Vespa-Ciao.NL
:: FM uitlaten bestelronde

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden FM uitlaten bestelronde

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daniello
    Bijdrager

Ouwe koeien uit de sloot halen!

Hoe is het hiermee afgelopen, kreeg een mailtje omdat ik dit topic volgde.

Die 10 man zijn nooit bijeen gekomen toch?

1

zevenenergie
      Donateur

Ouwe koeien uit de sloot halen! Hoe is het hiermee afgelopen, kreeg een mailtje omdat ik dit topic volgde. Die 10 man zijn nooit bijeen gekomen toch?

Nou dat zou ik niet zo hard zeggen, die acties van Leneart waren goed onderbouwd en vaak succesvol.Hij heeft zelfs speciale diploma,s behaald om goederen te kunnen inporteren.

Lennaert
        Topic starter

Nooit van de grond gekomen er was interesse maar niet voldoende mensen minimaal tien stuks afname was er toen nodig.

thanks Zenevenenergie er is altijd een hoop tijd en moeite in gegaan om iedereen te kunnen helpen waar mogelijk. En klopt de transport logistiek management opleiding en douane declarante opleiding zijn reeds succesvol afgerond haha!

Daniello
          Bijdrager

Ik denk dat mijn reactie verkeerd geïnterpreteerd is geworden. Meende enkel te zeggen dat dit topic al langere tijd doodgebloed wa en dat er dan ineens door ‘Ale’ een lege post geplaatst wordt.

Cheers,

Dan

Binnekort weer eens aan de Citta beginnen, die heeft geen blok meer en staat te verstoffen op de zolder in de garage 🙂

Ale
            Bijdrager

Jah sorry maar weet niet hoe ik berichten moet verwijderen 😅🤭

Ik denk dat mijn reactie verkeerd geïnterpreteerd is geworden. Meende enkel te zeggen dat dit topic al langere tijd doodgebloed wa en dat er dan ineens door ‘Ale’ een lege post geplaatst wordt. Cheers, Dan Binnekort weer eens aan de Citta beginnen, die heeft geen blok meer en staat te verstoffen op de zolder in de garage 🙂

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.