Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Flevo tour *30-06-2013*
- Dit onderwerp bevat 185 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door Zeebodem..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 juni 2013 om 11:40 #526226
Normaal ga ik na me werk gelijk door naar me vriendin, dat heb ik nu uitgesteld.
Ik heb één schuur frankie dus weet niet wat je gerookt hebt:lol
Maar ga straks nog een poging tot pouliepower wagen, moet ik wel me simokoppeling terug zien te vinden…
We gaan het zien…28 juni 2013 om 14:02 #526227Anders neem je het poeli convert spul mee en beunen we het daar ter plekke in elkaar

Ik heb zo onderhand een shit load aan snaren dus kans is groot dat hier ook wel een passende bij zit.28 juni 2013 om 14:47 #526228niet mekkeren, maar rijden!
28 juni 2013 om 17:44 #526229Wel komen hoor Avanti,zou jammer zijn als je er niet bij was…
Dan nog even een belangrijke update..het adres van de verzamelplek is gewijzigd.
Op het oude adres is het nu verboden om auto`s te parkeren.
Het nieuwe verzamel adres luid: Gondel 1901 .Dit is een parkeerplaats bij kerkcentrum Het Lichtschip.
Begin post heb ik aangepast en ik verstuur morgen nog even een pm naar alle deelnemers met mijn 06 nummer 😉Over de BBQ..
Gezien de hoge opkomst kan ik natuurlijk niet iedereen van een zitplek voorzien.Anders had ik wat sta tafels en stoeltjes via mijn pa zijn werk geregeld,maar toen ik hem vandaag belde..vertelde hij dat hij al vakantie heeft:lol
Ik heb zo ongeveer plek voor acht man aan de tuin set..dus misschien is het handig om een stoeltje mee te nemen,of je moet het niet erg vinden om in het gras te zitten 😉Het weer ziet er goed uit,mijn brom staat klaar…ik zeg TOUREN..!!
Tot zondag allemaal.!28 juni 2013 om 17:56 #526230Ik heb er zin in, het lijkt ook goed weer te worden

Reserveer voor mij maar vast een plekje aan de tuinset:D
28 juni 2013 om 23:12 #526231Zeebodem. :
ik zeg TOUREN..!!En ik zeg TOEREN want dan sla ik 2 vliegen in 1 klap:lol
@Florian
Het lijkt me makkelijker dat jij of wij gewoon even een tuin of klap stoel achterin de caddy gooien.
Want komen volgens mij ook nogal wat rijders op de brom daar naartoe dus die kunnen sowieso geen stoel mee nemen.28 juni 2013 om 23:25 #526232Het nieuwe verzamel adres luid: Gondel 1901. Dit is een parkeerplaats bij kerkcentrum Het Lichtschip.
En dan komen wij daar allemaal op een parkeerplaatss aan. Brommers uitladen en gassen. 😀
28 juni 2013 om 23:38 #526233Wij zijn daar juist precies te plek, want volgens de kerk is zondag een door gods verklaarde rust dag.
Nou en en tot rust komen wij op de brom zeker:lol
29 juni 2013 om 07:29 #526234Yaehh :lol Iedereen er klaar voor ? opkomst is goed.
Hoop dat je ook rondjes om het lichtschip kan maken, kom ik nog meer tot rust 😉Tot morgen.
TICKLING BARN29 juni 2013 om 14:00 #526236AAARRRRGGGGHHHHHH evert wat flik je me nou.
Ik koop net afgelopen dinsdag weer een citta………..en moet morgen dus werken.
dus volgende keer……hier checken of er een toertje is….vrij regelen en dan pas een citta kopen.
Ik stuur iig bij het startpunt even mijn vriendin kan ze mooi even wat foto’s maken.
hopelijk kan ik na mijn werk nog even aan komen waaien.rij je het toertje langs de dijk naar de marine haven, kan ik vanuit me kantoor nog ff zwaaien
mmmm chagie groet dus maar
camiel
29 juni 2013 om 16:36 #526237nieuwe dr evo. CHECK
nieuwe variosnaar. CHECK
volle tank auto. CHECK
gereedschap en klein spul. CHECKschrale duimen van het hopen op mooi weer . DUBBELCHECK
ik zeg toeren maar !!!!
edit:
is er toevallig iemand die een setje 90mm schijven verkoopt? en die die morgen evt. mee kan nemen naar de toer ??
29 juni 2013 om 18:07 #526238Weer wordt best goed nog, brommer gisteren gestart na een half jaar ofzo… Tot morgen all
29 juni 2013 om 18:16 #526239Ziet er inderdaad goed uit ja..in ieder geval droog 🙂
Ik heb er zin in zie jullie morgen.Heb even nagezocht en de dienst bij het Lichtschip begint om 9:30.Ik neem aan de de parkeerplaats rond 12:00 dan wel vrij is voor ons 🙂Tot morgen.!
29 juni 2013 om 18:19 #526242Ik heb een groot probleem gisteren deed me brom het nog en nou niet meer 🙁
Ik heb wat te veel van de uitlaat poort weg gehaald nu zit de uitlaat wat ruim. Maar dat moet het probleem niet zijn.Het probleem: De brommer start wel alleen bij volgas en valt daarna uit. Kwart gas starten wil niet.
Het ligt niet aan de decompressie kabel. Soms loopt hij niet en wel. Kan wel blijven rennen en starten maar kost me alleen banden.setup
autisa 65 cc
13/13 66
malossie
city power (eerst maar ff erop)Ik moet morgen wel mee omdat ik ook passagiers mee neem
29 juni 2013 om 18:33 #526243
Anoniemvlotterbakje eraf draaien, kraan open zetten.
komt er dan niet genoeg benzine, doorlaat van de benzine reiningen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.