- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 december 2010 om 23:51 #466904
Das een lekker blokje florian8)

Denk dat wel eens erg leuk kan gaan lopen
29 december 2010 om 09:00 #466906Mooi blokje! Loopt vast als een trein. In elkaar zetten kan je prima aan Eidos overlaten
Bij die stelschroeven kun je zo te zien prima komen met een korte schroevendraaier.
Eenmaal afgesteld hoef je er toch niet meer aan te zitten. Ik ben benieuwd hoe die imi carb zijn werk doet, als die het goed doet scheelt dat een hoop geld voor aanschaf van een dellorto.
Blauw met oranje is wel een toffe kleurencombi, paars en oranje moet je van houden denk ik, of geef je de brommer maar 1 kleur in zijn geheel?Succes!
29 december 2010 om 09:59 #466907Citta_Florian :
Ook heb ik een aantal plannen voor de ciao.
Het wordt niet meer een typische racer wat ik eerst wel wou maken, ik houd de originele voorvork en hier plaats ik dan dempertjes op. ook monteer ik gewoon het achterspatbord met achterrekje, vind ik toch wat mooier.Goed besluit! Ciao’s zijn het mooist in de originele vorm.
29 december 2010 om 17:02 #436902Bedankt iedereen

steven osh :
Mooi blokje! Loopt vast als een trein. In elkaar zetten kan je prima aan Eidos overlaten
Bij die stelschroeven kun je zo te zien prima komen met een korte schroevendraaier.
Eenmaal afgesteld hoef je er toch niet meer aan te zitten. Ik ben benieuwd hoe die imi carb zijn werk doet, als die het goed doet scheelt dat een hoop geld voor aanschaf van een dellorto.
Blauw met oranje is wel een toffe kleurencombi, paars en oranje moet je van houden denk ik, of geef je de brommer maar 1 kleur in zijn geheel?Succes!
Ja hij heeft mij huidige blok in elkaar gebakken en dat loopt nog steeds super.
Nee de kleur dacht ik aan alles blauw/paars of oranje behalve de velgen die wit. maar moet eerst even kijken welke candy kleur mij het meeste aanspreekt.29 december 2010 om 17:28 #436906
Waarom?Ziet er goed uit je nieuwe blok
Wel hoop ik dat je meer geluk hebt met de imi carb dan ik, die van mij begon raar te doen tijdens de 11steden toer en had constant last dat het vlotterbakje eerder leeg was dan dat ie het aan kon aanvullen.
Ben ook benieuwd naar je frame en de uiteindelijke kleur.30 december 2010 om 22:06 #466956Ook nog steeds niet het goede spruitstuk? Ik dacht dat jij juist het spruitstuk had wat de juiste buitenaansluiting heeft voor PHBG carburateurs.
Of doel je op de maximale doorlaat ervan? In theorie is het juist niet zo erg dat deze iets kleiner is dan de carburateur. Megafoonidee, net zoals de uitlaat aan de andere kant van je cilinder werkt.
9 januari 2011 om 15:39 #467293
AnoniemZiet er mooi uit! Die kleine buiging in de buis maakt het net wat interessanter.
9 januari 2011 om 15:45 #467294ziet er goed uit .
9 april 2011 om 21:22 #485743Wegens het stop zetten van dit project gaat deze helaas voor nu op slot.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.