Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

Voor zover!
      Hij is nog niet helemaal af er moeten nog verscheidene dingen gebeuren maar dat ga ik van de week even regelen.

Setup (tijdelijk)

42mm Polini Alu
      Polini Speed Engine
      13mm Dellortho
      Polini vario met 1: 9 Malossi vertanding en 7 grams rollen
      Gele drukveer en gele trekveren
      Simonini Calibrata

Resultaat: Veel te zware overbrenging met een top van 60+ met zeer weinig toeren.
      Hoeveel grams rollen zou ik ongeveer moeten zitten 5,5 a 6 gram dacht ik zelf.

Groot carter en zij-inlaat liggen nu bij Martino, de originele inlaat is dichtgemaakt door middel van durafixen.
      Carters worden nu nog zwart gecoat evenals de cilinderkop.

cris
      Donateur

vette citta man!

speedbuxy
        Bijdrager

Hij is zeker netjes:thumb ook al is ie wel erg zwart:lol
          Alleen wel jammer dat alle foto,s niet de mooie sexy oldschool cali laten zien:no
          Wel een leuke setup combo daarin tegen want dit kan erg leuk en zuinig lopen:thumb

Spulleke!

hij ziet er inderdaad heel netjes uit complimenten.:thumb
            Maarrrr je bent een stukje velglint vergeten dat kan toch echt niet:lol

Florian
            Topic starter

@Andree: Ja nu je het zegt ja, heb er eigenlijk niet bij nagedacht. Binnenkort maar even andere foto’s maken (Je ziet hem waarschijnlijk aankomende zondag ook wel:thumb)

@Sebas: Ik ben het heus niet ”vergeten”:D Op een Citta velg staan veel gegevens (maten etc.) en op dat stuk wou het totaal niet hechten dus ja.. Dan maar een stukje overslaan:no

Waarom?

Dit is een hele verandering:thumb Dacht eerst dat zwart/blauw wat saai zou zijn maar vind het nu toch een erg mooie citta geworden:thumb

Martino
                Moderator

Misschien een beetje vreemde update welke FLorian niet zelf post, maar de carters en eindelijk het kopje zijn klaar.

“Little wrinkle matt black” en dat is een hele mond vol voor een kleur poeder. 😀

Let maar even niet op de cilinder welke ik voor de foto even ter ondersteuning heb gebruikt.

Nu nog even kijken hoe we het spul in Friesland gaan krijgen. Overhandigen tijdens een toertje meeting of toch maar via de pakketpost?

hansieb
                  Moderator

Looking good man. Dit wordt wel pas in de zomer weer testen?

Florian
                    Topic starter

Nice one Maarten:thumb
                      We hebben van de week wel even contact. Met een tourtje gaat hem niet worden want ik wil enkel nog aan de zijinlaat sleutelen.
                      De mooie rustige weekjes komen er aan dus heb ik mooi de tijd om het zooitje te monteren en af te stellen:D

Waarom?

Dat ziet er al veelbelovend uit:thumb Wel wil ik je een orginele krukas aanraden want die race dingen breken graag icm electrische ontsteking, heb dit helaas al teveel gezien:|

Edit: Nu ik naar jouw calibrata zit te kijken lijkt dit haast een copie van de simo racing puch versie. Natuurlijk zijn deze vaak linksom en hebben een andere demperaansluiting maar het expantie lijkt me haast hetzelfde? Denk zelf namelijk om evt de Puch cali linksom te gaan proberen.

Florian
                        Topic starter

Bij deze weer eens een update (van 4 maanden geleden)

(Voor de ‘kenner’, welke cilinder ligt er links in beeld)

Zo even plaatjes kijken en geen saaie tekst om te lezen:thumb

arvid13690
                          Bijdrager

Mooi cittatje,
                            De cil links is een dr evo?

Gr

Tis altied moar eem!

DinoH
                            Donateur

Ik kan er alleen maar van dromen als 11 jarig jongetje:con
                              Maar florian super net blokje en een mooie citta!

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

ziet er goed uit florian hoop dat het ook een beetje mee komt :pest

en idd beter dan een saai stuk tekst zonder fotos.!

Martino
                                Moderator

Ik mis nog wel een kabelgootje onder je tank op de plaatjes. :pest
                                  En die foto’s zijn zeker ook van die tijd geleden? Immers al een tijd niet meer zulk zonlicht gezien.

Moet deze Citta maar eens real life gaan aanschouwen die kleur zal dan vast nog beter uit pakken.
                                  Jij nog plannen welke toertjes je mee pakt dit jaar?

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.