Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

Wat ben je nou weer voor lullo, app me dan eerst over de datum ZEEBODEM… om het weekend werken en valt in mijn werkweekend GVD

Ga kijken of er iemand is die kan ruilen, maar lastig in vakantie periode !!!!

Martino
      Moderator

Jammer Frank, probeer nog wat te regelen idd. Zal mooi zijn mocht dit gaan lukken!

speedbuxy
        Bijdrager

Das balen frank:(
          Mocht het qua vrij regelen niks meer worden dan kan je misschien na het werk nog een vorkje mee pikken op de bqq.
          Want verwacht wel dat we weer tot 7en of later aan de het bqq zijn. (zeker gezien de grote van de groep)

moessie
          Bijdrager

Ik heb me citta nog uitelkaar liggen. Komt bij de coater vandaan.
            Als ik alle onderdelen optijd binnen heb en me citta in elkaar heb.
            Wil ik ook wel meedoen.

Billy
            Donateur

het blok van me bravo ligt ook weer uit elkaar… de eerste keer brak het schroefdraad van de krukas af, kruk vervangen en nu valse lucht trekken grrrrr.
              dinsdag 4 pakkingsetjes binnen dus dan MOET het lukken.

het is trouwens wel een flinke ploeg die gaat rijden! hoe meer zielen hoe meer vreugd !!

Crullie
              Donateur

Jaaah ik ga ook nog even kl@ten met mijn Harz buffeltje, andere bandjes, ander blokkie(ZZT-SE) en klokkie en dan ben ik er weer klaar voor 😛

TICKLING BARN

Florian
                Moderator

Ik moet enkel de pakking van mijn membraan vervangen en dan ben ik er ook klaar voor. Hoop een snelheidsrecordje mee te pakken=)

Frank80cc
                  Donateur

Zo zo dienst is kwijt… Dus ik ben er bij onder voorbehoud van het biggen van de vrouw… ze is 10 juli uitgerekend dus, hopelijk gaan we niet verder dan kampen moet wel snel terug kunnen komen:)

speedbuxy
                    Bijdrager

Nice Frank:thumb
                      En zeg de vrouw maar dat ze dan nog 11dagen de tijd heeft:D

Rizla
                      Donateur

Morgen wou ik bezig om me brommer perfect lopend te krijgen. Maar het is dan veelte warm om te klussen.
                        Mijn doelen vario reviseren en plaatsen, 43 mm monteren, nieuwe krukas, lagers, polini top one monteren , nieuwe banden, en een nieuwe tankdop want ik ben me sleutels kwijt.

Citta-ciao
                        Donateur

Gisteren mijn gereviseerd electrische blokje in elkaar gezet met een 41 mm polini cilinder, met originele zuiger.
                          Het blokje had nog stotterendt problemen, gelukkig is dit opgelost.

Mijn citta is klaar voor de tour

speedbuxy
                          Bijdrager

Ziet er goed uit Max of ik bedoel Citta-ciao:D:thumb

Citta-ciao
                            Donateur

Haha, die van mij ziet er toch net wat mooier uit:whistle:relax:relax

Wilk1985
                              Moderator

Mijn Si is er ook klaar voor en die van Guido staat volgens mij ook te trappelen om te gaan rijden! Hier een mooie foto van de toerbuffels 🙂

Volgende week zaterdag nog wat inpakken en dan nog wat vlees halen en dan zijn we klaar om omgeving Lelystad eens te bekijken!!

Heb er zin in en we zien jullie daar!!

Citta-ciao
                                Donateur

Wilk1985, wat is jullie maximale snelheid als ik mag vragen?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.