- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 maart 2011 om 16:37 #469468
Jaja die komt prima van pas als ik moet kijken hoe snel de brom gaat he:D
18 maart 2011 om 21:03 #469518klinkt super kerel
leuken pijpjes ook allemaal
19 maart 2011 om 18:39 #469547Gister bij schemer nog even snel een filmpje gemaakt (komt morgen waarschijnlijk 1 die was mooier is, dan tape ik even de mobiel vast.
Van 2.55 tot 3.10 is het beeld echt verlept want toen drukte ik per ongeluk op inzoomen.
19 maart 2011 om 19:03 #469550Ziet er leuk uit daar, volgens mij kan je daar best lekker touren.
En ondaks het slechte stukje beeld klonk het allemaal wel lekker. 🙂19 maart 2011 om 19:34 #469551Klinkt wel goed ja, wat voor rollen gebruik je nu?
Ga je nog steeds maar 60?<3 Thunderstone
Check mijn perso!19 maart 2011 om 19:39 #469552Ja je kan hier sws lekker toeren, met de Friesland tour rijden we ook wel even over zulke stukjes heen

Hij rijd inderdaad zeer lekker:– Optrekken is slecht (Proma cc)
– boost is er niet trekt lekker door naar de top
– Topsnelheid nog niet getest maar sws sneller dan de Polini Top One dus 60+Zal morgen eens de Top testen en even een lekker lang rondje touren (uiteraard met filmpjes)
19 maart 2011 om 23:42 #469559Hoort wel lekker florian

En ook nice dat je tegenwoordig zoveel film verslagjes maakt vind ik altijd mooi om te zien
(en daar ben ik vast niet de enige in)25 maart 2011 om 15:28 #469734Zo hier is er weer eentje
Afgelopen dagen een hoop gezeik gehad met de brommer, hij wou niet boven de 60+ uitkomen dus heb ik het blok eronder vandaan gehaald gedemonteerd etc.. voor een revisiebeurtje en een nieuwe krukas te monteren (Olympia race) dus ik alles demonteren weer nieuwe lagers+pakkingen gehaald. Ik heb blok in elkaar zetten wil die klotekrukas er niet in, ik proberen met de dmp die ging er zo in?
Nou toen het blok maar opgebouwd met de dmp krukas, blok zat inelkaar, alles gemonteerd -> aanrennen niks..
Dus ik het blok er weer uit gehaald zitten er 2 plekken op het inlaatvlak waar de krukas tegenaan liep (Vaag want bij montage liep alles prima)Dat egaal geschuurd blok inelkaar en Bam hij loopt weer
Ben er helemaal niks meer opgeschoten, alleen een hoop gescheld en een paar eypos armer.Maar ik heb nu de pouli klok weer gemonteerd, ik alles monteren klok vastzetten aan de brug krakk cardandeksel dol gedraaid..
Gelukkig heb ik nog een andere bromas bij mijn pa liggen maar ik monteer gauw weer mijn vario (optrekken mis ik nu al, alhoewel pouli rijd ook wel grappig dikke boost) dus hij swabberd nu wat met rijden, zal dit weekend alles maar weer omzetten..Maar nu is de compressie ook niet super te noemen, moet alles even loslopen? of komt dit daar de pouli aandrijving (wat ik al 3/4 niet meer heb gehad)

Blokje inelkaar met de dmp
25 maart 2011 om 15:32 #469736Met vario loop je de brommer doorgaans moeilijker aan omdat de vertanding lichter is(het bekende slippen bij nat wegdek en op de brommer moeten leunen..).
25 maart 2011 om 15:37 #469738Ja dat weet ik alleen hij maakt ook niet superveel compressie je hoort het amper.
Ik heb dit al vaker gehad toen ik ditzelfde blok net kreeg en met een blok van Olaf (geen idee wat ik toen heb gedaan, maar toen was het weer goed)Maarja die paar meter extra lopen doe ik ook niet moeilijk om:P
Hij loopt ook wel redelijk netjes stationair (sproeier is naar mij idee wat te groot 68 zit erin)Van het weekend maar even afstellen etc..
4 april 2011 om 18:30 #485521Zo vorige week veel met de brommer bezig geweest.

Toen stond hij er weer zo bij:D
Maakt nu weer zeer goede compressie (moest gewoon even loslopen allemaal) hij loopt nu netjes allemaal.
Heb hem eergisteren getopt op 67,8km/h maar vanmiddag ging ik weer een ritje maken en kwam hij niet boven de 65km/h uit.Ik heb het gevoel dat hij niet helemaal op toeren komt, net alsof iets hem begrenst??
Binnenkort de Proma CC maar even monteren en dan kijken wat de top is.Zit er ook over te denken om er een Citta bij te nemen, 1 voor de tourtjes en 1 voor hier in de buurt.
Moet nog even zien hoe en wat want ben nog steeds niet in de ”gulle” bui haha4 april 2011 om 19:17 #485526
AnoniemWeer lekker bezig Florian! Idd maar eens kijken of de Proma dat beter kan, verwacht ik wel.
4 april 2011 om 19:36 #485527En toch staat die er leuk bij zo.

Mijn eagle eye ziet dat je de camera bevestiging ook al gemonteerd hebt.
Verwacht nu stiekem wel een filmpje. 😀4 april 2011 om 19:39 #485528He florian. Hoe spuit jou broer jouw onderdelen aan het begin van de perso? ik was laast ook op zoek naar zoiets maar was alleen super duur dat verf enzo. Kan je me tips geven want ik denk wel dat een spuitpistool wel mooier word dan een spuitbus.
En nog een vraagje hoe heb jij je koppeling zo mooi gekregen? wil met mijn std koppeling het ook doen. en wil het niet stralen vanwege de lagers.
ik hoor wel wat van je:D (denk ik:P) Gr rene
4 april 2011 om 19:49 #485531Jelmer bedankt

Jarco dat zie je helemaal goed, je ziet het niet supergoed op deze foto. Nogmaals bedankt he

@Renetje93:
Wij hebben een compressor in het hok staan en hier monteer je gewoon de verfspuit op.
Je kan hier gewoon verf uit een blok in gieten (even mengen met terpetine) en spuiten moar.En je bedoeld mijn achterkoppeling? deze heb ik opgeknapt met een staalborsteltje op de boormachine.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.