Vespa-Ciao.NL
:: Flip’s brommer bende

Home Forums Perso’s Projecten Flip’s brommer bende

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

Oah, heb met het bouwe van het bravo blokje ook nog een teller gevonden 🙂 Dus ruilen we het binnenkort wel eens. Zit in-elkaar maar nog niet getest of het werkt. Qua compressie zit het in ieder geval wel goed 🙂

Flippo
      Topic starter

Sinds gisteren is de Si af, dus ook hier even flink met de bezem door het topic heen.

Als eerste mijn laatste aanwinst, een Ciao voor mijn vriendin. Setup zal een std blokje blijven, met denk ik een 41mm cilinder en bewerkte inlaat. Voor de rest blijft dit brommertje zoals ‘ie is, omdat hij voor woon/werk verkeer zal worden gebruikt in de stad.

Gisteren pakketje binnen gekregen van q-parts met laatste onderdelen voor de Si en wat onderdelen om de Ciao op te knappen.

En dan de Si in complete working order.

Before: (excuses, ik krijg de foto op geen enkele mogelijkheid gedraait :?)

After:

Ook heb ik alle foto’s die ik heb gepost gerescaled naar minimaal 800×600, dus de pagina zou nu stukken sneller moeten laden!

JoeriH
        Bijdrager

Dat is goed gelukt Flippo.

Draai je alleen héél snel die veren om?

Flippo
          Topic starter

Haha Dankje! Ik had het idee dat het niet lekker zou uitkomen als ik de veren omdraaide ivm de wielkast + ik vindt dit mooier staan :lol
            Maar voor de originele look zal ik ze idd weer normaal monteren. 😉

zerox
            Bijdrager

Haha die ciao is mijn oude die heb ik op de gene gerolen die ik nu heb.
              Mis hem wel een beetje hihi.

op links en gas dr op

lightlord
              Donateur

Si ziet er weer knap uit 😉

En ik vind die achterveren zo ook wel iets hebben op zijn kop :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                Lightlord's Dizzy/Gypsi
              6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.