Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

~Update 28-02-2011~

Vandaag heb ik weer wat geklust.
      Ik heb mijn jmpb pakket binnengekregen met onderdelen waaronder:
      – Polini Top One
      – Pakkingen
      – m7 moeren
      – pistonclipjes
      – nog wat ander spul

komt prima uit zoals je kunt zien.

Toen ben ik bezig geweest met de Polini Top One, ik dacht een nieuw uitlaatje dus plug en play, dit bleek toch een beetje anders uit te pakken.

Ik heb een klein beetje van de achterbrug af moeten slijpen omdat de uitlaat daar tegen aankwam, maar dit was niet genoeg dus heb ik ook nog een stukje van de uitlaat af moeten halen.

Er moet nog wel het 1 en ander afgesteld worden, want de sproeier is te groot en even kijken of ik wat kan wisselen met rolletjes.

Binnekort even het kickstartblok monteren, en dan weer lekker touren door Heerenveen.

Setup wordt:
      43mm Creco
      Std kickcarter 12mm
      13.13 dellortho
      Malossi filtert
      Pouli 80 of Vario (moet nog even zien)
      Polini Top One

Ik zou zo nog even 2 filmpjes uploaden.

Tot de volgende updatezz

speedbuxy
      Bijdrager

Dat staat erg sexy zeg8):thumb
        Wel jammer dat je hem wat moest aanpassen, maar zo te zien is het wel binnen de grenzen gebleven van wat nog kan.
        Ben benieuwd naar de filmpjes:thumb

Florian
        Topic starter

Hier 2 filmpjes.

Sproeier is wat te groot denk ik, maar ik had geen zin om de uitlaat er weer onder weg te halen om de bougiekleur te zien (er zit nu een 68 in) met de Proma cc was deze 1 maatje te groot.
          Ook zat ik net dat er 7 grams rollen inzitten, ik vond hem al niet super optrekken morgen maar even 6,5 grams in doen en lekkere autowheely’s (voor een paar dagen totdat het kickblok erop zit)

joosten
          Bijdrager

hoe loopt je Creco cilindertje eigelijk,
            ik zat er aan te denken om er ook nog eentje te kopen voor een de lol,, een beetje tunen enzo.
            maar de top is niet zo geweldig klopt dat?? voorlopig hou ik het maar bij mn DR

mooie citta:)
            GRZ J

Zeebodem.
            Bijdrager

Goed bezig Florian:thumb
              Ik zal hem eerdaags bij een van de toertjes live aanschouwen!
              Toppertje ook die carbon demper.

Florian
              Topic starter

Mijn Creco loopt nog niet, die heb ik vandaag gereviceerd alleen er moet nog het een en ander aan de brug veranderd worden voor de kickstart.

Heb zonet nog even een weerstandje tussen het achterlicht gezet, die brandde telkens door.

Florian
                Topic starter

Hey Evert,

Dit is geen originele carbondemper, hier heb ik carbonsticker van jmpb opgeplakt.
                  Ziet er wel redelijk echt uit heb ik door:P

Javad
                  Donateur

Ziet er mooi uit Florian, klinkt idd een beetje als een te grote sproeier maar 68 lijkt mij toch wel goed voor deze setup?
                    Ligt misschien aan de creco cilinder ofzo,..

En Hey, Zeebodem laat zijn gezicht eens zien, ook leuk :thumb

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Florian
                    Topic starter

Heey Javad, de 43mm Creco zit er nog niet onder hoor. dit is nog steeds de Dr met SE

Nog een paar foto’s om het af te leren

Heb nog het een en andere veranderd.
                      – Sproeiertje kleiner gemonteerd (66)
                      – nieuwe bougie
                      – nieuwe bougiekabel+dop

Wat bleek de oude bougiedop zat gewoon hal los op de kabel waarschijnlijk het probleem waarom hij niet erg lekker liep.
                      Hij is nu wel een stuk feller geworden en trekt zowaar weer autowheely’s

Ook nog een 2tal filmpjes deze zal ik nu direct uploaden.

Florian
                      Topic starter

Zo dat waren ze weer.

dihagie
                        Bijdrager

Ziet er goed uit! en klinkt ook heerlijk:D.

je rijdt nu met vario, mag ik vragen wat verder je afstelling is qua rolletjes? ben namelijk van plan om met hetzelfde setupje te gaan rijden

Florian
                          Topic starter

Zo er is er weer 1!
                            Dit weekend mijn Giannelli Excel opgeknapt.
                            Hij zat echt helemaal van top tot teen onder de roest.

Helemaal kaalgeschuurd en gepolijst (met pasta van een paar euro)

Lasnaadjes gebrand.

Ben wel redelijk tevreden met het resultaat, moet alleen nog even behandeld worden met hitte bestendige blanke lak en dan is hij weer klaar:D

Frank80cc
                            Donateur

Wil je dat niet meer doen, doet pijn in me ogen 😉 Netjes hoor

Florian
                              Topic starter

Haha ik wou hem eerst nog verder polijsten, maar vond het zo al wel netjes en er zitten ook al wel een paar uurtjes tijd in en had geen zin meer.

Heb gisteren even de topsnelheid getopt een kleine 60km/h..
                                Beetje triest voor <- setup, ik heb hem met de handmade op dik 65km/h gehad.

Vanmiddag even sleutelen en even kijken wat de topsnelheid met de Proma CC is en even nieuwe rollen proberen.
                                Verder rijd hij wel uber chill, trekt goed op stotterd niet, trekt goed door dus dat is allemaal prima alleen de topsnelheid valt mij vies tegen..:no

Docs
                                Donateur

Dat haal ik met standaard carter 😮 Valt echt tegen ja. Pijpje ziet er wel nice uit 8)

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 963)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.