb

diac
                          Bijdrager

ziet er gelikt uit jonge.
                            blijf dit project zeker volgen.
                            ben benieuwd naar het totaalplaatje!;)

TimoO_
                            Donateur

weetje wat me nou echt vet leek, dat dichte achterwiel van je in de mirage lak. gewoon één groot vlak oppervlak met mirage lak. jammer genoeg moet je natuurlijk een set hebben, dus ook het voorwiel in de mirage lak, en dan zou de brommer te veel dezelfde lak hebben :(.

in ieder geval, hier komt meer schot in dan mijn project, zeer mooi gespoten voor de eerste keer. alleen, nu moet ik terug denken aan mijn eerste spuitwerk, die groene ciao. deze begon naar een maand of 2 scheurtjes in de lak te krijgen omdat hij niet tijdens het spuiten/harden dezelfde temperatuur had. hopelijk heb jij hier goed aan gedacht! want als deze lak van die scheurtjes krijgt zal echt zonde zijn.

veel succes ermee!

hansieb
                              Moderator

Nice fonsie in elkaar dat ding ik hoop em volgend jaar te zien :thumb

FonS
                                Topic starter

TimoO_ :
                                  weetje wat me nou echt vet leek, dat dichte achterwiel van je in de mirage lak. gewoon één groot vlak oppervlak met mirage lak.

dat wilde ik niet doen, net omdat het één groot vlak is 😉 dan komt de lak niet goed tot zijn recht, daar heb je rondingen voor nodig.

@ hans; ja, ik hoop het ook 😉 ben ook wel eens benieuwd naar jouw en flick’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.