- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 september 2010 om 18:08 #464412
#NAAM?Heel mooi spul om verder op te gaan bouwen
20 september 2010 om 18:20 #464414Hey Florian,
moet ik anders even een foto maken van de 2 verschillende pinasco’s naast elkaar? dat 80D geeft gewoon het type aan. De pinasco cilinders beginnen allemaal met 80 gevolgd door een letter. In het geval van de 42mm nieuwe versie is dit dan 80D.
Jou versie is echt 60cc hoor. 😉 42mm Boring he.20 september 2010 om 18:34 #464416Martino :
Hey Florian,moet ik anders even een foto maken van de 2 verschillende pinasco’s naast elkaar? dat 80D geeft gewoon het type aan. De pinasco cilinders beginnen allemaal met 80 gevolgd door een letter. In het geval van de 42mm nieuwe versie is dit dan 80D.
Jou versie is echt 60cc hoor. 😉 42mm Boring he.hahah ja dat weet ik hoor, dat het de 42mm (60cc) is, maar mijn broer heeft er geen verstand van, en die ziet 80D staan dus die denkt 80cc. achja maakt verder ook niet uit:P
Chris&Glenn: Bedankt
20 september 2010 om 22:01 #464430Das een leuke basis voor een leuk blokje

En zeg maar tegen je broer dat 80D de zuiger maat aangeeft misshien dat er zelfs wel een D op je zuigertje staat.20 september 2010 om 23:04 #464431@Florian je bent fanatiek met je hobby bezig , respect daarvoor!

Ik hoop dat je nog een tour blok overhoud met alle aanpassingen , maar je projecten zien er netjes uit , ook omdat je technische zaken uitbesteed die je op die manier goed aan de praat zult krijgen , maar je enthausiamse stel ik zeer op prijs.
Nu de tourtjes nog mee , als er de mogelijkheid bestaat kunnen we van uit het noorden je inlisten m.b.t. vervoer voor de volgende rit richting het zuiden.Keep on the good work!;)
21 september 2010 om 00:55 #464432Hey Andree, die 80D staat hier volgens mij niet voor de overmaatse zuiger maat oid. Kijk maar eens op je nieuwere versie Pinasco cilinders.
80C = 46mm Pinasco Black
80D = 42mm Pinasco Alu
80E = 46mm Pinasco AluVoor de zuigermaat staat meestal nog een extra nummer op de cilinder.
21 september 2010 om 09:42 #464385C,D,E dat hoort mij juist erg naar overmaat aanduidingen en gezien pinasco naast dat geen letters erop heeft staan denk ik toch dat ze daar de overmaat mee aangeven.
21 september 2010 om 12:14 #464123Kijk maar eens naar jou Pinasco cilinders. De eventuele overmaat wordt aan gegeven op de andere kant van de cilinder en erin gefreest niet zo gegoten. Ook komen die nummers gewoon overeen met de soort cilinder. Je ziet geen 80E op een 46mm Pinasco black staan bijv.
Verwarrend is inderdaad wel dat het lijkt op de overmaat aanduidingen. Geen idee waarom Pinasco hiervoor heeft gekozen? Het is alleen maar een constatering.21 september 2010 om 15:26 #464443Ooh staat er nog een letter ergens ingedruk dat wist ik niet dan is het idd vast wat anders dat het aan moet duiden.
21 september 2010 om 19:33 #464383Op de zuiger staat een c’tje.
Gerard: dat zou erg fijn zijn, Want ik ben nu steeds aan het kloten met vervoer enzo. want de citta past niet in de golf van mijn moeder, en mijn moeder heeft geen trekhaak. mijn vader heeft wel een kar etc.. maar als het toertje echt ver in het zuiden is heeft hij geen zin om mij daar heen te brengen.
23 oktober 2010 om 19:09 #465317Updatee..
Zo maar weer eens een update, het blok gaat deze vakantie in elkaar, moet alleen nog even een goede carburateur hebben.
Voor de rest heb ik alles bij elkaar gesprokkeld, ik heb een zeer nette pen 10 snoras van Chris gekocht.
Ik heb ook een 42mm Polini kop van Martino gekocht, alleen zoals je ziet moet er nog even wat aan geschuurd worden zodat hij er weer piekfijn uitziet.
Alleen ben ik nog niet uit over de kleurencombinatie. ik heb al wat rondgeneust op internet en dit vond ik toch wel een paar hele vette:

ik heb er nog meer gevonden, maar die ben ik natuurlijk weer vergeten op te slaan dus die zal ik nog opzoeken.
23 oktober 2010 om 19:15 #465318Blokje ziet er al goed uit.
Ik vind zelf de paars/roze ( Hier gaat mijn kleurenblindheid opspelen. )wel wat, maar blijft natuurlijk een mening.
Verder erg goed bezig kerel.
23 oktober 2010 om 19:31 #465320Heey Jarco bedankt

Ik vind deze 2 combo’s echt vet, het is toch voor een racertje dus het mag/moet lekker opvallen.
het is idd een kruising tussen paars en roze, maar ik moet nog even kijken wat ik ga kiezen. blijft altijd moeilijk vind ik:PKomt goed
23 oktober 2010 om 19:40 #465321Jarco :
Blokje ziet er al goed uit.
Ik vind zelf de paars/roze ( Hier gaat mijn kleurenblindheid opspelen. )wel wat, maar blijft natuurlijk een mening.
Verder erg goed bezig kerel.
super mooie kleur!!
23 oktober 2010 om 20:27 #465322Interessant blokje Florian, ik ben heel benieuwd naar de prestaties.
Ik heb die zij-inlaat 1 keer eerder in actie gezien bij Eidos, dat ging best lekker met de Zeta, helaas had deze nog wat valse lucht maar toch,..En ook ik vind dat paars erg mooi , zeker ook in combi met chroom of wit,al hou ik iets meer van wat donkerder paars
<3 Thunderstone
Check mijn perso! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.