Vespa-Ciao.NL
:: FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – LC Ouwe Blauwe Ciao

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 448)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

tnx man, was ook veel werk…
      ben benieuwd hoe hij staat op de blauwe, zonder bagagedrager enzo dus

markiej
      Bijdrager

welke bocht zit daarop?

Rihan
        Bijdrager

Hée, maar dat staat tof! 🙂

barry
          Donateur

Alleen maar mooi & mooier aan het worden.Wat voor uitlaat heb je als basis gebruikt,als ik vragen mag??

FonS
            Topic starter

ehm… een proma brevettato (ja ik weet het, daar zitten schotten enzo in, geen optimale basis dus, vandaar dat de topsnelheid nu lager is)

misschien dat ik er ooit een proma cc bocht ofzo aanlas 😉

barry
              Donateur

Dat is zo’n zwart uitlaatje met een klein tuutje hé.
                Ja,dan zoek je beter een andere basis,wil je wat prestaties eruit halen.
                Probeer zelf ééntje te bouwen,zo heb je wat unieks.
                Ik heb eens een topic aangemaakt,over zelfbouw uitlaten,daar kan je zeker wat ideeën opsteken.

FonS
                Topic starter

ja okee, ik weet wel dat het geen superuitlaat is 😉
                  maar de hele brommer is ook meer om mooi te zijn, dan goede prestaties te geven.
                  ik durf er hier toch niet echt mee op de weg te komen :p

zelf een uitlaat maken komt er misschien wel een keertje van, maar tot die tijd vind ik deze héél mooi :lol

N!CKs

de uitlaat ziet er idd goed uit:thumb
                    de dubbele dempers maken hem echt af:D, ik zou ooit nog wel eens een proma cc bocht erop doen;)
                    hij staat ook zeer mooi onder je zwarte ciao, hoop dat hij ook zo mooi onder de ouwe blauwe ciao komt te staan:lol

Crullie
                    Donateur

Die Ouwe Ciao is maar wat blij met jou, kweet zeker dat die staat te trappelen op z’n bandjes straks. Succes. :thumb .

TICKLING BARN

FonS
                      Topic starter

haha jah bandjes zijn besteld, en onderweg (vee rubbers)

malossi voorvario is vanmorgen al aangekomen, de mannen van JMPB hebben blijkbaar niet zo’n zin in vakantie :p

LeMoN
                        Bijdrager

ziet er mooi uit, maar is het niet verstandiger om een uitlaat te nemen met een grotere expansie, bijvoorbeeld een top one, daarbij is de demper zelfs afneembaar dus! En worden wel allebij de dempers gebruikt zegmaar? want soms zie je dat mensen wel een dubbele demper hebben, en ook allebei een opening voor hebben vanuit de uitlaat zelf zegmaar, maar dan is hij zo dom gelast (niet met Y Splitsing) waardoor er maar 1 demper word gebruikt. Maar volgens mijn is dat niet zo bij jou?

FonS
                          Topic starter

nee bij mijne wordt het gas ongeveer 40-60 % verdeeld (moeilijk om perfect te krijgen)
                            heb eerder al gezegt dat er misschien ooit een bocht van een proma cc opkomt 😉

én:

Vee Rubber banden zijn ook binnen 🙂 2,5 voor, en 2,75 achter (16 inch)

FonS
                            Topic starter

Nou, gisteren de achterband om een velg gelegd, en in het frame gezet.

Dat past echt maar nét… :p Nog ongeveer 3mm speling aan iedere kant, tussen de band en het frame.

Ook ff de voorvork erin gezet, en de uitlaat eronder gehangen (móói).

Foto’s maak ik later op de dag.

N!CKs

okej, dat is goed om te horen:thumb
                                ik wil de foto’s echt zien:D

FonS
                                Topic starter

Hier zijn ze 😉 Wel beetje vaag, camera van m’n pa gebruikt, die ben ik niet gewend.

Het begint eens ergens op te lijken :lol Spuiten is niet ver weg meer

(commentaar over de koplamp kan ik wel begrijpen, maar ik moet toch over de weg kunnen he? en er moet natuurlijk een plek zijn om een begrenzer in te verstopppen, aan gezien er niet eens kappen op komen ;))

Hele album en dus grote foto’s : http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJJR3ZB

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 448)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.