Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bram0vitz
    Bijdrager

das een mooi kleurtje!
      staat hem goed :thumb

beetje prutsen hier en daar
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Florian
      Topic starter

Laatst een andere Citta gekocht voor erbij, vandaag heb ik hem even gefatsoeneerd voor aankomend weekend

Ook mijn afgedraaide vliegwiel binnen gekregen.

Echt een knap staaltje draaiwerk:D
        Thumbs up voor Tonni:thumb

Docs
        Donateur

Mooi werkje 🙂 Ik neem aan dat de 1015 voor zn nieuwe gewicht staat?

Tonni
          Moderator

Klopt, dat is wat mijn keukenweegschaal aangaf haha

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Florian
            Topic starter

Wow! Zojuist door het oog van de naald gekropen..
              Reed vol gas op het fietspad, kijk achterom rijd er een motoragent achter mij aan. Natuurlijk word ik staande gehouden.
              Toen zei hij ”Hij gaat wel een beetje te snel he.. We gaan even naar het bureau, even op de rollerbank”
              Eenmaal op het bureau moest ik op de rollerbank en ik kneep hem echt. Resultaat een 47km/h op de roller, dus ik denk pff valt mee gelukkig.

Maar natuurlijk deed ik alsof mijn neus bloed en dat ik er totaal geen verstand van heb. Ik zei zo ”Nou mooi klote vanmiddag net opgehaald, kom terug van mijn werk vervolgens doe ik een rondje en word staande gehouden” (Gelukkig had ik hem vanmiddag pas overgeschreven dus ik kon een mooi verhaaltje ophangen) Toen zei hij ”Oké ik mats je, je gaat er een originele uitaat onder zetten en dan laat het hem aan mij zien” Natuurlijk was ik hartstikke blij (Al liet ik dat niet weten, deed echt alsof ik een leek was) Vervolgens zei hij ”Dan laat je hem volgende week even aan mij zien met originele uitlaat, heb je die er wel bij gekregen?” Ik zei ”Nee die heb ik er niet bijgekregen, maar mijn maatje heeft er denk ik nog wel eentje” Toen ging hij een datum pikken wanneer ik hem moest laten zien, maar gelukkig had hij de eerst komende weken alleen maar avond/nacht diensten. Dus ik moet er een originele uitlaat eronder monteren en hoefde hem niet te laten zien, want hij zag wel dat ik een eerlijke jongeman was:D

Toen viel hem op dat mijn achterband redelijk wat profiel verloren had. Dus begon hij daarover dat ik die binnenkort ook moest vervangen. ”Oké zei ik, ik breng hem binnenkort wel even naar de bromboer dan mag hij de uitlaat en de achterband vervangen” Gehehe

Toen hij mij staande hield begon hij gelijk zeer chagerijnig en hij maakte ook een beetje een verbeten indruk! Ik dacht echt van nu ben ik de lul, dikke print en mijn rijbewijs kwijt.. Gelukkig loopt het met een sisser af:D

Wel voor de ritjes in Heerenveen ga ik voortaan een stille uitlaat monteren, want dit ik toch wel een eye opener zo.

Pffff..(a)

Xior
              Bijdrager

Lucky day:D
                Eigenlijk ook niet weer niet maargoed.

stillere uitlaat zal denk ik wel helpen ja.

beunhaaz
                Bijdrager

47? lucky bastard 😛 hoe heb je dat dan gedaan?

speedbuxy
                  Bijdrager

Ik had hem daar vrijwillig laten staan want 47km met een 46pina op een zij inlaat wil je toch ook niet mee gezien worden:D

Docs
                    Donateur

Florian! :

Het is een 42mm Polini Alu geworden op een originele Polini Kick SE

Het zij-inlaat blokje gaat gewoon niet nog op zo’n korte termijn lukken helaas. Dus vandaar de Kick SE

Andre, ik gok dat het zn 42 Alu is 😛 Wat trouwens nog steeds tegenvalt.

Florian
                      Topic starter

speedbuxy :
                        Ik had hem daar vrijwillig laten staan want 47km met een 46pina op een zij inlaat wil je toch ook niet mee gezien worden:D

Ik heb het wel weer door, ik hoef voortaan geen updates meer te posten want ze worden toch niet gelezen..(:p) Of course was dit met de 42mm alu:p

Hij gaat ook echt geen 47km hoor.. Die roller klopt geen zak van. Hij gaat sowieso 60 (Voor mijn gevoel) Wat nog steeds tegenvalt. En ik kon hem ook niet even lekker vol doortrekken want ik had pas 400 meter gereden.

Daarnaast was dit ook echt het eerste rondje wat ik reed, maar ik voelde hem sowieso al wel wat inhouden dus moet er nog wel mee bezig, alleen je kan wel begrijpen dat ik niet erg happig meer ben om nu gelijk weer vol te blazen hier in de buurt..

Ik wou er nog een filmpje van maken, maar ik dacht dan kom je gelijk zo over van kijk mij nou eens op de roller staan, dat paste niet helemaal in de rol hoe ik speelde. Toch wel geluk gehad, na correctie was het nog maar 17km te hard (Bijna origineel dus) 47 echte dat is bijna een origineel blok met een snel uitlaatje:haha

speedbuxy
                        Bijdrager

Florian! :
                          Ik heb het wel weer door, ik hoef voortaan geen updates meer te posten want ze worden toch niet gelezen..(:p) Of course was dit met de 42mm alu:p

Ik zou na de tijd nog een edit doen maar zoals docs al zegt maakt het geen verschil:lol
                          Want 47km met een 42alu op speedengine en een lelijke cali uitlaat had ik hem ook voor laten staan:D

Florian
                          Topic starter

En weer trek je aan het kortste eind Andree.. Dit was met een Proma Circuit:D
                            We zullen zaterdag wel even zien op de roller wie gelijk heeft:D

speedbuxy
                            Bijdrager

Florian! :
                              En weer trek je aan het kortste eind Andree.. Dit was met een Proma Circuit:D

En weer geef je nog meer een reden dat je hem wel had kunnen laten staan:D
                              (want proma cc is mijn ogen zelfs nog ietsje sneller op top)
                              Maar we zullen het meemaken zaterdag:lol

Florian
                              Topic starter

Ik denk niet dat de Proma Circuit sneller is dan de Calibrata, kan hem voor de grap wel meenemen zaterdag:thumb (Mits ik hem even kwijt kan in iemand zijn auto want heb geen zin om dat ding de hele tijd mee te slepen.)

Vanmiddag even wezen sleutelen, kijken naar een uitlaat die minder herrie maakt dan de Proma Circuit.
                                Al gauw kwam ik uit bij een Polini Top One, maar helaas deze doet qua geluid niet veel onder als de CC. Hij staat wel een stuk sexy’er:D

Vevolgens de Calibrata gemonteerd.
                                Qua looks.. Ja ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Het is mij om het even. Tis even afwachten hoe het lijkt onder de andere Citta

Wel vind ik hem erg lekker klinken (Al klinkt het zo heel anders dan real-life):

speedbuxy
                                Bijdrager

Och is ook zo jij hebt het oude type cali.
                                  Deze vind ik niet lelijk:thumb en weet ook niet hoe deze presteert tov van de cc.
                                  Dus je mag hem van mij idd wel even meenemen als je kans ziet.

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.