Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

@Arvid13690: Inderdaad een DR Evo:thumb

@Ciaoracing75: Bedankt, achja vroeg of laat zul je vast wel een dergelijk blok in de schuur hebben staan:thumb

@Lenneart: Ja wanneer ik weer eens zin heb om wat te doen zal ik met de afstelling bezig gaan. Maar ik was net in de afstelfase beland toen mijn achterband lek ging. Sindsdien niks meer gedaan wegens gebrek aan motivatie.

@Maarten: Dit is echt al tijden geleden.. minstens 4 maanden. Heb overigens wel ergens een filmpje waar de kabelgoot wel gemonteerd zit. Dan ziet het er echt stukken beter afgewerkt uit:thumb

Qua toertjes heb ik totaal geen idee.. Wellicht de 11 steden die ik toch nog een keer wil rijden en verder wat aantrekkelijke toertjes/meetings (Limbo, VCT & VCM)

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Florian! :

Qua toertjes heb ik totaal geen idee.. Wellicht de 11 steden die ik toch nog een keer wil rijden en verder wat aantrekkelijke toertjes/meetings (Limbo, VCT & VCM)

sluis tot strand tour :!

Zeebodem.
        Bijdrager

Mooi mooi mooi…kan niet anders zeggen kerel :thumb

Florian
          Topic starter

@Lennaert: Moet even kijken welke ik ga rijden. Heb wel gehoord dat de strand tot sluis een relax tourtje was:thumb

@Evert: Thanks man:thumb
            Hoe staat het trouwens met jouw nieuwe project?

speedbuxy
            Bijdrager

Ik heb hem blijkbaar even over het hoofd gezien dus bij deze nog een late reply, ook al is ie niet positief want vanuit mij kleurrijke oogpunt is ie natuurlijk veel te zwart:lol
              Maar ik heb wel een hoop inbeeldings vermogen dus kan me inbeelden dat jij het wel mooi vind:thumb

DinoH
              Donateur

@Florian dat gaat zeker gebeuren! Haha, maar ik houd het nu even bij uitveilen :p

Florian
                Topic starter

Langzamerhand komt mijn nieuwe blokje van de grond.
                  Vandaag heb ik een nieuwe Mazzucchelli volronde krukas binnengekregen.

Opvallend is dat hij een open krukastap heeft, maar geen timingen.
                  Maar natuurlijk prima functionerend in een Malossi RV

Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten de zwart witte Citta te houden en deze op te knappen.
                  Thema word een soort van Army Citta, hij blijft verder redelijk basic.

Frame word legergroen en de velgen mat zwart met wellicht wielkappen.

Setup:

41mm Malossi Ipermatic replica
                  Elec. Malossi RV
                  Mazzucchelli volrond
                  19mm Dellortho
                  Pouli verhouding (wss 1:6,5 met pouli 70)
                  Polini SP

Nog een fotootje van het gedurafixte carter

beunhaaz
                  Bijdrager

Nice gedurafixed ! Jij mag me wel eens een les erin geven, mij lukt het nog niet zo goed (gelukkig wel oud carter om het op te oefenen :P)

Florian
                    Topic starter

beunhaaz :
                      Nice gedurafixed ! Jij mag me wel eens een les erin geven, mij lukt het nog niet zo goed (gelukkig wel oud carter om het op te oefenen :P)

Alle credits gaan naar Tonni toe hoor, hij heeft het carter namelijk gedurafixt!

El Citta
                      Donateur

Dat heeft Tonni inderdaad netjes gedaan:thumb Leuk blokje ook Florian! Benieuwd naar de Ipermatic. Dat die krukas open is vind ik niet heel gek, pinasco zij inlaat zal prima gaan. Je kunt alleen je 2e carburateur vergeten 😉

speedbuxy
                        Bijdrager

Ik weet niet wat er stuk was maar tonni heeft dat idd netje gedaan:thumb
                          Goeie setup ook die je hiermee wil gaan samen stellen:thumb

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

Buxy buxy buxy toch!
                            vorige pagina waar je zelfs als eerste op dit gereageerd had;)
                            :pest minder meloen roken jij.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik heb nog een pagina terug gekeken of ik iets gemist had maar pics staan boven aan en loaden gaat hier traag en ik scrollde snel, dus ik zag pas pics bij dat rode vliegwiel:P
                              Maar als we puntje bij paaltje zetten komt dit voorval natuurlijk ook gewoon omdat Florian zo traag werkt:lol

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

Omdat ik zo traag werk? Pardon haha

speedbuxy
                                Bijdrager

Ohja is een quote van jou:D
                                  Zal de zin even aanpassen:lol

Nou 1 woord verandering voldeed al;)

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.