Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Ik wou net zeggen, dit lijkt verradelijk veel op de Citta van Max:lol
      Nog een week mensen!8)

moessie
      Bijdrager

Zo hij is klaar me citga.
        Denk dat ik wel van de partij ben volgende week.
        Met citta-ciao en robbert en nog paar andere

Wilk1985
        Moderator

@Citta-ciao12 Beide rijden rond de 55 km/h met uitschieters naar boven 🙂

Citta-ciao
          Donateur

Oke, zit namelijk nog te twijfelen of ik er een sportpijp onder doe?

Rizla
            Donateur

ik ga voor de polini top one

Martino
              Moderator

Ik denk dat je best een expansieuitlaat mag monteren. Er zullen veel Calibrata’s mee rijden denk ik.;) Ikzelf zal waarschijnlijk een snel blokje niet meer in elkaar kunnen zetten deze week, maar zal nog wel een sneller uitlaatje en/of 90mm schijven gaan monteren om zo iets harder dan de 55 te gaan.

Florian
                Moderator

Martino :
                  iets harder dan de 55 te gaan.

Ik hoop de dubbele snelheid te gaan halen(a) Maar Waarom? zou toch nog wel sneller zijn..:pest

Heb je nou de 90mm schijven wel gemonteerd dan?

Allaaaaaaaaaannnnggggg:D

Citta-ciao
                  Donateur

martino, ja twee vrienden van mij die komen rijden zoiezo allebei Calibrata’s, promac circuit, en malossi too bad, ik zit zelf te twijfelen tussen:City power, Fabrizi Racing, Leovince Handmade straight, Polini top one?

Gerarduz
                    Donateur

Ik ga mee ! :thumb

Billy
                      Donateur

de bravo is er ook weer klaar voor , valse lucht probleem is helemaal weg dus knallen maar de 30ste.
                        maare florian en waarom? , niet al te snel he hahah wil jullie wel bij kunnen houden:lol

Rizla
                        Donateur

Ben ik helemaal klaar voor tour. Is me cardan olie op. Dus morgen maar ff naar de brommer boer en dan ik de eerste test run maken.

Zeebodem.
                          Topic starter

@Frankyboy..
                            Ik heb je nummer niet meer man en heb zelf ook een ander nummer 🙁
                            Ik stuur je even een pm met mijn nieuwe nummer.Maar beter dat je erbij kunt zijn man :thumb

@de rest,
                            Mooie berichten allemaal mannen.!En ook mooi dat Gerard erbij is.!
                            Ik heb er zelf ook al veel zin en we hebben een mooie grote groep zo hahahah.
                            Ik hoop alleen wel op mooi weer.Zelf ben ik ook nog het een en ander aan het sleutelen..ga zo weer verder.
                            Tot volgende week.!

speedbuxy
                            Bijdrager

Das wel een erg late reactie bodem dus maar wat minder bfen en meer vcen:lol
                              Ik ben zelf ook aan het sleutelen maar meld verder niet hoe of wat want als het dan niet afkomt hoef ik me ook niet schuldig te voelen:lol

@G
                              Mooi dat je erbij bent dit maakt het feestje (op tonni na:() weer vanouds compleet:thumb

VespaAvanti
                              Donateur

Ik wou de zij-inlaat nog ff onder de Ciao drukken, had ik eindelijk de motivatie en de tijd gevonden om dit te doen, weet ik weer waarom hij (onderandere) aan de kant stond.
                                Frame moet ECHT ff gespoten worden, ik sta niet bekend om mn mooie brommers maar dit gaat echt te ver:lol
                                Flevo dus mooi Grillo Style;)

speedbuxy
                                Bijdrager

VespaAvanti :
                                  ik sta niet bekend om mn mooie brommers maar dit gaat echt te ver:lol

Dan moet het idd wel erg zijn geweest beetje ala boxer zeker:D

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.