Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

eye ik zou die dunne vlakjes dicht maken ziet wel mooier uit denk ik

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

FonS
      Topic starter

haha, lul… :p
        komt misschien nog wel eens, als ik tijd te veel heb (moet eerst dit ding af hebben, en dan wordt de zwarte opnieuw gedaan, als ik weer geld heb)

kansloos
        Bijdrager

ik heb nog 14 spakers in me bravo met goede profiel op de banden alleen paar scheurtjes, pm me maar

Toad
          Bijdrager

ziet er echt al bruut uit :D, die tomos voorvelg staat ook mooi hoor 🙂

Edjuh
            Bijdrager

Ben ik de enige die het echt heel lelijk vind? Achter dicht en voor tomos? Walgelijk.

Neem 2 dezelfde velgen! 10 spaaks of die cba.

Niet persoonlijk opvatten he, je ciao vind ik bruut.

Toad
              Bijdrager

ja ik denk ook dat 2 10 ster velgen voor een ciao beter staan maar het ziet er zo ook wel speciaal uit…

ArvidW
                Donateur

Edjuh :
                  Ben ik de enige die het echt heel lelijk vind? Achter dicht en voor tomos? Walgelijk.

Neem 2 dezelfde velgen! 10 spaaks of die cba.

Niet persoonlijk opvatten he, je ciao vind ik bruut.

Nee, dat achterwiel is echt Vèt ! Voorwiel vind ik ook niet de mooiste, mischien het voorwiel half dicht maken (door die spleetjes tussen 2 spaken op te vullen (droeg iemand anders ook aan geloof ik)

Ik vind die dubbele leo demper echt zwaar vèt, het uitlaatje dat eraan vast zit vind ik een beetje iel:|

Je voorvork staat trouwens ERG netjes, past heel mooi bij je verstevigingsbalk, en die koplamp staat hem ook goed!

Ik vind hem dus wel vetjes worden:D:thumb

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

FonS
                  Topic starter

edjuh; respect (y) maar ik wilde er gewoon iets onder hebben dat niet ’typisch ciao’ is weet je wel….

en arvid, tnx 😉 ritze zei idd ook al dat ik de ruimte tussen de spaken dicht moest maken, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor / zin in.

maarja, een velgje is zó verandert he, dus als ik het straks niet mooi vind, doe ik het anders

wyber
                    Bijdrager

heey kan je misschien een fototje posten van dat proef stukje firefly wat je heb gespoten. ik zit er ook aan te denken deze lak te gaan gebruiken voor mijn projectje.

alvast bedankt groeten wyber

FonS
                      Topic starter

zal ik doen, maar ik denk dat je op een foto niet 100% kan inschatten hoe het er in het echt (en vooral in de zon) uitziet 😉

Edit: damn het is moeilijk om daar een goede foto van te maken …. :con

maarja, hier zijn ze (vond dat ik ze hier wel kon posten, is tenslotte de lak die op m’n racertje komt he)

als je er recht opkijkt, is het een heel donkerrood metallic :

en als je er schuin opkijkt, is het een donkergoud (metallic uiteraard) :

grote foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=BVFO6OYT

sjaak trekhaak

kleurtje had ik al gezien maar word bruut:) ,en is idd moeilijk om foto`s van te make

N!CKs

idd, kleurtje is zkkr vetjes:thumb

LeMoN
                            Bijdrager

Ziet er mooi uit! Zal zeker vetjes worden!

wyber
                              Bijdrager

dat is zeker een mooi kleurtje, bedank voor het posten van de foto’s. misschien dat dat kleurtje straks ook op die van mij zit.

FonS
                                Topic starter

:rules yeah ! feestje :bier :p

ik heb eindelijk m’n frame in de lak staan 🙂

hele album (grote foto’s) : http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJJR3ZB

dus gedeeltelijk matzwart & gedeeltelijk Motip Mirage FireFly

ik vind het vrij mooi gelukt, voor mijn allereerste spuitwerk, toch ?

reacties zijn natuurlijk meer dan welkom

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.