Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Ciao Project

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Ciao Project

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Das een lekker blokje florian8):thumb
      Denk dat wel eens erg leuk kan gaan lopen:thumb

Steven
      Donateur

Mooi blokje! Loopt vast als een trein. In elkaar zetten kan je prima aan Eidos overlaten :thumb Bij die stelschroeven kun je zo te zien prima komen met een korte schroevendraaier.
        Eenmaal afgesteld hoef je er toch niet meer aan te zitten. Ik ben benieuwd hoe die imi carb zijn werk doet, als die het goed doet scheelt dat een hoop geld voor aanschaf van een dellorto.
        Blauw met oranje is wel een toffe kleurencombi, paars en oranje moet je van houden denk ik, of geef je de brommer maar 1 kleur in zijn geheel?

Succes!

Edjuh
        Bijdrager

Citta_Florian :

Ook heb ik een aantal plannen voor de ciao.
          Het wordt niet meer een typische racer wat ik eerst wel wou maken, ik houd de originele voorvork en hier plaats ik dan dempertjes op. ook monteer ik gewoon het achterspatbord met achterrekje, vind ik toch wat mooier.

Goed besluit! Ciao’s zijn het mooist in de originele vorm.

Florian
          Topic starter

Bedankt iedereen:thumb

steven osh :
            Mooi blokje! Loopt vast als een trein. In elkaar zetten kan je prima aan Eidos overlaten :thumb Bij die stelschroeven kun je zo te zien prima komen met een korte schroevendraaier.
            Eenmaal afgesteld hoef je er toch niet meer aan te zitten. Ik ben benieuwd hoe die imi carb zijn werk doet, als die het goed doet scheelt dat een hoop geld voor aanschaf van een dellorto.
            Blauw met oranje is wel een toffe kleurencombi, paars en oranje moet je van houden denk ik, of geef je de brommer maar 1 kleur in zijn geheel?

Succes!

Ja hij heeft mij huidige blok in elkaar gebakken en dat loopt nog steeds super.
            Nee de kleur dacht ik aan alles blauw/paars of oranje behalve de velgen die wit. maar moet eerst even kijken welke candy kleur mij het meeste aanspreekt.

Waarom?

Ziet er goed uit je nieuwe blok:thumb Wel hoop ik dat je meer geluk hebt met de imi carb dan ik, die van mij begon raar te doen tijdens de 11steden toer en had constant last dat het vlotterbakje eerder leeg was dan dat ie het aan kon aanvullen.
              Ben ook benieuwd naar je frame en de uiteindelijke kleur.

Martino
              Moderator

Ook nog steeds niet het goede spruitstuk? Ik dacht dat jij juist het spruitstuk had wat de juiste buitenaansluiting heeft voor PHBG carburateurs.

Of doel je op de maximale doorlaat ervan? In theorie is het juist niet zo erg dat deze iets kleiner is dan de carburateur. Megafoonidee, net zoals de uitlaat aan de andere kant van je cilinder werkt.

Anoniem

Ziet er mooi uit! Die kleine buiging in de buis maakt het net wat interessanter.

mikerosauer
                  Bijdrager

ziet er goed uit .

Martino
                    Moderator

Wegens het stop zetten van dit project gaat deze helaas voor nu op slot.

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.