Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

speedbuxy :
      Maar als we puntje bij paaltje zetten komt dit voorval natuurlijk ook gewoon omdat Florian zo traag werkt:lol

Ik loop inderdaad al tijden rond met dit blokje, maar langzaam & netjes is altijd beter dan afgeraffelde troep. Kan mij nog herinneren, de uitlatentest 2011 dat ik over dit blok zat te speculeren. Alleen ik ben zo wispelturig en dan komt er weer van alles tussen. Maar dit jaar (op korte termijn) gaat dit blokje in elkaar gebrand worden!

@Elkan: Nee gek is het niet, alleen wel vreemd:D Het hele concept van de Pinasco zij-inlaat is het rijden met 2x 13/13. Met deze krukas gaat dat niet lukken. Het is verder wel een leuk zeldzaam krukasje (Meende van Martino te horen dat JMPB deze in het verleden verkocht)

speedbuxy
      Bijdrager

Florian! :
        Ik loop inderdaad al tijden rond met dit blokje, maar langzaam & netjes is altijd beter dan afgeraffelde troep. Kan mij nog herinneren, de uitlatentest 2011 dat ik over dit blok zat te speculeren. Alleen ik ben zo wispelturig en dan komt er weer van alles tussen. Maar dit jaar (op korte termijn) gaat dit blokje in elkaar gebrand worden!

Dat herken ik helemaal:lol
        Maar wel mooi dat je het nu doorzet want ik weet nog wel dat ik toen al aangaf dat de 41mm ipermatic ERG leuk moet willen knallen:thumb

Florian
        Topic starter

Gisteren de RV carters weer in ontvangst mogen nemen.
          Dit ziet er nog beter uit dan ik ooit heb mogen dromen:thumb (super Tonni:swinging)

Na een lak/coatbeurtje zie je hier helemaal niks meer van:D

speedbuxy
          Bijdrager

Das zeker netje geworden want ik moest 3x kijken wat je bedoelde:lol
            Nu nog die deps nog aanwinnen in het verkoop topic en je hebt een hele mooie setup klaar liggen voor aankomend toer jaar:thumb

Florian
            Topic starter

Waarom? had zin om mijn Pinasco 46mm Black te bewerken, zo gezegd zo gedaan:

Eenmaal gemonteerd en afgesteld

=)=)

Super Max:thumb

tompiebozzel
              Bijdrager

nice florian! hard genoeg op een citta:thumb. welke app gebruik jij daar voor?

Martino
                Moderator

Hell yeah, 2kph! 😉

Wat een werk is er al weer verzet bij Waarom? Met jou straks op naar de 100. :thumb

MarcoS
                  Donateur

Sja dat zijn nog eens leuke snelheden 8)

pepko
                    Donateur

zo kom je nog eens ergens 😀

lekker hoor, even wat extra lucht in je bandjes en je haalt de 100 haha

Tonni
                      Moderator

Mooi resultaat, gelukkig is het carter dus weer goed te gebruiken. En ook een hele beste pieksnelheid zeg!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Coopering
                        Bijdrager

Great work! And 100 kmh is massive..

Can you give some detail informations about the setup?
                          Even the carb setup?

So you have a portmap or informations how big the exaustport is?

Greets!

Florian
                          Topic starter

@Coopering: Thanks, I don’t have a portmap of the cylinder, because Waarom? tuned it. Maybe he has a portmap but I don’t think so. But the exhaustport is 1mm higher than original.

But the engine is still under Waarom? his moped. And I don’t know his adjustments exactly.

@All: Het blok zit dus nog onder de brommer van Max en zijn varioafstelling is sowieso anders dan die van mij. Zo rijd hij met 90mm schijven en ik heb zelf 100 schijven. Ook de uitlaat is anders want, hij heeft een normale Calibrata en ik rijd met het oude model. Dus de snelheid zal bij mij iets lager uitpakken. Desalniettemin zal hij wel gaan blazen straks:D

@Tonni: De RV zal wel weer goed te gebruiken zijn! Ga de carters even goed oppoetsen en dan kan het blokje met de 41mm Malossi Ipermatic replica in elkaar. Ben ook zeer benieuwd wat dat gaat doen. Ben enkel nog opzoek naar een originele Malossi carbset of een cnc gefreesde voor opschuif carburateurs.

Florian
                            Topic starter

Afgelopen week ben ik begonnen met mijn ”stickerbomb” Ciao.
                              Frame heb ik dit weekend helemaal kaal gemaakt en het frame is doorgelast.
                              Verder heb ik het frame aangepast zodat ik makkelijker Evo’s/RV’s kan afstellen.

Vandaag was het dus tijd om er een nette laklaag op te spuiten. Ik had nog wat oude spuitbussen in het hok liggen, daarmee heb ik de Ciao dus mee gelakt.

Ook heb ik mijn spaakvelgen ingeruild voor 4 spakers met wielkappen.
                              Die wielkappen zijn namelijk ideaal om te bestickeren door het platte oppervlak ervan.

Hoop eind van de week foto’s te hebben met het eindresultaat:D

speedbuxy
                              Bijdrager

Wat dacht ik moet ook maar even bezig toen je mijn mooie afstel Ciao laatst zag:lol
                                Maar ziet er wel netjes uit:thumb

Florian
                                Topic starter

speedbuxy :
                                  Wat dacht ik moet ook maar even bezig toen je mijn mooie afstel Ciao laatst zag:lol
                                  Maar ziet er wel netjes uit:thumb

Ik zag dat ding van jouw laatst en ik dacht “dat ziet er niet uit, moet toch mooier kunnen” 😀

Maarrehh.. Vanuit jouw kleurrijke oogpunt moet dit toch awesome zijn:D

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.