Vespa-Ciao.NL
:: Flow’s TOAD Ciao’s

Home Forums Perso’s Projecten Flow’s TOAD Ciao’s

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Toad was de bomb…. @mario64 moest je ergens in een ruimte hem aanspreken krijg je 1 hele ster! echt lijp.

CHECK EM 😀 http://nl.youtube.com/watch?v=5lf7K8gg2S4

Toad
      Topic starter

HAHAHA, best brute shit 😛 alleen in die andere mode in mario kart met die ballonetjes was toad kut omdat als iemand anders bowser had en tegen je op reed was je al een ballonetje kwijt 🙁 😛 maargoed beetje meer ontopic zou niet zo’n probleem zijn 😛

hansieb
        Moderator

Praat me er niet over.. :con

Bowser was idd huge 🙂 die ramt al je ballonnetjes split! als je toad bent.

Ik zie je brommert wel in grunn flow bis dan!

Toad
          Topic starter

M’n brommer ga je zeker zien 😉 alleen moet nog wel het een en ander aan gebeuren, hij loopt namelijk sinds gister niet meer stationair…. :S en trekt veel minder dan 2 dagen geleden :S heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Toad
            Topic starter

Hoi Floor,

Ja, deze betaling is zojuist binnengekomen, wordt nog verzonden, zodat
              je het voor de meeting binnenhebt.

grt ,Martijn
              JMPB.nl
              gelukkig heeft jmpb het nog verstuurd, en heb ik me nieuwe uitlaat dus voor de meeting 😀 (om te weten wat voor uitlaat moet je deze topic maar in de gaten houden :D)

Fredzzz
              Moderator

Ay, hij houdt de spanning er wel in!

En trouwens, die foto van je oldtimer Ciaotje tegen de boom aan… foto had ik toevallig gemaakt toch? Bij meeting Alkmaar…?

Toad
                Topic starter

Fredzzz :
                  Ay, hij houdt de spanning er wel in!

En trouwens, die foto van je oldtimer Ciaotje tegen de boom aan… foto had ik toevallig gemaakt toch? Bij meeting Alkmaar…?

uuh, zou kunnen ik heb die foto iig niet gemaakt… dus of jij of woe 🙂

Toad
                  Topic starter

Jaja, het is zover morgen naar groningen 😀 en nog ff een simonini proline erop gegooid en zij-standaart omdat die simonini niet paste met bok 😀 ook nog een koppaking gemonteerd 😀

Fredzzz
                    Moderator

Hij staat er in ieder geval erg vet onder… zeer netjes… nieuw toch?

leon ciao
                      Bijdrager

Mooie ciao hoor !
                        Proline is in zeer goede staat en staat vet mooi
                        zeer netjes :thumb

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.