- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2016 om 13:25 #498687
Thanks allen!
@Vespaatje: Zo’n beetje alles was gaar toen ik die Ciao kocht, je ziet eigenlijk een compleet andere Ciao na alles wat ik heb aan moeten passen. Achterdrager stangetje is ook een andere dan op de eerste foto. Ze waren blauw maar blijven zwart.
Al het zwarte is trouwens met plastic dip gespoten. Ideaal, fak dat schuren:duivel
12 september 2016 om 13:26 #498686Ook even op deze pagina.
Florian :
Een kleine update.Paar maanden ergens een Ciao vandaan getrokken voor een appel en een ei. Brommertje zag er toen zo uit.

Na heel veel schuren, lassen en overspuiten ziet de Ciao er nu zo uit

Twijfel nog over de setup. In eerste instantie wou ik gaan voor een kickblok met een 42 of 43mm Polini. Maar ik heb hier ook nog een Evo engine die maar op de plank ligt te rotten.
16 september 2016 om 13:51 #498777Vandaag een elektronische Polini Engine gekocht. Blok verkeerd in zeer nette staat en is een mooi blokje voor onder mijn army Ciao.
Complete setup wordt:
Elek SE
46mm Polini
13mm Dellortho, malossi filtert.
Malossi vario met 1:10,5 vert. en 100mm schijven.
Simonini Calibrata.Enkel nog een 46mm Ciao kopje zoeken en dan kan het blok eronder.
Paar fotootjes:

16 september 2016 om 13:56 #498778Heb e.v.t wel een ciao kopje te ruil voor dit kopje florian.
16 september 2016 om 17:56 #498779Was een mooie koop ja en gaat ook vast lekker lopen
30 september 2016 om 17:30 #498844Vandaag de Speed Engine in elkaar gezet.

met 46mm Pinasco kopje.
Afgedraaid vliegwiel aangezien een niet afgedraaid vliegwiel aanloopt op het nieuwe type Speed Engine carter.

Tot zover de stand van zaken. Tijdelijk een Proma CC gemonteerd.Leuke faal ook nog vandaag, hele dag zitten wachten op een pakketje van JMPB (oa een carb. zodat ik het blok kan starten), kom ik er even later achter dat ik helemaal geen bestelling geplaatst heb.. De onderdelen zaten in mijn winkelmandje maar dus niet betaald:con
30 september 2016 om 17:58 #498846Florian :
De onderdelen zaten in mijn winkelmandje maar dus niet betaald:conLekker handig:D
Maar de Ciao ziet er daarin tegen goed uit
30 september 2016 om 18:22 #498847speedbuxy :
Florian :
De onderdelen zaten in mijn winkelmandje maar dus niet betaald:conLekker handig:D
Maar de Ciao ziet er daarin tegen goed uit
Thanks Andree! Ja dat was een van mijn minder briljante acties, maar goed..:lol
2 oktober 2016 om 08:20 #498858
erikbloembergMooi ciaotje florian. Veel plezier met de zwarte ciao kappen
2 oktober 2016 om 10:05 #497114Still going strong!
2 oktober 2016 om 19:06 #498776Leuke Ciao Florian!
Ik heb het probleem van de Electrische SE die aanloopt ook eens gehad, ik heb toen het carter zelf aangepast in plaats van het vliegwiel.
Veel werk is het niet maar het blijft toch belachelijk dat ze iets verkopen waarvan ze zelf schijnbaar nooit de moeite hebben genomen om het te testen 🙂
3 oktober 2016 om 14:40 #497360Erik, Erwin: Thanks mannen! Kappen passen mooi

Wilk1985 :
Leuke Ciao Florian!Ik heb het probleem van de Electrische SE die aanloopt ook eens gehad, ik heb toen het carter zelf aangepast in plaats van het vliegwiel.
Veel werk is het niet maar het blijft toch belachelijk dat ze iets verkopen waarvan ze zelf schijnbaar nooit de moeite hebben genomen om het te testen 🙂
SE carter was al ietwat aangepast maar icm een piaggio vliegwiel liep het toch nog aan. Het pina wiel liep wel vrij.
De bestelling op JMPB is inmiddels besteld en ben vanaf woensdag vrij dus dat wordt sleutelen deze week
31 oktober 2016 om 18:26 #498941Armyciao is zeker mooi geworden! =) Foto van de Ciao met kapjes? Heb je die?
4 november 2016 om 10:05 #498961
erikbloembergAl foto van de army ciao Florian.
5 november 2016 om 16:33 #498968De Brandweer :
Armyciao is zeker mooi geworden! =) Foto van de Ciao met kapjes? Heb je die?erikbloemberg :
Al foto van de army ciao Florian.Jup, hier een tweetal foto’s van de Army ciao inclusief kappen. Alleen de verlichting nog fixen en de trekstarterkit van Elkan hier op monteren.

Hier nog een groepsfoto van de Ciao’s

De Citta ook maar eens uit de schuur getrokken.

Het wordt wel erg krap zo in ’t schuurtje.. 😛

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.