- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 februari 2012 om 23:54 #452377
Citta_Florian :
of verlinkt ik mijzelf nu..:noWel een beetje ja want dat word natuurlijk niet gewaardeerd:no
En je moet dit opzich ook niet willen het doel is namelijk ook om allemaal gelijke kansen te hebben
Daarnaast rijd 50 origineel met een snel pijpje echt niet raar en is 60km+ gewoon mogelijk
Check deze anders nog maar eens KLIK
(Compleet origineel blokje met alleen een leo sp en verder ook beslist geen nieuw blokje te noemen)7 februari 2012 om 05:57 #439794Haha ik was niet serieus hoor, het was maar sarcastisch:D
Ik heb al een knap 50cc’tje aangeschaft dus dat komt wel goed
8 februari 2012 om 17:41 #490321Het blijft een beetje een twijfelachtig randje hebben dit Florian, we trekken je cilinder er wel ff af bij de start om te checken:fuck2 :lol
8 februari 2012 om 23:37 #452592Citta_Florian :
Haha ik was niet serieus hoor, het was maar sarcastisch:DJaja dat zal wel:D
Het word nu idd bij jou gewoon eerst het cilindertje eraf en als je dat niet wil dan gaat er 80% lucht uit beide banden just in case:D10 februari 2012 om 15:22 #452545Avanti&Buxy: Daar zijn jullie allebei toch de lui voor:D
Vandaag ben ik even bezig geweest met de Ciao
Even wat kleine dingen gemaakt zoals de rem, CDI ophanging, blokje/uitlaat gemonteerd.Nog even zo’n nylon busje halen voor in de carburateur en dan kan het blokje zijn eerste km’ers maken.
Foto:
Specs van het blokje:
43mm AR
Elec Speed Engine
13mm Dellortho met Malossi filter
Pouli 80
Polini Top One
Sproeier 66
NGK hittegraad 7Dit weekend maar even het licht etc.. fixen.
10 februari 2012 om 15:55 #452525
AnoniemMooi ding hoor, ook die Top One is heel netjes!
Zou alleen nog wel even het remanker zwart spuiten, dat maakt ‘m wel af.
10 februari 2012 om 16:45 #452838Top one staat gewoon het beste op ciao vind ik, leuke setup ook die nog wel eens verrassend uit de bocht kan komen.
Toppie
10 februari 2012 om 17:06 #452925Mooie setup florian.
Ik rijd met exact t zelfde!
Alleen ik heb een citta bromnaaf (jij misschien ook wel?) met 70 poulie. Trekt nog steeds prima op!
Hij loopt onder de normale omstandigheden 78 op de gps… met wind mee en plat gaat ie over de 80!Lijkt mij hard zat!
Ben benieuwd wat jouwe doet!
Mike10 februari 2012 om 17:12 #452927Citta_Florian :
Avanti&Buxy: Daar zijn jullie allebei toch te lui voor:DJou bandjes staan zo leeg:D
En de kappen moeten nog even op je ciao dit lijkt zo naakt.
Wel al een mooie look zo
10 februari 2012 om 17:18 #452937@Jelmer&Robin: Bedankt, ik vind hem ook erg mooi bij een Ciao passen inderdaad, hij heeft ook nog goede prestaties en vooral een heel erg lekker donker geluid.
@Mike: Dat is wel erg gunstig inderdaad, ik rijd net als jou ook gewoon met een Citta bromnaaf (1:7,5) neem aan dat jij deze ook hebt? of heb jij zo’n 1:6,7? want ik meen mij te herinneren dat wij daar wel eens over gesproken hadden vorig jaar met de VCM want toen liep de Citta met een pouli 70 een 45km/h, dat ding kwam toen totaal niet in zijn powerband. Met een pouli 80 ging hij zo’n 75km/h met overtoeren.
De intentie is zo’n 70km/h dat is mij sowieso wel hard zat voor zo’n gammel Ciaoframe (Hoewel mijne nog best sterk is naar mijn idee:D)
@Andree: Ik ga mijn kappen er nog niet opdoen, moet er nog veel te veel aan doen haha, ook heb ik zwarte kappen en dat vind ik echt geen gezicht zo op de Ciao binnenkort (+- 3 maanden) eens de kappen een nieuw kleurtje geven (wit)
Daarnaast liggen die kappen nog bij mijn vader.11 februari 2012 om 00:01 #491651Hey Florian, wanneer je jou remdeksel zwart gecoat wil hebben? Mag je er wel een opsturen naar Grunn. Ik heb ook ditzelfde probleem met de remdeksel en ga deze binnenkort eindelijk zwart coaten.
11 februari 2012 om 00:19 #491652Citta_Florian :
want toen liep de Citta met een pouli 70 een 45km/h, dat ding kwam toen totaal niet in zijn powerband. Met een pouli 80 ging hij zo’n 75km/h met overtoeren.Wat komt mij dit bekend voor je zou haasten denken het een shitta kwaal is:D
11 februari 2012 om 08:50 #491646@Maarten: Hey dat is erg aardig aangeboden, ik spreek je binnenkort wel even aan op msn

@Andree: Ja klopt jij had toen hetzelfde probleem, er werd toen ook nog wat gespeculeerd over een eventuele pouli 75 ofzo dat je die ging laten maken?
11 februari 2012 om 12:13 #439928Citta_Florian :
@Andree: Ja klopt jij had toen hetzelfde probleem, er werd toen ook nog wat gespeculeerd over een eventuele pouli 75 ofzo dat je die ging laten maken?Ik zet mijn hoop nu meer op een sterkere setup of evt een andere vertanding.
Want die pouli zou ik moeten uit besteden en das niet cheap denk ik, dus eerst maar eens wat andere wegen proberen
4 mei 2012 om 11:34 #491550Zo na bijna 3 maanden geen update zal ik weer eens wat nieuws posten!
Ik heb wat nieuwe plannen wat betreft de Citta, deze gaat na de Limbotour helemaal uit elkaar en laat ik coaten. Want deze is al aardig toegetakeld. Qua kleuren ben ik er nog niet helemaal over uit!Maar dan word ook echt alles vernieuwd dus ook het blok.
De eerste onderdelen voor het blok heb ik al binnen, om te beginnen bij de 46mm Pinasco Black:
Setup word:
Cilinder: 46mm Pinasco Black
Carter: Simonini zij-inlaat
Groot electronisch carter (gekotterd)
Carburateur: 19,5mm Dellortho PHBG AD
Vario: Polini voorvario met Malossi vertanding + 100 schijven of 10,5 vertanding met 90 schijven
Uitlaat: ??Ik verwacht vanmiddag het Simo klein carter binnen:D
Ook ben ik deze week een beetje bezig geweest met een blokje voor de Limbotour. Het is een std electronisch carter geworden met 42mm Pina Black.

Blokje liep off course binnen 1 meter, hij loopt netjes stationair alleen komt er ergens een vreselijk irritante ratel vanaf. Ook heeft het demperwol van de uitlaat (Summit) zijn beste tijd wel gehad.
Binnenkort meer!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.