Vespa-Ciao.NL
:: Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Donateur

Ik heb nu de auto met trekhaak. Alleen de kar is niet goed moet me vader even naar kijken. Misschien kan ik 1 huren. Motortrailer ofzo. Dus martino en crullie als jullie mee willen rijden kan dit

Crullie
      Donateur

Heel fijn :lol hier geniet ik van :thumb

TICKLING BARN

Rizla
        Donateur

Voor de mensen uit Groningen waar zullen we afspreken. Bij Kardinge op de parkeerplaats. Want dat is bij mij om de hoek en het is makkelijk te vinden.

Ik ga gewoon een karretje huren. Hier worden geen kosten voor verrekend met jullie. Maar zal ik gewoon een 750 kilo karretje huren of een moter-aanhanger.Daar passen maar twee motors op maar de brommertjes zijn natuurlijk wat kleiner in formaat. Dus met gemak passen er vast meer op dan 2

speedbuxy
          Bijdrager

Crullie :
            hier geniet ik van :thumb

Ik ook:thumb

@Rizla
            Z,on normaal vierkante aanhanger die bv ook bij de gamma enzo verhuurd worden voldoet prima:thumb
            Daar passen vrij makkelijk 4 broms op.

Martino
            Moderator

Hey Rizla goed bezig, maar de kosten ga jij natuurlijk niet voor op draaien. Samen uit samen thuis en we zullen dan gewoon de kosten verdelen van benzine en huur aanhanger.

Ik zit alleen met de vraag en constatering betreffende snelheid. Ik was van plan dan te gaan toeren op mijn Harz brommertje, maar zie een minimale snelheid van 55/60 en de rest van de deelnemers rijdt met redelijk dikke setup’s. Geen zin om constant het gas te moeten open gooien om bij te blijven en de profile van Rizla tekent ook niet direct de gewenste snelheid. Hoe denk jij hierover Zeebodem?

Rizla
              Donateur

Ik kan ook wel me 43 mm monteren met een vario. Maar me handtekeningen klopt niet meer. Ik haal de 50 wel en heb een speed e gemonteerd. Maar misschien kunnnen we de snelheid ietjes naar beneden kunnnen laten zakken.

Er is ook een 4e plek aanwezig in de auto. Dus er zou eventueel. een 4de man bij kunnen.

Billy
                Donateur

over die snelheid zou ik me niet al te druk maken, ik reed met de sluis tot strand toer met een bijna volledig standaard citta en kon iedereen (dan af en toe wel met wat creatief rijgedrag zoals andre het noemt haha) prima bijhouden.

Wilk1985
                  Moderator

Voor mij is het inderdaad ook een beetje de snelheid die hier staat beschreven die mij tegenhoud om te zeggen dat ik kom 🙂

De Si is er theoretisch wel klaar voor maar heeft een typische randstad setup en veel harder als 55/60 zit er niet in.

Ik wil wel graag komen dus ik laat het weten 🙂

Zeebodem.
                    Topic starter

Mooi geregeld Rizla :thumb
                      Om het ietsje aantrekkelijker te maken voor de mensen met een wat mildere setup zal ik wat dalen met de snelheid,maar toch echt wel graag rond de 50km/h hoor,anders wordt het een lange dag:lol

@Wilk1985,
                      Dat zou erg nice zijn natuurlijk,hoop dat je erbij bent.!

Billy
                      Donateur

50 km/h moet idd voor iedereen wel te doen zijn een beetje citta met een ander uitlaatje en poulie loopt dit al.

hoop met mijn setup daarintegen wel met de kopgroep mee te kunnen komen haha:D

speedbuxy
                        Bijdrager

Billy_si evo :
                          hoop met mijn setup daarintegen wel met de kopgroep mee te kunnen komen haha:D

Als je de setup links in je signature bedoeld dan komt dat wel goed, zeker als je het combineert met creatief rijden:lol

Waarom?

Zodra ik terug ben van vakantie zal ik de andere even contacten maar verwacht dat wij H-wijkers er ook gewoon weer bij zijn:thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Vroeg me ook al af waar jullie reactie bleef maar je bent dus even aan het chillen in de zon8):thumb
                              (tenminste ik hoop dat waar jij bent het mooi weer is:thumb want Europa is nog wel steeds erg wisselvallig)

Crullie
                              Donateur

Wij Groningers zijn niet meer onder voorbehoud, we hebben vervoer, aanhanger, sjorbanden, verzamelplek, vertrektijd en een goede spirit :lol

Er is zelfs nog een plekje vrij in de auto en op de aanhanger voor een deelnemer uit Groningen of omstreken, dus bij deze nog een oproep voor die gene die de Flevo tour niet willen missen.

We will be there 8)

TICKLING BARN

Florian
                                Moderator

Crullie :
                                  Wij Groningers zijn niet meer onder voorbehoud, we hebben vervoer, aanhanger, sjorbanden, verzamelplek, vertrektijd en een goede spirit :lol

Er is zelfs nog een plekje vrij in de auto en op de aanhanger voor een deelnemer uit Groningen of omstreken, dus bij deze nog een oproep voor die gene die de Flevo tour niet willen missen.

We will be there 8)

Misschien wil ik daar wel gebruik van maken (mits geen schnappie musik:lol) In eerste instantie zou ik met VespaAvanti meerijden. Scheelt hem weer met de kar rijden en is goedkoper.

Zou dit een optie kunnen zijn?

PS: @ Zeebodem, VespaAvanti rijd dus ook mee:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.