Vespa-Ciao.NL
:: Flip V/d Kuil Citta

Home Forums Perso’s Projecten Flip V/d Kuil Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Flip V/d Kuil

Update !!

Ik heb mijn Polini Top One verkocht aan Tom-Ciao.

Daarvoor in de plaats heb ik over marktplaats, een Homoet weten te bemachtigen !
      Voor 25 euro inclusief verzend kosten !!!! 😀

Vette shitt.

Klein beetje roest aanslag, maar hij rijdt super ! ongeveer net zo hard als de top one, alleen is de boost wat beter.
      En het geluid is goddelijk 😀

Foto’s komen binnenkort !! 😀

Bartjee
      Donateur

pffff mooie prijs voor een homoet! Ik heb zelf ook een homoet, vond hem ook wel lekker rijden maar bij mij reed hij nogal constant, niet echt een boost te bekennen:P Verder wel een relax en leuk uitlaatje alleen begon hij bij mij nogal een pokkeherrie te maken, nou ligt ie lekker bovenop de kast uit te rusten:)

Flip V/d Kuil

@Bartjee : Ja het is zeker een mooie prijs, St3yn had er ook al een oogje op, maar ik was gelukkig sneller 😀

En tja , de herrie is snel genoeg op te lossen, gewoon staalwol erin drukken 🙂

En homoet is gewoon een uitlaat die je een keertje gehad moet hebben :D:P

tolleburker
          Bijdrager

lekker goedkoop ik denk dat ik ook maar eens een homoet moet aanschaffen dan kan ik er ook over mee praten maar hoe zit dat met je zeikap want daar zit hij overheen is die nu nog makkelijk er af te halen of moet je eerst die uitlaat er af slopen

Flip V/d Kuil

tja die zijkap is een beetje toveren.. maar de uitlaat hoeft er niet perse af ofzo.

Daan777
              Moderator

ach.. moet je zijkap zo vaak los dan?

Flip V/d Kuil

neej dat niet, tenzij ik bij me carb of CDI moet..
                  maar verder eigenlijk vrijwel nooit..

Flip V/d Kuil

Update, heb een Reedvalve carter gekocht met een malossi krukas 🙂

Daan777
                    Moderator

zozo, eerst je citta tekoop aanbieden, dan een reedvalve kopen!
                      wtf:P?
                      Geen idee wat ik ervan kan verwachten met een 41AR, laat het weten!!

Flip V/d Kuil

Ja als het barreltje loopt zal ik wel ff filmpje er van maken .
                        T gaat vast wel leuk lopen

tolleburker
                        Bijdrager

waarom heb je de 19 mm er niet bij gedaan dat rijd toch 10 x beter maarja nu krijgen we er hopelijk nog een snelle citta bij :lol

Daan777
                          Moderator

edjuh zegt dat het niet lekker gaat lopen,

@tolle.. 19mm op 55cc? Turbo-overkill lijkt mij.

Edjuh
                            Bijdrager

Peter rijdt ook met een 41mm polini(weliswaar aangepast) op een RV met, dacht ik, een 19mm.

tolleburker
                              Bijdrager

ja maar zo heb je toch niks aan dit blok zo haal je er niks uit kun je beter org rijden.

Flip V/d Kuil

Ik heb er geen 19mm carb bij gedaan omdat ik wil kijken hoe dit loopt. ombouwen naar een 19mm kan altijd nog.

@ Tolleburker. ik weet niet of jij zo ff 140 euro op kunt hoesten, maar ik niet. en bovendien hoeft het niet superhard te lopen. maar wil gewoon kijken of het mooier loopt.

Loopt het niet mooi, gaat het weer de verkoop in.
                                  En als jij denkt dat ik beter origineel kan rijden, is dat jouwn gedachte, maar ik zie mezelf nog niet met 25 km per uur op een citta zitten.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.