- Dit onderwerp bevat 962 reacties, 125 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door marrr_1.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 december 2010 om 11:07 #466814
Die staat idd wel erg sexy8)

Ik vind de excel ook nog steeds 1 van de mooiste pijpjes voor vespa
24 december 2010 om 13:20 #466816
Waarom?Mooie citta heb je en de uitlaat staat hier ook heel gaaf bij
Vind ook dat je met een erg leuke setup gaat rijden, denk dat die 42 Pinasco het goed gaat doen icm het zij inlaat en de 17,5mm.24 december 2010 om 19:19 #466830Bedankt voor alle reacties:D
Hier nog 2 filmpjes, het is wel donker en glad dus kon hem niet lekker vol halen.
Zal na de kerstdagen eens een filmpje in daylight maken, en dan gelijk even de sproeier een maatje kleiner proberen.
24 december 2010 om 19:29 #466831oehh! klinkt sexy ^^
8 januari 2011 om 19:42 #467262Update 08-01-2011
Ben vandaag bezig geweest met een cilindertje te bewerken.
Ik vond nog een mooi redelijk goed freesje die ik ervoor kon gebruiken. de cilinder die ik ook het bewerken ben ik een 50cc piaggio die zwaaar is vastgelopen, dit is dus gewoon een oefen-cilindertje.Alleen mijn dremel is echt waar-de-loos… dus ik zal binnenkort eerst eens even kijken naar een ”echte” dremel.
want dat ding van mij haperd en dat het doet.Ik kon alleen geen foto’s maken omdat is problemen heb met mijn telefoon >experia x10< die telefoon zuigt echt.
Maar in ieder geval ik heb een extra spoeler gemaakt, dit verliep redelijk goed, moet alleen nog netjes afgewerkt worden en misschien iets dieper in de cilinder bewerkt worden.
Morgen ga ik de uitlaatflens eraf slijpen en dan ga ik de uitlaatpoort onder handen nemen.Ik hoop deze week op een aantal pakketjes binnen te krijgen (cp carterset cilinderkit, cp blok aantal brom en snorkrukassen een Vespa SI zijstndaard en waarschijnlijk nog een leuke uitlaat) dan kan ik iig bezig met het bewerken van de 50cc piaggio voor de 50cc race.
Zal morgen even foto's met mijn camera maken
8 januari 2011 om 19:49 #467263Hey Florian, lekker bezig.
Ook leuk dat je meedoet aan de 50cc race.Hoe staat het met je zij inlaatje, heb je daar al mee gereden?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!8 januari 2011 om 20:01 #467264Heey Javad,
Dankje, je moet toch wat te doen hebben he:P
Zal allemaal wel goed komen met de 50cc race, hopen dat het wat wordt het bewerken van mijn 50cc cilinder, want ik zit een beetje met die uitlaatpoort je moet eigenlijk de flens er wel af halen als je bij de uitlaatpoort wil komen.
Hoe heb jij dat gedaan bv met die 80 polini die je van mij gekocht had?Want voor mijn 50ccrace cilinder wil ik eigenlijk niet mijn flens eraf slijpen en dan er weer oplassen.
Mijn zij-inlaat staat even wat stil want ik moet nog een koelkapje en cdi hebben.
Ik wacht gewoon mooi tot mijn ciao in elkaar is (nog niet gecoat) want ik monteer eerst alles nog even voordat hij gecoat wordt en dan ga ik gelijk het blok even testen.maar dat komt allemaal wel goed
8 januari 2011 om 20:41 #467265Ik heb het kanaal opgeruimd en de poort 1 mm opgehoogd zonder de flens eraf te halen.
Als je wil ophogen en verbreden is het eigenlijk wel noodzakelijk om de flens eraf te halen zodat je er goed bij kunt om de vorm van de poort mooi symmetrisch te maken.<3 Thunderstone
Check mijn perso!8 januari 2011 om 23:18 #467270Denk er wel om dat voor de 50cc race extra spoelers niet toe gestaan is.
Maar leuk dat je zelf ook aan de slag gaat kan je alleen maar van leren
Alleen betekend dit nu dat ik geen driver meer heb?
Want racen tegen jezelf gaat dan wat moeilijk:D9 januari 2011 om 09:17 #467273Heey Andree,
Deze cilinder is niet voor de 50cc race hoor, ik had niks te doen en had nog een oude verrrote 50cc piaggio, wat doe je dan? Juist de boormachine erin.
Ik ben nog steeds jou driver hoor, alleen ik ga zelf ook een blokje maken gewoon voor de leuk
20 januari 2011 om 16:11 #467659Vandaag even naar het bos geweest met mijn broertje, even foto’s gemaakt van de brommer.

En hier nog 2 filmpies:
20 januari 2011 om 16:19 #467642Daar heb je dan wel een leuk fris dagje voor uit gekozen:D want zag het laagje ijs vandaag alweer op de sloten liggen.
Maar brom loopt lekker
Wantvoor setup heb je onder deze citta hangen?20 januari 2011 om 16:23 #467643Maar het was wel lekker weer, lekker zonnetje erbij alleen wel een beetje koud haha.
Bij dat filmpje dat ik de camera in mijn hand heb was wel tricky want het was nog redelijk glad en ik kan dan alleen met de voorrem remmen, dus daar ging ik lang niet vol.Onder de citta zit de Speed Engine met dr evo.
Maar onder de citta komt nu een ander blok, want iedereen kijkt mij nu na als ik langsrij.
Op de citta komt:43mm Creco
Bewerkte Belgische carters elec.
13.13.
Pouli 80
Leovinci Circuit.even kijken of ik daar 50 mee haal, want die snelheid wil ik toch wel minimaal kunnen halen.
20 januari 2011 om 16:37 #467680Ja ziet er ook wat spiegelachtig uit op dat zwarte stuk asfalt na die drempel.
En een 43m creco op belgische carters moet de 50km wel wil halen
20 januari 2011 om 18:25 #467688speedbuxy :
Ja ziet er ook wat spiegelachtig uit op dat zwarte stuk asfalt na die drempel.
En een 43m creco op belgische carters moet de 50km wel wil halen
Klopt dat stukje was aardig glibberig.
Dat wordt dan een leuk redelijk std blokje dan lekkere koppel.Alleen nog even de lagers van de krukas afhalen, want dan kan het blok in elkaar.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.