- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2010 om 21:33 #453938
citta ligt nu helemaal uit elkaar. maar wat zouden jullie doen JMPB-brug of weer een SI-brug?? die jmpb brug moet wel weer aangepast worden.
ben ook aan het kijken voor een andere blokje, en zwz voor een andere uitlaat. ik vind een ninja op het moment wel echt vet. ik wou eerst een proma cc, maar dat past helemaal niet i.v.m si-brug en voorspatbord. dus ik denk dat het een ninja wordt(6)
heb die tomos ook verkocht voor 100 euro, maar zou ik een jmpb-brug kopen of gewoon de citta even laten staan en een ciao kopen en opknappen??
Some suggestions?
Ik heb ook een broodje gekocht voor 5 euro, dus dat bananenzadel gaat de container in. beter nog ik steek hem in de fik:D
owja kan je zo’n ”glijbus, voor een voorvario nieuw kopen??9 augustus 2010 om 23:25 #453805Ik zou een SI brug nemen, heb van de jmpb brug meer nadelen dan voordelen gehoord.
En een ciao kopen hoort niet als een raar plan:D
Ciao sleuteld sowieso wel makkelijker
10 augustus 2010 om 21:40 #463321Er zit nu een enkel zadel met een broodje op, vind het wel grappig staan, zit iig wel uber chil, ik had gister een broodje voor 5 euro gekocht. vandaag met van dat schoenpoets mooi zwart gemaakt en ziet er weer als nieuw uit
Verder een bestellung op jmpb gedaan:
– 1x Kenda semi slick
– Achterspatbord
– 2x binnenkabel gas
– 2x binnenkabel rem
– 2x hittegraad 7 bougie
– 2x uitlaatklem
– 1x uitlaatbout
– 1x locktiteborgmiddel
– 1x gereedschapsdeksel
– en wat meuk, kabelhoedjes inbusboutjes voor het enkel zadel.ga ook een nieuwe malossi voorvario kopen, want die polini glijdebus is niet helemaal goed meer. wel gewoon mee te rijden maar ik wil alles 100% hebben.
dan hem trouwens voor 50 euro krijgen dus.
11 augustus 2010 om 09:49 #463323Hahaha eindelijk profiteer je dan van het enkele zadel 😀
11 augustus 2010 om 11:58 #463326Ja zit uber lekker, ik laat hem er eerst ook opzitten, ziet er ook wel chill uit nu i.c.m een broodje:D
ben vadaag bezig geweest om een aantal dingen te polijsten. wel aardig gelukt al zeg ik zelf. ik heb dat traanplaten frameplaatje gepolijst en de leo demper.
foto’s heb ik gemaakt, maar die computer pakt hem niet ofzo komt wel goed. mijn achterrekje is ook weer recht WTF heb ik helemaal niks aan gedaan. komt vast van de tour toen mijn brommer in 1x vooruit reed en verticaal stond. toen schaafde mijn rekje tegen de grond aan.
Heb ook een proma cc (originele) voor 20 euro gekocht Gehehe.
Foto’s komen dus strax
11 augustus 2010 om 14:18 #463328dat mooie achterlicht ook
gejat van me ex haha:!11 augustus 2010 om 14:24 #463329En hoe bevalt vario rijden nou in vergelijking met poelie?
11 augustus 2010 om 15:08 #463332dat achterlicht is kapot, wat een chineze rotzooi xD, ja vario is echt uber gaaf. ik wil nooit meer pouli.
11 augustus 2010 om 15:39 #463333gvd heb je toch je bananenzadel weg gedaan:o :pest achja….:lol
11 augustus 2010 om 19:37 #463338Ik heb hem nog, maar hij was compleet uitgezakt, en gescheurd citta was gevallen zondagnacht ofzo.
ik vind die broodjes wel leip staan, eerlijk gezegt beter dan bananenzadel, en zit zeer lekkerEDIT: de picca’s:D:D zijn btw niet die van vandaag, die willen op de een of andere reden niet.

Uitlaat heeft het ook zwaar te voorduren gehad, met de tour.
Nasty

niet duidelijk maar is ingescheurd. lijkt minder erg dan dat het is. hij is ook helemaal krom.
12 augustus 2010 om 11:20 #463347Citta_Florian :
niet duidelijk maar is ingescheurd. lijkt minder erg dan dat het is. hij is ook helemaal krom.Waar is die ingescheurd dan, want kan het inderdaad niet echt duidelijk zien.
12 augustus 2010 om 11:59 #463348Dat hendeltje vervang je zo. Zit alleen maar vast met een borgclipje:P
Veel succes met de citta in de toekomst 😉
12 augustus 2010 om 13:22 #463351die malossi voorvario is 65 trouwens was er gister nog
12 augustus 2010 om 17:05 #463352lampenkap :
Dat hendeltje vervang je zo. Zit alleen maar vast met een borgclipje:PVeel succes met de citta in de toekomst 😉
Ik heb het allang vervangen hoor xD je ziet wel dat ”inkepingkje” maar er zit een dikke scheur, en als hij gemonteerd zit zit dat haakje helemaal naar boven toe gebogen.
12 augustus 2010 om 19:08 #463360Hier dan de foto’s:

Gepolijst, ik vind hem zo glanzend genoeg, anders wordt het ook weer te druk.
traanplaatjes ook gepolijst, kan dit nog of is dit te druk?? anders haal ik gewoon 1 van de 2 weg.
Achterrekje recht?? WTF

De leovince Handmade ga ik ook opnieuw zwart spuiten, zat maar 1 laagje op. maar die heb ik dan nog als ”reserve” want ik stap over naar Proma cc.Morgen nieuwe kentekenplaat en nieuwe onderdelen, vergeet ik GVD een maatbeker te bestellen.
owja, alle boutjes/ moertjes/ringetjes worden ook vervangen. hij wordt weer netjes opgeknapt;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.