- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 augustus 2014 om 13:45 #438543
Hier wat random foto’s & filmpjes.
Rollerbank Calibrata
Rollerbank Fabrizi (inclusief deuken)
Drive by
Raceje tegen Tonni & Elkan
Topsnelheid

95 GPS, niet slecht voor de wind welke er stond.

12 augustus 2014 om 20:22 #495203Jammer dat de rollerbankfilmpjes weer onbelast zijn.
De meting is in mijn ogen pas geldig als je je voeten van de grond hebt, zo is het namelijk ook bedoelt.
Verder loopt hij zeker niet slecht, eindelijk!
12 augustus 2014 om 20:54 #495204Wat zegt dat a4’tje op de rollerbank over kw’s en km/u? Want zijn top liegt er niet om.
Wanneer ga je weer met die zelfbouw inlaat verder florian? Zag er gaaf uit!13 augustus 2014 om 12:54 #495220nice top speed indeed.
Is that setup with a Black 46mm Pinasco? Looks that this cylinder is the best base to break the 100km/h wall 😀
13 augustus 2014 om 14:38 #495223VespaAvanti :
Jammer dat de rollerbankfilmpjes weer onbelast zijn.
De meting is in mijn ogen pas geldig als je je voeten van de grond hebt, zo is het namelijk ook bedoelt.
Verder loopt hij zeker niet slecht, eindelijk!
Heeft inderdaad voeten in aarde gehad, maar eindelijk rijdt hij naar behoren! Credits gaan ook zeker naar Waarom?

Ik zit op het puntje van mijn zadel & er stond iemand achter die de brommer vasthield/naar beneden drukte?
Aantal kw’s is een leuk gegeven maar het gaat uiteindelijk om de topsnelheid die je op de weg haalt.Daan777 :
Wat zegt dat a4’tje op de rollerbank over kw’s en km/u? Want zijn top liegt er niet om.
Wanneer ga je weer met die zelfbouw inlaat verder florian? Zag er gaaf uit!De omrekentabel die bij de roller zit klopt niks van. 2,0kw staat volgens de tabel gelijk aan 75km/h. Pepko draaide iets van 1,6 op de roller maar rijdt wel rond de 80 GPS.
Zelfbouw zij-inlaatje ga ik zeker nog eens mee bezig. Zit nog wel veel draai/slijp en afwerkwerk in.. Gelukkig heb ik de hele winter de tijd.
Piet30 :
nice top speed indeed.Is that setup with a Black 46mm Pinasco? Looks that this cylinder is the best base to break the 100km/h wall 😀
I think so too. 95 km/h is nice but I already have driven faster with this engine.
With the calibrata I drove around 99,6 GPS but the Fabrizi is faster, sadly it doesn’t fit in combination with the fender?? (voorspatbord). I have to adjust that, and then.. easy 100 GPS:D
13 augustus 2014 om 17:35 #495225cool, if you want to sell the Fabrizi let me know 😀
13 mei 2015 om 19:11 #496556Na een erg leuk Vespa weekend gehad te hebben afgelopen weekend is de spirit toch weer een klein beetje aangewakkerd.
Ik riep al tijden dat ik graag een roze c24 Ciao wou hebben dus vandaag heb ik de daad bij het woord gevoegd.
Brommertje is nu volledig origineel, rijdt erg leuk maar wel te langzaam om het voor mij boeiend te houden. Setup wordt bij lange na niet zo snel als dat ik afgelopen jaren heb gereden. Was altijd erg leuk maar toch wel te onverantwoord en niet leuk toeren zo constant over je schouders kijken.
Denk dat het een bewerkt elektronisch blok wordt met een 43mm DR op pouli. Lekker zuinig maar toch wel een 75-80km/h.
14 mei 2015 om 08:24 #496561Mooi ding!

Hehe, met een snelheid van 75-80 moet je niet over je schouders kijken?:lol14 mei 2015 om 08:31 #496562Florian, het maakt niet uit hoe hard je rijd jij wordt toch altijd als eerste gezien.
Net ding overigens je had gelijk die andere wel kunnen ophalen in die regio haha.
Alleen wat the fuck is er met die achterdrager stang gebeurd?14 mei 2015 om 09:16 #496563Qua topsnelheid misschien wel maar op lage toeren is zo’n blokje relatief stil zeker in combinatie met een Leovince SP. Bij de Simonini is constant bwoap bwoap bwoap. Ben er ook gewoon een beetje op uit gekeken.
Uhmm er zit her en der een stickertje Lennaert, ook op de stang van de achterdrager.
14 mei 2015 om 12:40 #496568Net beestje en altijd mooi dat zuurstok roze

En misschien moet je bij de Citta eens gaan experimenteren met een stiller filter, dit kan al een wereld van verschil maken.14 mei 2015 om 14:43 #496575speedbuxy :
Net beestje en altijd mooi dat zuurstok roze
En misschien moet je bij de Citta eens gaan experimenteren met een stiller filter, dit kan al een wereld van verschil maken.Dat zou een optie kunnen zijn inderdaad want nu zit er alleen maar een stukje panty voor gespannen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het extreem snelle rijden wel een beetje zat ben. Zeker omdat ik alleen maar snor rijd.
15 mei 2015 om 08:26 #496583Tof dat je wat nieuws gaat proberen wat je leuk lijkt, daar gaat het uiteindelijk om toch?
15 mei 2015 om 09:21 #496585Hele leuke Ciao en kleur! Ben benieuwd hoe je hem uiteindelijk maakt.
15 mei 2015 om 11:46 #496579Ik geef Florian wel gelijk, een snelle citta pak je minder snel uit de schuur dan een die 55 gaat, want ik denk ook bij mezelf, bromcarters met een 43 mm DR en proma cc of top one heeft al genoeg potentie om de 65-70 te halen, helemaal met een ciao.
Leuk Ciaotje trouwns! 🙂 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.