Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

Vandaag begon ik met volle moed aan de Citta, die wou ik vandaag spik en span hebben.
      Dit verliep toch even allemaal anders. alles ging goed tot ik bij het monteren van de vario aankwam.
      Ik zou de variomoer erop draaien is het draad van de moer niet kapot hij draaide er gewoon wel soepel op maar hij de moer zit dan helemaal scheef, nu is mijn draad van de krukas ook ietwat beschadigd maar dit zal ik even corrigeren met een tappenset.

Verder heb ik een nieuwe draadboom geknipt voor een 3 spoels ontsteking (Op de SE zat een 1 spoels)
      Ik moet alleen van die stekkertjes halen voor het licht etc.. deze zijn nog verrassend moeilijk te vinden want de praxis etc.. had ze niet..

Toch maar even een aantal foto’s geschoten:

Hier nog een pic. van de krukas

Spulleke!

Mooie citta florian, alleen dat bananenzadel kan echt niet 😛

Florian
        Topic starter

Blablabla houd nou maar op over het zeiken van mijn zadel..:pest

misterd11
          Bijdrager

super nice die velgen op de citta, alleen ik ben het met speedy eens dat zadel kan echt niet, gewoon een normaal zadel, met een broodje achterop!

Anoniem

Ziet er meteen een stuk moderner uit. Ik begrijp wel dat je zo’n bananenzadel hebt, zit voor jou volgensmij een stuk makkelijker omdat je niet zo heel erg klein bent.

Florian
              Topic starter

Zo het blokje heeft ook zijn eerste run gemaakt.
                Helaas kan ik hem niet goed afstellen want ik heb de juiste sproeiers niet.

Het beeld is jammer genoeg zeer slecht, mijn telefoon zit weer eens te kutten (terwijl ik alles maak met mijn telefoon en die voorgaande filmpjes zijn wel van goede kwaliteit)

pepko
                Donateur

HD is slecht? ’t zal wel…

loopt lekker toch?

Steven
                  Donateur

zeer fraaie citta! mooie kleurencombi en die grillovelgen staan hem mooi!

Jarco
                    Bijdrager

idd! Cittatje is erg mooi zo. :thumb

Florian
                      Topic starter

Thanks Guys:thumb
                        Morgen wil ik hem eigenlijk af hebben, hoop morgen de kabelschoentjes van Jeha binnen te krijgen.
                        En ik moet nog een decompressiekabel hebben, eens even zien als de fietsenwinkel een passende kabel heeft liggen.

VespaAvanti
                        Donateur

Wat zeurt iedereen over het zadel, zo’n ding zit 10 keer fijner!:D
                          Goed bezig Florian, ga zo door:thumb

Martino
                          Moderator

Toch ga ik nog even door. Heb je niet nog een normaal zadel liggen dan?
                            En je wist deze ook wel, maar kijk toch echt even je uitlaat na. Deze klinkt mij lek in de oren. 😀
                            Het vervangen van je demperwol kan wel eens werken.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik vind hem nog wel wat verrotter lopen dan alleen een verkeerde spoeier moet ik zeggen.
                              Hoort haast wel alsof je cpvv rijd die niet helemaal perfeckt is, en op het eind stukje lijkt hij ook wel wat valse lucht te maken.
                              (of je hebt hem heel raar hoog stationair staan?)
                              Maar naar mijn gehoor te horen is er nog wel wat werk aan de bak.
                              Draaid trouwens wel redelijk toertjes zo te horen en dat had ik achter de laagtoerige pinasco silver niet snel gezocht.

Florian
                              Topic starter

Hij staat inderdaad zeer hoog stationair, de schroef is helemaal ingedraaid.
                                Maar ik heb het blok er zo onder geprakt zonder enig afstelwerk he:P
                                Ik was van plan het Pinasco blokje later af te gaan stellen etc.. en nu de SE te gaan monteren maar ik ben helemaal van gedachte veranderd.

Wat voor sproeier heb ik bij dit blokje ongeveer nodig:

42mm Pinasco silver
                                Electronisch bewerkt blok (Inlaat 12/13mm)
                                13.13 met Malossi filter
                                Bromkrukas
                                Proma summit onderlangs/Giannelli excel.

Er zit nu een 68 in.

pepko
                                Donateur

64 ongeveer?

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.