Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Laat die stickers maar achterwege.;)

Timonposno
      Bijdrager

Florian!

Heb even je topic door gelezen en wat je doet ziet er top uit:thumb
        Ik lees dat je met stikker dump aan de gang gaat, Zelf ben ik daar ook mee bezig geweest.
        En ben daar eigenlijk al helemaal klaar mee!:((
        Aangezien de stikkers niet lekker plakken en totaal geen flexibiliteit in zit.
        Stikkers scheuren ook heel snel.
        Als je het toch gaat doen zorg dan dat de ondergrond super glad is en echt goed vet vrij, Druk de stikkers heel goed aan!
        En doe dat met schone handen anders worden je stikkers weer vet en je kan ze niet lekker ontvetten want het spul waarmee je gaat ontvetten gaat tussen je stikkers zitten:( Als alles er op zit zet het dan in een hele goede dikke blanke lak laag!
        En dan hoop ik dat de stikkers bij jou wel mooi blijven zitten:D

Het is maar een tip.

Tymen

Florian
        Topic starter

Hey Tymen,

klopt helemaal wat je zegt hoor:thumb Ik heb mijn voorvork en voor spatbord er al mee bestickerd, ik ervaar hetzelfde als jij. Een deel blijft inderdaad niet goed plakken. Dit heb ik dan opgelost door een klein reepje (doorzichtige) cellotape eromheen te plakken.
          Het frame blijft gewoon onbestickerd:) Wel moet ik het achterspatbord, bagagedrager & de wielkappen bestickeren.

Waarom?

Ik vind het een mooi kleurtje:thumb Waar heb je dit gespoten want dit lijkt me met deze kou onmogelijk..?

Timonposno
            Bijdrager

Florian!

Oke mooi dat je er achter bent:) en dat je het zo kan oplossen!:D
              En inderdaat Waarom? Hoe heeft hij dat gedaan:o?

Florian
              Topic starter

Ik heb spul gewoon buiten gespoten hoor, ik mijn kleine schuur zonder ventilatie is dat niet te doen want dan lig je binnen no-time knockie..
                Af en toe was het lastig spuiten vanwege de harde wind, maar tussen de rukwinden door was het prima te doen. Wanneer ik de 3 lagen primer, lak en blanke had gedaan heb ik het frame naar de schuur getransporteerd. Hier stond het kacheltje te branden dus de lak is nu al aardig uitgehard.

Hoop morgen de voorvork te monteren!
                Velgen laten nog een dagje langer op zich wachten, deze krijg ik woensdag binnen.

pepko
                Donateur

lucky bastard, als ik met dit weer ga spuiten slaat de lak meteen wit uit van de kou…

het lijkt erg netjes geworden, ben wel benieuwd naar het stickerbomb effect. :thumb

Florian
                  Topic starter

Kon het niet laten om de eerste onderdelen al te monteren

Hoop morgen de velgen in ontvangst te mogen nemen.
                    Heb ook nog een revisiesetje voor de voorvork los gepeuterd bij Dubracer want mijn voorvorkbussen waren to the max uitgesleten.

Wou alleen graag de Ciao opbouwen met de RV + 41mm Ipermatic Replica, enkel heb ik nog geen carb&spruitstuk:(
                    Nu moet ik speciaal een ander blok opbouwen hiervoor:duivel

DinoH
                    Donateur

Die stickers vind ik erg goed gelukt!

Timonposno
                      Bijdrager

Vind ik ook! Hopen dat ze blijven zitten:D

FonS
                        Bijdrager

Persoonlijk vind ik het mooier als hij óf helemaal vol stickers zit (dus ook het frame) óf alleen de wielplaten. Maar het eindresultaat zal vast netjes worden 😉

Ik heb nog een nieuwe PHBG aangepast voor Reedvalve liggen waar ik eventueel wel vanaf wil, klik voor foto.
                          (PM)

Florian
                          Topic starter

@Tymen: Ik hoop inderdaad ook dat ze goed blijven zitten. Het is in ieder geval een hels karwei om ze allemaal goed te hebben..

@FonS: We zien wel hoe het zich uitpakt. Ben vooral benieuwd hoe de wielplaten eruit gaan zien straks:thumb

(PS, ik heb je een pm gestuurd)

Dubracer
                            Bijdrager

goed opweg zeg vind het hem mooi staan zo ben benieuwd naar het eind resultaat 🙂

Florian
                              Topic starter

Nou de velgen zijn gemonteerd, vind het resultaat wel oké.
                                Het is niet zo van WAUW! Maar daarin tegen vind ik hem wel zeer origineel en een grappige ”look” hebben:thumb

With his creator:D

Ik hoor graag jullie meningen (zowel positief als negatief):thumb

Lastpak
                                Bijdrager

ik vind de wielplaten een beetje overkill nu, verhouding van het spuitwerk tot de stickerbomb parts vind ik niet zo top.
                                  persoonlijk had ik gewoon het hier en daar laten terug komen, dus eigenlijk zonder de wielplaten.

ciao heeft wel een tof kleurtje zo! nu een leuk blokje erin:D.

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.