Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

beter dat je een grotere cilinder hebt kerel:D
      mooi werk!

Florian
      Topic starter

ja komt goed, alleen als ik 30km/h rijd, dan maakt hij een beetje een sissent geluid. waarschijnlijk is het toch mijn koppakking. ik maak morgen wel even een filmpje.

Martino
        Moderator

Tuurlijk filmpjes altijd doen. :thumb Wel grappig dat je direct na de Friesland tour bent over gegaan tot de koop van wat meer cc’s. 😀 Volgende tourtje lekker mee blazen dus.

Strikert
          Bijdrager

Ik zie dezelfde Dr als mij (6)

Florian
            Topic starter

hahahah dat klopt, en met de tour heb ik waarschijnlijk een speedengine (6) dus dan ben ik niet de langzaamste.. Hoop ik:con

Strikert
              Bijdrager

Dan maar snel in elkaar bouwen =9

.-{2F4OV}-.

Ziet er nice uit kerel!

Kickstartertje zou er mooi onder staan:lol Die hebben trouwens een fabrieksgetunede inlaat van 12mm he:thumb

En een DR is een leuk cilindertje om mee te beginnen! Reed bij mij altijd goed en hard!

Florian
                  Topic starter

dankjewel, ja een kickblok staat altijd goed:) moet nog even zien wat ik doe. het is een kickblok of Speedengine.

citta-ehv
                    Bijdrager

Citta_Florian :
                      heb jij trouwens al dat printplaatje wat je moest hebben van die achterlicht?
                      zo nee ik heb er nog een liggen nieuw mag je voor 5euro incl verzendskosten hebben

Florian
                      Topic starter

ja, die heb ik al gevonden, maar toch bedankt;)

Florian
                        Topic starter

Leuk updateje

Brom?? ik snap er helemaal geen kloot meer van xD.

Die wielkappen en Olie zijn voor Eidos. vrijdag haal ik mijn blok bij hem op.
                          alleen op die nieuwe kop zit geen deco, maar ik kan de deco van mijn oude er wel op monteren toch?

Ook heb ik een cdi van kOen gekocht van v-c. hoop ik morgen of overmorgen binnen te krijgen.

Leovince
                          Bijdrager

Ja is een bromkrukas. Zie je aan de linkse hap. De snor hap zit dichter bij dat zwarte kuiltje. En de brom weer wat verder af zoals die van jou 😉

Florian
                            Topic starter

okee gelukkig, ik vond hem al erg lijken op die snorkrukas van Olaf, maar dit is gelukkig niet het geval.

Helios
                              Bijdrager

Ziet er goed uit, netjes in de lak alleen je hebt nog wel wat oneffenheden op je frame zie ik.
                                Heb je het frame goed geschuurd? En daarna gelijk in de primer? Misschien voor een volgende keer wat “Putty” of Filler gebruiken. Geeft over het algemeen een fijner / gladder resultaat. Verder een nette citta hoor!

Alleen…tja ik ben ook geen fan van de banaanzadels, vind ze er niet uitzien 🙂

Florian
                                Topic starter

ja het is allemaal gezandstraald door mijn pa, maar toen ik alles had gespoten liet ik er perongeluk een tas met 10 spuitbussen opvallen, daardoor komt het, toen heb ik het opnieuw geschuurd en nieuwe lak eroverheen. maar ik vind het best zo.

Bananenzadel vind ik mooier, maar ik stap over naar enkel. Dus niet meer zeiken over mijn zadel:P

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.