Vespa-Ciao.NL
:: Florian’s Ciao Project

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Ciao Project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#NAAM?

Heel mooi spul om verder op te gaan bouwen :thumb

Martino
      Moderator

Hey Florian,

moet ik anders even een foto maken van de 2 verschillende pinasco’s naast elkaar? dat 80D geeft gewoon het type aan. De pinasco cilinders beginnen allemaal met 80 gevolgd door een letter. In het geval van de 42mm nieuwe versie is dit dan 80D.
        Jou versie is echt 60cc hoor. 😉 42mm Boring he.

Florian
        Topic starter

Martino :
          Hey Florian,

moet ik anders even een foto maken van de 2 verschillende pinasco’s naast elkaar? dat 80D geeft gewoon het type aan. De pinasco cilinders beginnen allemaal met 80 gevolgd door een letter. In het geval van de 42mm nieuwe versie is dit dan 80D.
          Jou versie is echt 60cc hoor. 😉 42mm Boring he.

hahah ja dat weet ik hoor, dat het de 42mm (60cc) is, maar mijn broer heeft er geen verstand van, en die ziet 80D staan dus die denkt 80cc. achja maakt verder ook niet uit:P

Chris&Glenn: Bedankt :thumb

speedbuxy
          Bijdrager

Das een leuke basis voor een leuk blokje:thumb
            En zeg maar tegen je broer dat 80D de zuiger maat aangeeft misshien dat er zelfs wel een D op je zuigertje staat.

Gerarduz
            Donateur

@Florian je bent fanatiek met je hobby bezig , respect daarvoor!:thumb

Ik hoop dat je nog een tour blok overhoud met alle aanpassingen , maar je projecten zien er netjes uit , ook omdat je technische zaken uitbesteed die je op die manier goed aan de praat zult krijgen , maar je enthausiamse stel ik zeer op prijs.
              Nu de tourtjes nog mee , als er de mogelijkheid bestaat kunnen we van uit het noorden je inlisten m.b.t. vervoer voor de volgende rit richting het zuiden.

Keep on the good work!;)

Martino
              Moderator

Hey Andree, die 80D staat hier volgens mij niet voor de overmaatse zuiger maat oid. Kijk maar eens op je nieuwere versie Pinasco cilinders.
                80C = 46mm Pinasco Black
                80D = 42mm Pinasco Alu
                80E = 46mm Pinasco Alu

Voor de zuigermaat staat meestal nog een extra nummer op de cilinder.

speedbuxy
                Bijdrager

C,D,E dat hoort mij juist erg naar overmaat aanduidingen en gezien pinasco naast dat geen letters erop heeft staan denk ik toch dat ze daar de overmaat mee aangeven.

Martino
                  Moderator

Kijk maar eens naar jou Pinasco cilinders. De eventuele overmaat wordt aan gegeven op de andere kant van de cilinder en erin gefreest niet zo gegoten. Ook komen die nummers gewoon overeen met de soort cilinder. Je ziet geen 80E op een 46mm Pinasco black staan bijv.
                    Verwarrend is inderdaad wel dat het lijkt op de overmaat aanduidingen. Geen idee waarom Pinasco hiervoor heeft gekozen? Het is alleen maar een constatering.

speedbuxy
                    Bijdrager

Ooh staat er nog een letter ergens ingedruk dat wist ik niet dan is het idd vast wat anders dat het aan moet duiden.

Florian
                      Topic starter

Op de zuiger staat een c’tje.

Gerard: dat zou erg fijn zijn, Want ik ben nu steeds aan het kloten met vervoer enzo. want de citta past niet in de golf van mijn moeder, en mijn moeder heeft geen trekhaak. mijn vader heeft wel een kar etc.. maar als het toertje echt ver in het zuiden is heeft hij geen zin om mij daar heen te brengen.

Florian
                        Topic starter

Updatee..

Zo maar weer eens een update, het blok gaat deze vakantie in elkaar, moet alleen nog even een goede carburateur hebben.
                          Voor de rest heb ik alles bij elkaar gesprokkeld, ik heb een zeer nette pen 10 snoras van Chris gekocht.

Ik heb ook een 42mm Polini kop van Martino gekocht, alleen zoals je ziet moet er nog even wat aan geschuurd worden zodat hij er weer piekfijn uitziet.

Alleen ben ik nog niet uit over de kleurencombinatie. ik heb al wat rondgeneust op internet en dit vond ik toch wel een paar hele vette:

ik heb er nog meer gevonden, maar die ben ik natuurlijk weer vergeten op te slaan dus die zal ik nog opzoeken.

Jarco
                          Bijdrager

Blokje ziet er al goed uit.
                            Ik vind zelf de paars/roze ( Hier gaat mijn kleurenblindheid opspelen. )wel wat, maar blijft natuurlijk een mening.
                            Verder erg goed bezig kerel. :thumb

Florian
                            Topic starter

Heey Jarco bedankt:thumb
                              Ik vind deze 2 combo’s echt vet, het is toch voor een racertje dus het mag/moet lekker opvallen.
                              het is idd een kruising tussen paars en roze, maar ik moet nog even kijken wat ik ga kiezen. blijft altijd moeilijk vind ik:P

Komt goed:thumb

Frank80cc
                              Donateur

Jarco :
                                Blokje ziet er al goed uit.
                                Ik vind zelf de paars/roze ( Hier gaat mijn kleurenblindheid opspelen. )wel wat, maar blijft natuurlijk een mening.
                                Verder erg goed bezig kerel. :thumb

super mooie kleur!!

Javad
                                Donateur

Interessant blokje Florian, ik ben heel benieuwd naar de prestaties.
                                  Ik heb die zij-inlaat 1 keer eerder in actie gezien bij Eidos, dat ging best lekker met de Zeta, helaas had deze nog wat valse lucht maar toch,..

En ook ik vind dat paars erg mooi , zeker ook in combi met chroom of wit,al hou ik iets meer van wat donkerder paars

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.