Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjors891
    Bijdrager

Kun je me de foto nog even sturen;)

Javad
      Donateur

Wat gruwelijk vet jonge Florian, die stickers en dat blauwe,..!
        Gaaf ciaotje moddefokker!=)

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

Youri
        Bijdrager

Spaakwiel vooraan en whitewalls erop en tzou volgens mij al veel beter ogen! Nu mist hij precies wat “swag”.
          Verder toch echt wel een leuk concept hoor!

Florian
          Topic starter

@Javad: Thanks man! Zie ook graag een update van jou tegemoet :thumb

@Youri: Dat is op zich een leuk idee, alleen veel te duur voor enkel een testbrommertje voor blokjes.

Florian
            Topic starter

Nog even een zoethoudertje van mijn Simo Citta

Snelheid valt nog steeds erg tegen. Heb hem vanmiddag getopt op (ik durf het bijna niet te zeggen) 77 GPS.
              Waarom? (zo langzaam) had hem meteen al op 99 GPS. Nu reed hij wel met een Simonini Calibrata en 90mm schijven. Maar ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd dat het zo fuckin’ traag gaat

SpeedyVespa
              Donateur

je citta staat er weer dope bij man 😉
                de snelheid valt mij ook wat tegen eerlijk gezegt.
                Opzoek gaan naar 90 mm schijven ?

hansieb
                Moderator

Uitlaat doet denk ik een hoop. Hebbie niet wat anders liggen?

speedbuxy
                  Bijdrager

Ondanks dat ie helemaal zwart is en ik dat normaal niet echt mooi vind kan ik deze op 1 of andere manier nog wel waarderen:thumb
                    En de snelheid verlies zal wel in je vario zitten want behalve de 90mm schijven zijn er bij vario nog meer wegen om snelheid in te leveren.
                    Dus gewoon blijven zoeken beetje anders afstellen kan net het verschil maken.
                    Want een Cali pakt misschien 5km meer tov van de meeste Vespa pijpjes maar dit verschil is te groot daarvoor.

VespaAvanti
                    Donateur

hansieb :
                      Uitlaat doet denk ik een hoop. Hebbie niet wat anders liggen?

Sluit ik me bij aan, ik heb ook vaker deze pijp op meerdere setups geprobeerd, liep van SNEL naar BRAK, puur en alleen door deze pijp, ook na spelen met rollen en sproeiers bleef het 3 keer niks.
                      Proma CC of Cali Worst er onder dus:D

Florian
                      Topic starter

@All: Ik heb verschillende uitlaten geprobeerd hoor, de Proma Circuit scoorde de 77km/h GPS. De Summit daarin tegen scoorde 75km/h GPS maar onderin vele malen minder dan de Proma Circuit. Heb ook verschillende rollers geprobeerd en verschillende voorvario’s. Maar wanneer je en 90mm koppeling monteert zit je ook alweer op een ander gewicht rollers. Oplossing moet gewoon de 90mm schijven en een Simonini Calibrata zijn. Alleen is de Calibrata nieuw stervensduur en heb het geld er gewoon niet voor op het moment:(

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

@florian,

begin dan eerst met 90mm schijven (goedkoper) wellicht dat hij dan wel net over dat puntje heen wilt.
                          Misschien heel kneuzig hoor maar loopt je benzine echt goed door? Had bij mij namelijk dat hij iet wat slecht doorliep waardoor het motortje wel mooi liep alleen nét wat op de top mistte. Na het schoonmaken kreeg ik er ook een bulk aan snelheid bij.

speedbuxy
                          Bijdrager

Florian! :
                            Oplossing moet gewoon de 90mm schijven en een Simonini Calibrata zijn.

De cali is echt niet heilig hoor.
                            Neem bv de laatste meeting waarbij Max met de Proma canon bijna niks minder scoorde dan de cali, evenals de Proma cc dat doet.
                            Dus ik vind dit een duidelijk gevalletje van over hyping van een product:lol
                            Denk eerder dat de 90mm schijven het verschil gaan maken.

Florian
                            Topic starter

speedbuxy :
                              Neem bv de laatste meeting waarbij Max met de Proma canon bijna niks minder scoorde dan de cali.

Toch vertelde Max dat op de straat het bijna 10km/h scheelde ten opzichte van een Proma Circuit.
                              En ook 90mm schijven scheelt wel 5/7km/h op topsnelheid.
                              Maar met 100mm schijven moet het toch ook wel 85km/h moeten rijden..

Zeebodem rijd ook met 100 schijven toch? Wat topt hij nou eigenlijk dan?

Toevallig heb ik vandaag net een Proma Cannon opgehaald dus deze ga ik inderdaad eerst eens even proberen. En natuurlijk 90mm schijven is een vereiste:D

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

Hoge bomen vangen veel wind zo ook lange mensen hihi ;)! beetje krimpen florian of ga je met de cannon er onder cannonballen? Ben wel benieuwd naar wat je gaat doen met de andere citta.

speedbuxy
                                Bijdrager

10km zou idd wel kunnen want op de bank schilt het een 0,2kw.
                                  En Evert rijd idd volgens mij met 100mm en die houd iedereen er goed mee bij.
                                  Maar mocht je het geld voor de Cali wel hebben dan kan je beter mij om het nummer van DPR vragen want das cheaper en stukken beter:thumb
                                  Want feit dat de Cali maar max 10km sneller is dan de CC die niet eens een belly heeft zegt al genoeg.

En zeg nou zelf dit is toch sexier dan de cali en cc tesamen8)

Klik & Klik
                                  En dit kan DPR wel realiseren voor 125 euro en dan naar de prestaties van de poort map die je hem erbij levert.

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.